-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне)
«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України». Місце поставки товару: за адресами закладів освіти та установ Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області. Більш детальніша інформація зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Завершена
745 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 453.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 453.00 UAH
Номер:
2fe0ef59ec28475092a65e5419e29fab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-15-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.08.2019 00:00
Період моніторингу:
15.08.2019 16:03 - 10.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.08.2019 № 207
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-24-001030-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
-виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
-інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимоги пунктів 2 та 16 частини другої статті 22 Закону, абзацу третього частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, оцінки та розкриття тендерних пропозицій порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); оцінка та розкриття тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області (далі - Замовник) від 24 липня 2019 року № 159; тендерні пропозиції ПП «Шатанель» та ПП «Енергоаверс», відповідь Замовника на запитання від 30.08.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
На порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу третього частини третьої статті 17 Закону, додаток 1.5. до тендерної документації містить вимоги щодо надання учасниками інформації визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
04.09.2019 17:58 - 19.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2019 17:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-24-001030-c
У відповідності до положень статті 7- 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області надає заперечення до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-24-001030-c наступного змісту:
Повторно звертаємо увагу посадових осіб Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області на наявність у тендерній документації інформації про посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками (п. 2.3 р.1 тендерної документації), а саме:
ПІБ: Рубан Еліна Сергіївна
Посада: секретар тендерного комітету Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області
Адреса: 75662, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний.
Тел.: +380666684166.
Крім того, повторно наголошуємо, що Замовником було встановлено вимогу стосовно надання інформації за формою відповідно до додатку 1.5. до тендерної документації у вигляді Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Зазначена інформація надається учасником за підписом уповноваженої особи та на фірмовому бланку, проте не є документальним підтвердженням у розумінні Закону оскільки відповідно до положень Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, відповідно до положень статті 17 Закону Замовником було визначено спосіб та форму надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті. Нормою частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також вважаємо за необхідне, наголосити, що поняття «порушення» в частині про надання інформації в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону в розумінні Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області є не сталим та застосовується (як вбачається з нижче наведеного лише до окремих замовників), зокрема:
Система DOZORRO (за посиланням https://dozorro.org/tender/UA-2019-07-29-000858-b)
Процедура закупівлі UA-2019-07-29-000858-b
Відповідь Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області щодо встановлення в тендерній документації вимог до Учасників про надання інформації в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону наступного змісту:
«Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 17 Закону
визначено,що Замовнику тендерній документації зазначає,що інформація про
відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації,що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах ,доступ до яких є вільним. У зв'язку з тим, що вимога Замовника до учасників про надання Інформації в довільній формі про відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,4,8 частини першої статті 17 Закону не є способом документального Підтвердження цієї інформації порушення вимог абзацу першого частини Третьої статті 17 Закону при складанні тендерної документації не встановлено. »
Таким чином, Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області було винесено висновок про наявність порушень під час проведення процедури закупівлі раніше ніж Замовником було надано пояснення на запит Управління від 03.09.2019 року, при цьому ігноруючи наявність інформації у тендерній документації з неаргументованих та нормативно не обґрунтованих підстав Управлінням оприлюднюється висновок, який не фактично не відповідає вищезазначеному висновку Управління за процедурою UA-2019-07-29-000858-b.
Враховуючи викладене, Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області з аргументованих підстав вважає, що зміст тендерної документації було розроблено у відповідності до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону. Крім того, повідомляємо, що у разі відмови Управління прийняти рішення про скасування висновку про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-24-001030-c в частині наявності порушень, зазначений висновок буде оскаржено у судовому порядку та додатково, буде сформовано звернення до Південного офісу Держаудитслужби з підстав законності, правомірності дій посадових осіб Управління під час проведення аналізу процедур закупівель ID: UA-2019-07-24-001030-c та ID: UA-2019-07-29-000858-b.
Дата публікації звіту:
10.09.2019 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
c33b6cc5523c461ab9f72021529b0900
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.08.2019 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу щодо закупівлі твердого палива, що проводить Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-24-001030-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Чому у тендерній документації відсутнє зазначення посади однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Чому у додатку №1.5 до тендерній документації зазначено вимогу до учасників процедури закупівлі, щодо надання інформації про відсутність підстав пунктів 1 та 7 статті 17 Закону, при тому що відповідно до вимог абзацу третього частини третьої статті 17 Закону вказана інформація у учасників не вимагається?
3) Яким чином було обрано переможцем процедури закупівлі ПП «Енергоаверс», якщо у тендерній пропозиції відсутній звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку, відповідно до вимоги пункту шість Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
016823cd82844097b490ccc858215d4b
Назва:
Пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-24-001030-c
Дата опублікування:
30.08.2019 15:13
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-001030-c Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області «24» липня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-24-001030-c.
«15» серпня 2019 року на підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 15.08.2019р. №207 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-24-001030-c та у межах проведення моніторингу «28» серпня 2019 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
1) Чому у тендерній документації відсутнє зазначення посади однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Чому у додатку №1.5 до тендерній документації зазначено вимогу до учасників процедури закупівлі, щодо надання інформації про відсутність підстав пунктів 1 та 7 статті 17 Закону, при тому що відповідно до вимог абзацу третього частини третьої статті 17 Закону вказана інформація у учасників не вимагається?
3) Яким чином було обрано переможцем процедури закупівлі ПП «Енергоаверс», якщо у тендерній пропозиції відсутній звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку, відповідно до вимоги пункту шість Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області та у відповідності до положень статті 7-1 Закону Замовник надає пояснення наступного змісту:
Відповідь на перше питання:
Відповідно до змісту пункту 2.3 розділу 1 тендерної документації Замовником було зазначено інформацію про посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, а саме:
ПІБ: Рубан Еліна Сергіївна
Посада: секретар тендерного комітету Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області
Адреса: 75662, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний.
Тел.: +380666684166.
Відповідь на друге питання:
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником було встановлено вимогу стосовно надання інформації за формою відповідно до додатку 1.5. до тендерної документації у вигляді Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Зазначена інформація надається учасником за підписом уповноваженої особи та на фірмовому бланку, проте не є документальним підтвердженням у розумінні Закону оскільки відповідно до положень Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, відповідно до положень статті 17 Закону Замовником було визначено спосіб та форму надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті. Нормою частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідь на третє питання:
Пунктом 1 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, що надається учасником під час укладання договору за результатами проведеної процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія (гарантійний лист банка) (оригінал та копія завірена печаткою банка), до якої додаються копії банківських документів: довіреність, ліцензія, звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку. Зазначені документи надаються після закінчення строку подання тендерних пропозицій учасником-переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю (п. 1 розділу 6 тендерної документації, ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Номер:
f7e727e4f3504dc88206552f6ea19f77
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.09.2019 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу щодо закупівлі твердого палива, що проводить Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-24-001030-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Прошу Вас надати витяг з штатного розпису де зазначена посада Рубан Еліни Сергіївни (секретаря тендерного комітету Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
82f79ff1c10545488fd9f1a2f71e8586
Назва:
Пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 03.09.2019 року у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-24-001030-c
Дата опублікування:
05.09.2019 15:06
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 03.09.2019 року у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-001030-c Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області надає витяг з штатного розпису де зазначена посада Рубан Еліни Сергіївни (секретаря тендерного комітету Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області).