• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Екскаватор ланцюговий

Торги відмінено

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Номер: 11a3e07fad764953ba6848671933aeff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-11-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 11.09.2019 17:09 - 03.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.09.2019 № 169 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-24-001333-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24 липня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частин другої та третьої статті 32 та пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Прибузької сільської ради Доманівського району Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель 02.08.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013» (код в ЄДРПОУ 38559751); протокол тендерного комітету від 15.08.2019 № 18; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.08.2019; пояснення Замовника від 18.09.2019 та від 19.09.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено наступне. Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначив умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Крім того, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник разом із новою редакцією тендерної документації, яка оприлюднена 02.08.2019, на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону не оприлюднив в електронній системі в окремому документі перелік змін, що вносились. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013» встановлено наступне. Учасник ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013» на порушення умов пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначив перелік обладнання, приміщень та інше (в т.ч. потужностей для зберігання та проведення технічного обслуговування / ремонту / гарантійного ремонту). Також на порушення умов пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник не надав документи, що підтверджують право власності на приміщення з обладнанням для ремонту та гарантійного обслуговування. Крім того, учасник ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013» на порушення умов пункту 2 додатку 1 до тендерної документації в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначив інформацію на осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, а саме: щодо П.І.Б., посади, рівня освіти, досвіду роботи. Також учасник на порушення умов підпунктів 3.3 та 3.4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації не надав копію документу, що підтверджує виконання аналогічного договору, та копію відгуку від контрагента про виконання наданого договору. На порушення умов частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2 додатку до тендерної документації учасник не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: виписку з протоколу засновників, та/або наказ про призначення, та/або довіреність, та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Водночас, Замовником визнано учасника ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013» переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (протокол від 15.08.2019 № 18). За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та з урахуванням пояснень, наданих під час моніторингу, встановлено, що Замовник на порушення частини другої статті 32 Закону протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір не уклав договір про закупівлю з учасником ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013». Отже, Замовник на порушення частини третьої статті 32 та пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОМТЕХНІКА 2013».
Період усунення порушень: 20.09.2019 10:31 - 05.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2019 10:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом відміни процедури відкритих торгів
Дата публікації звіту: 01.10.2019 09:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.10.2019 09:42

Запити/Пояснення