-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху головного корпусу по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці
Кошти місцевого бюджету
Завершена
6 093 138.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 981.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 981.80 UAH
Номер:
9b29b1abb6c0422a995e3c441a61ff39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2019 00:00
Період моніторингу:
04.09.2019 17:22 - 26.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2019 №48
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.09.2019 №48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-07-24-001153-c 24.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня №1» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Тріада Плюс» від 16 серпня 2019 року №16/08/01 та про визначення переможця торгів ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» від 19 серпня 2019 року №19/08/1, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Тріада Плюс», тендерну пропозицію переможця ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія», повідомлення про намір укласти договір, договір від 03 вересня 2019 року №3/15Т, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 05 вересня 2019 року №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 16 вересня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» установлено її невідповідність абзацу другому підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якого замовник установив вимогу до учасника, щодо подання тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та/або Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису.
Водночас учасник ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» під час подання тендерної пропозиції наклав на неї електронну цифрову печатку.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» не містить електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимог абзацу другого підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Крім того, установлено, що відповідно до абзацу третього підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник установив вимогу щодо надання учасниками позитивного відгуку від замовника з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформації про належне виконання цих договорів.
При цьому, учасником ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія» у складі своєї тендерної пропозиції не надано позитивний відгук від замовника з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформації про належне виконання цих договорів, чим не дотримано умов абзацу 3 підпункту 3.5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія», як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 03 вересня 2019 року №3/15Т.
Період усунення порушень:
25.09.2019 10:15 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2019 10:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення на висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
01.10.2019 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
862d8d9d4f324d6989881335c6c3b5c8
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
11.09.2019 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху головного корпусу по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-24-001153-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не внесена інформацію про джерело фінансування закупівлі, а також в повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
2. Яким чином учасник ТОВ «Подільська енергозберігаюча компанія», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 19 серпня 2019 року №19/08/1) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- абзацу другого пункту 3.1.4. тендерної документації, а саме в частині накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису;
- абзацу 3 підпункту 3.5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме надання позитивного відгуку від замовника з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформацію про належне виконання цих договорів;
- підпункту 3.5.5. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме надання копій документів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі-продажу), що підтверджують право власності на механізми, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 01 серпня 2019 року №46;
- підпункту 3.6.3. пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме надання учасником процедури закупівлі оригіналу чи належним чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
a65d70baedc140adaa9d1a09be95a440
Назва:
Пояснення на моніторинг (UA-2019-07-24-001153-c)
Дата опублікування:
16.09.2019 18:10
Опис:
1. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 року № 463, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357 Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 (далі наказ № 463) внесено ряд змін до форм у документів у сфері публічних закупівель.
Зокрема, до форми оголошення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури було внесено п. 82 джерело фінансування закупівлі.
Повідомляємо, що на момент проведення процедури «ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху головного корпусу по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці)» на майданчику-партнері ProZorro системі публічних закупівель «DZO.COM.UA» відсутня технічна можливість зазначити джерело фінансування закупівлі, що в свою чергу унеможливлює дотримання чинного законодавства з питань публічних закупівель, в тому числі наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Додатково звертаємо увагу, що відповідно до п 7 Порядку
функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 166 Оператор авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом процедур закупівель в електронній системі закупівель залежно від рівня акредитації, та у відповідність авторизованого електронного майданчика вимогам, визначеним у пунктах 8-10 цього Порядку. Оператор авторизованого електронного майданчика повинен у разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів привести у місячний строк з дня набрання ними чинності функціональні характеристики та можливості авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами.
Незважаючи на це майданчик-партнер ProZorro системи публічних закупівель «DZO.COM.UA» не привів у відповідність функціональні характеристики та можливості авторизованого електронного майданчика.
Більш того на даний момент, також відсутня технічна можливість зазначити джерело фінансування у процедурі закупівлі.
Разом з тим, з метою дотримання вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 року «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі Наказ № 490), Замовником в графі «Примітки Інформації» про закупівлю було вказано Джерело фінансування закупівлі, як того вимагає п. 82 форми оголошення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів, а саме було вказано, що джерелом фінансування є Кошти місцевого бюджету. Підтвердження за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-24-001153-c.
Враховуючи вищевказане та беручи до уваги те, що на момент проведення процедури «ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху головного корпусу по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці)» відсутня технічна можливість зазначити джерело фінансування в окремій графі, так як це передбачено Наказом № 490, та той факт, що Замовником вказано джерело фінансування у графі Примітки Інформації про закупівлю, тендерний комітет КНП "Вінницька міська клінічна лікарня №1" не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства
2. Щодо відповідності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ" вимогам тендерної документації повідомляємо наступне:
2.1. Згідно положень абзацу 3 п.3.1.4 частини 1 розділу ІІІ ТД, відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та/або ЗУ «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції зобов’язаний дотримуватися вищевказаної вимоги
Процес накладення кваліфікованого електронного підпису передбачений регламентом авторизованих майданчиків.
Процедура підписання тендерної пропозиції виглядає наступним чином: Учасник подає пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну - дозавантажує документи тендерної пропозиції – підтверджує подану тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом.
