-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181113 Загатинці – Малеве - Боремель на ділянці км 14+700 - км 16+500, Демидівський район
Завершена
4 729 695.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 648.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 648.48 UAH
Номер:
2519a67db6f948b5b987d30c3aa0f1a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
27.04.2021 10:53 - 22.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2021 № 277
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2021 № 277
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-07-25-000576-b 25.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинний на момент проведення процедури закупівлі, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.07.2019 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2019 № 136/1, від 02.10.2019 № 142/1, від 02.10.2019 № 142/2, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НВП ШЛЯХБУД», Малого приватного підприємства «Нара», Приватного акціонерного товариства Хмельницьке ШБУ №56, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2019, договір підряду від 18.10.2019 № 33, укладений між Замовником та Малим приватним підприємством «НАРА», додаткову угоду від 30.12.2020 № 1 до договору підряду від 18.10.2019 № 33, звіт про результати проведення процедур закупівлі, пояснення Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, які оприлюднено в електронній системі закупівель 07.05.2021 та 19.05.2021.
Період усунення порушень:
20.05.2021 15:50 - 26.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2021 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
9459b962190c4d2c9e0c810def0d8259
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2021 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181113 Загатинці – Малеве - Боремель на ділянці км 14+700 – км 16+500, Демидівський район», ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 729 695,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-25-000576-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (за адресою: 33013, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Кавказька, 9-А)».
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога Малим приватним підприємством «НАРА» при наданні документів переможцем торгів (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0bd3effe4a9a44d694208d5110ecea4e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.05.2021 15:52
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181113 Загатинці – Малеве - Боремель на ділянці км 14+700 - км 16+500, Демидівський район (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-25-000576-b) пояснюємо наступне.
У зв’язку з проведенням ревізії Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області документи по процедурі закупівлі UA-2019-07-25-000576-b на запит передані на перевірку. Оскільки на даний момент ревізія призупинена, в Замовника відсутня можливість надати документи вказані у запиті.
Просимо звернутися повторно із запитом про надання документів після відновлення ревізії.
Додаток: Лист про відновлення ревізії, лист про зупинення ревізії, акт прийому-передачі - 5 арк.
Номер:
01766b860c1942908953f4a026da4206
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2021 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181113 Загатинці – Малеве - Боремель на ділянці км 14+700 – км 16+500, Демидівський район», ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 729 695,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-25-000576-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
З яких причин Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації допущено до аукціону та не відхилено тендерну пропозицію МПП «НАРА», як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, оскільки учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії від 23.08.2019 № 12663/32, в якій зазначено невірну адресу бенефіціара, а саме: 333028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 133 (при фактичні адресі, зазначеній в тендерній документації, вул. С.Петлюри, 13) та яка не містить вимогу, щодо відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b78b564f7b214e818b6d50359455ef89
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
19.05.2021 10:07
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О181113 Загатинці – Малеве - Боремель на ділянці км 14+700 - км 16+500, Демидівський район Current average repair of the road O181113 Zahatyntsi-Maleve-Boremel' on the section km 14+700 - km 16+500, Demydivs'kyi district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-25-000576-b) пояснюємо слідуюче.
Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність підписів на окремих документах допускається тільки в таких випадках:
1) якщо це сторінка пропозиції на якій відсутня будь-яка інформація;
- технічні помилки та описки, граматичні помилки, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати інформаційну довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення або документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів.
А тому, учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії від 23.08.2019 № 12663/32, в якій зазначено невірну адресу бенефіціара, а саме: 333028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 133 (фактична адреса, зазначеній в тендерній документації, вул. С.Петлюри, 13) та яка не містить вимогу, щодо відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання, така помилка віднесена до формальних помилок.