• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху головного корпусу по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці

Кошти місцевого бюджету

Завершена

6 093 138.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 981.80 UAH
Номер: 9b29b1abb6c0422a995e3c441a61ff39
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.09.2019 17:22 - 26.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2019 №48 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.09.2019 №48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3.UA-2019-07-24-001153-c 24.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня №1» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Тріада Плюс» від 16 серпня 2019 року №16/08/01 та про визначення переможця торгів ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» від 19 серпня 2019 року №19/08/1, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Тріада Плюс», тендерну пропозицію переможця ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія», повідомлення про намір укласти договір, договір від 03 вересня 2019 року №3/15Т, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 05 вересня 2019 року №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 16 вересня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» установлено її невідповідність абзацу другому підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якого замовник установив вимогу до учасника, щодо подання тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та/або Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису. Водночас учасник ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» під час подання тендерної пропозиції наклав на неї електронну цифрову печатку. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» не містить електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимог абзацу другого підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, установлено, що відповідно до абзацу третього підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник установив вимогу щодо надання учасниками позитивного відгуку від замовника з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформації про належне виконання цих договорів. При цьому, учасником ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» у складі своєї тендерної пропозиції не надано позитивний відгук від замовника з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформації про належне виконання цих договорів, чим не дотримано умов абзацу 3 підпункту 3.5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія», як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 03 вересня 2019 року №3/15Т.
Період усунення порушень: 25.09.2019 10:15 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2019 10:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення на висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 01.10.2019 15:50

Запити/Пояснення