• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Встановлення системи протипожежного захисту

Завершена

308 761.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 679.74 UAH
Номер: 2172005f44a14e3fbda3ae2d4ddfb1dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-18-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2019 14:49 - 10.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.11.2019 № 191 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2019-07-24-001915-b 24.07.2019 Державний професійно-технічний навчальний заклад «Межівське професійно-технічне училище» (код за ЄДРПОУ 02541831) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимоги абзацу 9 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016р. установлено порушення вимоги абзацу 2 Розділу ІІ. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасність укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно-технічного навчального закладу "Межівське професійно - технічне училище" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету Державного професійно-технічного навчального закладу "Межівське професійно-технічне училище" від «23» липня 2019 р. № 38 та головою тендерного комітету В.В.Кропив’янським, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 10.08.2019р. №41, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.08.2019р. № 60, який укладений з Переможцем за Лотами 1 та 3, звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль». Відповідно до абзацу 2 Розділу ІІ Порядоку визначення предмету закупівлі, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Моніторингом встановлено, що код предмета закупівлі послуг в оголошені зазначений як ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації, тобто з зазначенням шостої цифри. Замовником порушено Порядок визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016. Згідно абзацу 9 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Моніторингом установлено, що Замовником від 12.09.2019 додатковою угодою №1 було внесено зміни до договору від 23.08.2019р. № 60, який опублікований в системі 20.09.2019 року, чим порушено вимоги абзацу 9 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. В частині першій статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з частиною першою статті 628 ЦКУ зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Згідно з розділу XVII «Додатки до договору» Договору від 23.08.2019 року №60, невід’ємною частиною договору є: локальний кошторис, відомість ресурсів, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником з договором опублікував лише Календарний графік виконання робіт та Специфікацію. Інші перелічені додатки у розділі XVII «Додатки до договору» опубліковано лише 13.11.2019р. Відповідно до абзацу 12 частини першої статті 10 Закону відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Водночас, моніторингом встановлено недотримання Замовником вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції Переможцем, яка не відповідає умовам тендерної документації. Так, згідно з пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації необхідно надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту. Відповідно до частини 2 статті 799 ЦКУ договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно частини 1 статті 220 ЦКУ у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Переможець у складі пропозиції за лотами №1 та №3 надано копію договору оренди автомобіля №07/12/18 від 07.12.2018 року без додержання норми частини 2 статті 799 ЦКУ, отже договір №07/12/18 є нікчемним. Таким чином, Переможець не задовольнив вимогу Замовника щодо надання договору оренди автотранспорту, що не відповідає умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону. Згідно з пунктом 3 Додатку 2 тендерної документації необхідно було надати кольорову скановану копію укладеного договору за останні два роки та кольорову скановану копію відгуку на надання послуги (з зазначенням № договору, дати його укладання, суми договору та обсягу виконання) згідно наданого договору. Переможець за лотами №1 та №3 надав відгуки від замовників щодо надання аналогічних послуг, в яких відсутня інформація стосовно номеру договору, його дати укладання та суми, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 2 тендерної документації. Моніторингом установлено, що ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" ( Лот 1 та 3) надані документи, що не відповідають вимогам тендерній документації Замовника, а отже відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону пропозиція підлягає відхиленю. Отже, інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 04.11.2019 № 1357d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі підтвердилась.
Період усунення порушень: 03.12.2019 17:17 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2019 17:17

Запити/Пояснення