-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету та кошти ДФРР.
Завершена
7 093 143.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 465.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 465.72 UAH
Номер:
fb3b568d23a84926bbf946f42e2c635a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-20-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2019 00:00
Період моніторингу:
20.08.2019 11:59 - 13.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2019 № 28
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.08.2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-23-001556-b 23.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Комунального некомерційного підприємства «Шосткинський районний центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги Шосткинської районної ради Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 23.07.2019 року б/н), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Скорозвона Сергія Володимировича (далі – ФОП Скорозвон С.В.), протокол засідання тендерного комітету від 09.08.2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.08.2019 № 23/08, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.08.2019 року.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Скорозвона С.В. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
- учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника;
- у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист про дотримання норм чинного законодавства України, зазначених у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, що не відповідає вимогам цього пункту тендерної документації;
- на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасником не надано оригінали відгуків, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації;
- для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником не надано оригінал або копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця кошторисної документації, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації;
- учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним у підпунктах 2-6 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, а також, в недотримання вимог підпункту 1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації в неповному обсязі надано розрахунки за статтями витрат договірної ціни, не надано локальний кошторис на пожежну сигналізацію, додатково не надано розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) в електронному вигляді (у форматі imd або ibd).
- у складі тендерної пропозиції ФОП Скорозвон С.В. відсутня довідка (за встановленою формою), яка містить інформацію про субпідрядників, яких учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю (або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати субпідрядників), що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації;
- у складі тендерної пропозиції ФОП Скорозвон С.В. відсутній лист із зобов’язанням внести кошти грошової застави, в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, у порядку передбаченому тендерною документацією, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Скорозвона С.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 23.08.2019 № 23/08 на суму 6 075 208,44 гривень.
Період усунення порушень:
06.09.2019 10:46 - 21.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2019 10:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
08 серпня 2019 року відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b). За результатами аукціону електронною системою визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ФОП Скорозвон Сергій Володимирович. Економія склала - 1 017 934,56 грн, що становить 14% від очікуваної суми. Для вчасного розпочатку опалювального сезону 2019-2020 років по ЛПЗ Воронізької АЗПСМ, була прискорена процедура укладання договору. Згідно договору № 23/08 від 23.08.2019 року та рахунку № 26 від 04.09.2019 року ФОП "Скорозвон С.В." був перерахований аванс на придбання матеріалів по об’єкту "Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж" в сумі 89 100,00 грн. В свою чергу ФОП "Скорозвон С.В." ці кошти перерахував на оплату матеріалів ФОП "Демич В.В." Документи указані у висновку про результати проведення маніторингу ФОП "Скорозвон С.В." надав наручно. Взв’язку з вище вказаними діями неможливо усунути виявлені порушення.
Дата публікації звіту:
13.09.2019 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
e79be721af924496b6a05256c3b6c639
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.08.2019 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
які документи та у які терміни були надані переможцем торгів ФОП Скорозвоном Сергієм Володимировичем для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
48df2c1451ea45dfbcb5635d92883f0f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.08.2019 10:01
Опис:
08 серпня 2019 року відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b). За результатами аукціону електронною системою визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ФОП Скорозвон Сергій Володимирович. Тендерний комітет розглянув завантажену з веб-порталу Уповноваженого органу тендерну документацію Учасника згідно норм чинного законодавства та прийняв рішення про визнання переможцем ФОП Скорозвон С.В. 09 серпня 2019 року для оформлення протоколу Скорозвон С.В. був запрошений на засідання тендерного комітету з повним пакетом документів в оригіналі.
Відповідно до частин першої та другої статті 17 Закону ФОП Скорозвон С.В., 09 серпня 2019 року були надані наступні документи:
- виписка із Єдиного державного реєстру;
- довідка МВС України про відсутність судимостей;
- довідка із ГУ ДФС України про відсутність заборгованості з платежів;
- довідка в довільній формі про відсутність заборгованності по сплаті податків і сборів.
Згідно вільнодоступної інформації з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов°язані з корупцією правопорушення по ФОП Скорозвон С.В. даних не знайдено.