• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати

ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати). Вид предмета закупівлі - товари. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.

Торги відмінено

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
Номер: 53f370dcc8bf44358e25a0b32d6113e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-14-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 14.08.2019 12:59 - 07.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.08.2019 №119 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-07-22-000704-a, «ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати)», яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 815-79-65, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Дзюбіної Л.О. підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ФОП Дзюбіної Людмили Олександрівні (далі - ФОП Дзюбіна Л.О., повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 22.07.2019 б/н. Дослідженням тендерної пропозиції наданої ФОП Дзюбіної Л.О. встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів. Так, відповідно підпункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 до Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у своєї тендерної пропозиції надає Довідку про наявність матеріально-технічної бази за підписом уповноваженої особи учасника з зазначенням посади, прізвища та ініціалів з зазначенням інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази. Проте, учасником торгів ФОП Дзюбіної Л.О. в складі тендерної пропозиції надана довідка про матеріально-технічну базу від 31.07.2019 б/н з інформацією, що на момент підготовки тендерної пропозиції у нього відсутні транспортні засоби. Отже, тендерна пропозиція ФОП Дзюбіної Л.О. не відповідає підпункту 1 пункту 5 розділу 3 ТД Замовника. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Дзюбіної Л.О. не надано інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази, що свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Дзюбіної Л.О. підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. Крім того, під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами моніторингу встановлено, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 22.07.2019. Разом з цим, у річному плані закупівель Замовника на 2019 рік зазначену процедуру закупівлі заплановано провести у квітні 2019 року. Слід зазначити, що частиною першою статті 4 Закону передбачено проведення закупівлі відповідно до річного плану та можливість внесення змін до річного плану. Тому Замовник може періодично вносити зміни до річного плану до здійснення відповідної процедури закупівлі. Враховуючи, що фактично процедура закупівлі проведена Замовником в липні 2019 року, а річним планом на 2019 рік її проведення передбачено в квітні 2019 року, та до річного плану на 2019 рік не внесені зміни щодо початку проведення даної процедури закупівлі, Замовником порушено вимоги статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 21.08.2019 17:11 - 07.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2019 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку. На підставі положення статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 25.07.2019 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-M-2019-07-25-000021, органом державного фінансового контролю (далі - Орган). Внаслідок моніторингу Органом виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Разом з тим, на підставі ч.8, ст. 71 Закону: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Замовник Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради за індефікатором закупівлі UA-2019-07-22-000704-a по коду ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати), відповідно висновку Органом по здійснюваному моніторингу, надаємо пояснення: Щодо описаних обставини за висновком повідомляємо: - що за тендерної документації пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 до Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалося надати на підтвердження відповідності Учасника Кваліфікаційним критеріям - 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Довідка за встановленою формою (Довідка про наявність матеріально-технічної бази) за підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, прізвища та ініціалів, з зазначенням інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази). Учасником ФОП Дзюбіної Л.О. в складі тендерної пропозиції надана Довідка за встановленою формою про матеріально-технічну базу від 31.07.2019 б/н з інформацією, що на момент підготовки тендерної пропозиції у нього відсутні транспортні засоби, але далі по тексту за довідкою Учасник наголошує що «зобов’язується в разі визначення його переможцем процедури закупівлі, залучити транспортний (і) засіб (би) на умовах або користування, або керування, або розпорядження, або залучення суб’єкта господарювання, який здійснює перевезення вантажів для виконання умов договору про закупівлю.» Таким чином дана довідка свідчить про виконання вимог за встановленою формою тендерної документації так як за тендерною документацією не вимагалось детального опису матеріально технічної бази для виконання умов договору. Враховуючи вищевикладене, звертаємо вашу увагу на те що працівниками управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області не уважно було здійснено перевірку документів учасника переможця, та взято частину довідки/документів до уваги. - стосовно того що у річному плані закупівель на 2019 рік зазначено Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі у квітні 2019 року, так як початок планування та оголошення процедури закупівлі припадало на квітень 2019 року за ідентифікатором закупівлі UA-2019-04-25-000903-a, так як відбулося відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі, Замовником було внесено зміни до річного плану закупівель 06 червня 2019 12:15 та Оголошено повторно процедуру закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2019-06-06-001506-b яка за наслідками була скасована відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;». Таким чином тендерним комітетом при оголошенні наступної процедури за ідентифікатором закупівлі UA-2019-07-22-000704-a, не вносилось змін до форми річного плану так як початок проведення є орієнтованим. Додатково зазначаємо, що частиною першою статті 4 Закону передбачено проведення закупівлі відповідно до річного плану та можливість внесення змін до річного плану. Тому Замовник може періодично вносити зміни до річного плану до здійснення відповідної процедури закупівлі. Враховуючи, ваші зауваження що жодним чином не є порушенням Закону та не впливають на проведення закупівель, тендерним комітетом за висновком моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області було прийнято рішення внести зміни до форми річного плану закупівель (зі змінами) та сформовано протокольне рішення «0.1 Протокол затвердження РП- 2019 зі змінами» задля переведення форми річного плану до відповідності за висновком моніторингу. Відтак, Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради просить з розумінням віднестись до викладеної інформації стосовно аргументованих пояснень щодо висновку, оскільки замовником не допущено порушень організації та проведення публічних закупівель. Вжиття згаданих дій унеможливить настання негативних наслідків. Сподіваємось на лояльне вивчення наданих пояснень.
Дата публікації звіту: 23.08.2019 16:06

Запити/Пояснення