-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки АО, вугілля кам’яне марки АМ, вугілля кам’яне марки ДГ (джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету)
АО (25-50) – 40т, АМ (13-25) – 35т, ДГ (13-70) – 16т
Торги відмінено
586 691.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 935.00 UAH
Номер:
c57cfbb213ec4526a0b5ea0f90421960
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2019 00:00
Період моніторингу:
26.07.2019 15:30 - 17.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.07.2019 № 191
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-24-001852-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти Каховської міської ради; пояснення Замовника.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації, у формі довідки в довільній формі, про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
14.08.2019 16:02 - 31.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2019 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлення порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону при проведенні процедури закупівлі ID: UA-2019-07-24-001852-b управління освіти Каховської міської ради повідомляє наступне.
Так як процедура закупівлі ID: UA-2019-07-24-001852-b на момент проведення моніторингу перебуває у стадії «Кваліфікація переможця», внести зміни до тендерної документації в частині переліку документів для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону, з метою усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель є неможливим.
З огляду на вищенаведене, тендерним комітетом управління освіти Каховської міської ради прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АО, вугілля кам’яне марки АМ, вугілля кам’яне марки ДГ (джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету)) (номер закупівлі UA-2019-07-24-001852-b) згідно ч.1 ст. 31 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, та найближчим часом провести нову процедуру відкритих торгів на закупівлю вугілля кам’яного з повним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
16.08.2019 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
5d9d111e769b46a7903fbea18b25fe24
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.08.2019 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного, що проводить Управління освіти Каховської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-24-001852-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином ви можете пояснити, те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c91f81347134449eb77af83ed5e9f1a0
Назва:
Пояснення за запитом
Дата опублікування:
12.08.2019 14:25
Опис:
Уважно ознайомившись з питанням, повідомляємо, що інформація, яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі.
Зокрема, зазначений Реєстр не транслює інформацію он-лайн (в режимі реального часу), а відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/1983-06 «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним» із відповідними листами профільних міністерств.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу».
Зазначаємо, що наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, а вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК».
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, ми, як замовник торгів, не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку (про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону).