-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Мультимедійний комплект : проектор з інтерактивними функціями з кріпленням та інтерактивною дошкою , дошкою-екраном; документ-камера з прямим підключенням до проектора для навчальних закладів Криворізького району
Поставка товару згідно дислокації до додатку №6
Торги відмінено
3 934 658.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 957.58 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 957.58 UAH
Номер:
2c8e6ec1d71442d0a514e2ced3dba1e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-26-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2019 00:00
Період моніторингу:
26.09.2019 17:48 - 22.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
26.09.2019 № 171
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.09.2019 № 171
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6
UA-2019-07-23-000356-с
23.07.2019
Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (41597964)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону про закупівлі.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що за рішенням замовника торги відмінено, зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель – відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час проведення моніторингу питання, що розглядалися Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель моніторингом охоплені не були.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 3 934 658,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 23.07.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,75875 грн, відповідно очікувана вартість мультимедійного обладнання перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 824 913,75 грн).
Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону.
Відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Під час моніторингу Замовником прийняте рішення про відміну торгів, про що зазначено у протоколі №548 від 04.10.2019.
Період усунення порушень:
09.10.2019 15:10 - 26.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2019 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
6e884e6d3aa5482fb278d36149fc8ddb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2019 18:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання (Мультимедійний комплект: проектор з інтерактивними функціями з кріпленням та дошкою екраном) (оголошення за номером ID: UA-2019-07-23-000356-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону про закупівлі оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 3 934 658,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 23.07.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,75875 грн, відповідно очікувана вартість мультимедійного обладнання перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 824 913,75 грн).
Як наслідок Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону.
Чому закупівлю за номером UA-2019-07-23-000356-c було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4d8752169f8b415886ee524b8331ccdf
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
01.10.2019 14:00
Опис:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (далі - замовник) повідомляю, що допущена помилка, про яку йде мова в висновку є такою, що не може бути виправлена у розрізі даної закупівлі.
Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Та враховуючи положення ч.9 ст. 7-1 Закону, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника, уповноважена особа замовником не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Та керуючись нормами ст. 31 Закону, де закріплено, що замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Замовник дійшов згоди про скасування закупівлі за ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання (Мультимедійний комплект: проектор з інтерактивними функціями з кріпленням та дошкою екраном) (оголошення за номером ID: UA-2019-07-23-000356-c), оскільки це є єдиним шляхом усунення порушень.
Оскільки закупівля досі призупинена, через розгляд скаргу в антимонопольному комітеті України, управління здійснить відміну закупівлі лише після того, як з’явиться можливість скасувати попередні результати кваліфікації учасників (скасує ршення про визначення переможця закупівлі) та відмінить саму закупівлі, після чого оприлюднить її з додержаннями всіх вимог чинного законодавства.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, та враховуючи про усунення порушення, замовник повідомляє про застосування до останнього положень ч.9 ст.7-1 Закону.
Номер:
a8f8324d8d114af497af54b8523ae534
Назва:
Про скасування
Дата опублікування:
07.10.2019 15:50
Опис:
Додаємо додаткове пояснення, до раніше наданого, а саме:
Наразі з метою усунення порушення та запобігання настання шкідливих наслідків для охоронюваних законом інтересів громадян, установ та бюджетів, Замовником було скасовано відповідну закупівлю (протокол тендерного комітету про скасування закупівлі додаємо).