-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спідня жіноча білизна
Труси жіночі - 760 шт, панталони - 1186 шт, рейтузи - 202 шт, лосини - 840 шт, панчохи - 190 пар, колготи - 80 шт, шкарпетки зимові - 575 пар, гольфи махрові - 186 пар, сорочка нічна зимова - 1397 шт, халат баєвий - 397 шт, майки - 390 шт.
Завершена
717 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 588.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 588.00 UAH
Номер:
831974114ed64fd3bab9f506e167696c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-21-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2019 00:00
Період моніторингу:
21.08.2019 14:37 - 14.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2019 №158
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-07-22-002578-b 22.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ФОП Байраковський Владислав Віталійович.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 16.07.2019 № 143 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника ФОП Байраковський Владислав Віталійович (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 09.08.2019 № 152, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2019, договір від 20.08.2019 № 97/19-Т.
За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема:
1) Переможцем в складі пропозиції надано довідку про виконання договорів від попередніх замовників складену не за формою, а саме не вказано найменування товару та код ДК 021:2015, як цього вимагалося в п. 1.3 додатку 2 до ТД.
2) Також, в складі пропозиції Переможця відсутні листи – відгуки до договорів від попередніх замовників від 14.11.2016 № 438 та від 15.12.2016 № 69, що є порушенням вимоги п. 1.3 додатку 2 до ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 20.08.2019 № 97/19-Т на закупівлю товарів за державні кошти загальною сумою 667 096,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.08.2019 17:43 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2019 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь у доданому файлі.
Дата публікації звіту:
30.08.2019 11:20