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ" після подання пропозиції та завантаження документів тендерної пропозиції 08 серпня 2019 об 17:56 год. підтверджує подану тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (файл – «sign.p7s», посилання https://public.docs.openprocurement.org/get/375444aad5b646f4a522de257c2f6089?KeyID=52462340&Signature=etAJ%2FOcZp%2FlHf6QYTyLYqYYgE0f1goNwpPRxE03hXbPp0VUHsERwEHVb2cZrjpyFOl%252Bh2nS%2FVvhYTLQAqSryAQ%253D%253D).
Отже, Учасником дотримано вимоги абзацу 3 п.3.1.4 частини 1 розділу ІІІ ТД
2.2. Щодо відповідності абзацу 3 підпункту 3.5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Повідомляємо Вас, що вимогами абзацу 3 підпункту 3.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та на підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Учасник закупівлі повинний був надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, сум договорів, дату укладення та стану виконання (часткового або повного виконання) таких договорів, які укладалися в 2017-2019 роках, разом із копією зазначеного аналогічного договору в кількості не менше одного, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивний відгук від замовника з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформацією про належне виконання цих договорів.
Учасником ТОВ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ" на підтвердження відповідності даному пункту тендерної документації надано довідку про наявність виконання аналогічних договорів (файл – «аналогічні договори») з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, сум договорів, дату укладення та стану виконання (часткового або повного виконання) таких договорів, які укладалися в 2019 роках, разом із двома аналогічними договорами із Відділом освіти Хмільницької РДА № ВО-18-124 від 11.07.2018 року та № ВО-18-123 від 11.07.2018 року. Вимогами тендерної документації окрім копії договору вимагалося надання документів, що підтверджують належне виконання цих договорів та підтверджують прийняття таких робіт Замовником, та належне їх виконання. Учасником в складі його пропозиції, відносно копій наданих договорів, надано довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Акти виконаних робіт (КБ-2) виконаних на їх умовах, які підписані та завірені Відділом освіти Хмільницької РДА, що в свою чергу підтверджує факт приймання та належного виконання робіт.
Тому враховуючи вищевикладене ТОВ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ" підтвердила у своїй тендерній пропозиції факт наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та надала документи які підтверджують, що договір виконувався своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі та у визначені строки, що підтверджено Замовником Відділом освіти Хмільницької РДА.
2.3. Відповідно до вимог п.3.5.5 ч.5 розділу ІІІ ТД Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати Інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції та який повинен бути дійсним протягом строку виконання робіт визначеного у оголошенні про проведення та у тендерній документації. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу).
Учасником у складі пропозиції надано довідку №46 від 01.08.2019 року у якому заначено обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде залучатися підрядником для виконання робіт по об’єкту«ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху головного корпусу по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці)».
По позиціях 3 – 6 Учасником зазначено машинах та механізмах такі як: автокран, екскаватор, автомобіль для перевезення вантажу - камаз, бульдозер. Для підтвердження наявності власної чи залученої машини та механізму, Учасником надано договір про надання послуг спецтехнікою №15 від 05.11.2018 року, який укладено із ТОВ «МУР».
Інше устаткування, яке зазначено у довідці №46, не відноситься до машин та механізмів, а являється будівельним обладнанням (устаткуванням), яке в подальшому буде враховане ускладi загальновиробничих витрат кошторисних розрахунків Підрядника.
Відповідно до наказу N 485 від 15.11.2001 МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ «Про затвердження Правил безпечної експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій і теплових мереж» Механізмами є - Гідравлічні підіймальники, телескопічні вишки, екскаватори, трактори, автонавантажувачі, бурильно-кранові машини, висувні драбини з механічним приводом та ін.
Враховуючи вищевказане, пропозиція Учасника відповідає вимогам п.3.5.5 ч.5 розділу ІІІ ТД, та Учасником надано усі документи, які вимагалися для машин та механізмів.
2.4. Відповідно до п.3.6.3 частини 6 розділу ІІІ ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо варість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензії та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет
Учасником у складі пропозиції надано довідку №37 від 01.08.2019 року про залучення субпідрядних організацій.
У довідці повідомляється, що для роботи із підвищеною небезпекою буде залучено субпідрядна організація ТОВ «Вінтехбуд» (41804247), яка буде виконувати роботи згідно дозволу на виконання робіт підвищеною небезпекою, що підтверджується декларацією відповідності матеріально – технічної бази – роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки від 24.09.2018 року №233.18Д, затвердженої територіальним органом Держпраці у Вінницькій області.
ПОСТАНОВОЮ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Додатком № 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки передбачено ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
У пункті 6 Переліку зазначено, що на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці виконуються роботи на висоті понад 1,3 метра.
Враховуючи вищевказане, Учасником дотримано вимоги п.3.6.3 частини 6 розділу ІІІ ТД, а саме надано Дозвіл (декларацію відповідності матеріально – технічної бази – роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки) субпідрядної організації, яка буде виконувати такий вид робіт (роботи на висоті понад 1,3 м.).