-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивна панель
ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель). Кошти місцевого бюджету
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер:
8b5caccff7754dfab54144b5d3abc863
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-25-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2019 00:00
Період моніторингу:
25.07.2019 16:45 - 16.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.07.2019 № 36
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.07.2019 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-07-22-000580-c 22.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на інші встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької районної державної адміністрації (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 22.07.2019 (далі – тендерна документація).
За результатами моніторингу встановлено, що в тендерній документації замовника не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
В пункті 1 розділу 1 тендерної документації замовником зазначено, що «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються в значенні, наведеному у Законі».
Водночас, замовником в тендерній документації вживається вираз «документація конкурсних торгів» (стор.17). При цьому, поняття «документація конкурсних торгів» визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону.
Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Замовник в тендерній документації (пункт 5 розділу III) посилаючись на статті 16, 17 Закону передбачив подання учасниками відомостей про учасника та інформації про наявність поточного рахунку учасника торгів.
Водночас, статті 16 та 17 Закону не передбачають подання учасниками таких документів.
Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
01.08.2019 17:06 - 16.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2019 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
На підставі положення статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 25.07.2019 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-M-2019-07-25-000021, органом державного фінансового контролю (далі - Орган). Внаслідок моніторингу Органом виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Разом з тим, на підставі ч.8, ст. 71 Закону: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ за індефікатором закупівлі UA-2019-07-22-000580-c по коду ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель), відповідно висновку Органом по здійснюваному моніторингу, надаємо пояснення:
1.) - що в тендерній документації замовника не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
Щодо описаної обставини повідомляємо, що вся необхідна інформація зазначена у тендерній документації в Загальні положення п.2.1;п.2.2;п.2.3.
2.) - В пункті 1 розділу 1 тендерної документації замовником зазначено, що «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються в значенні, наведеному у Законі». Водночас, замовником в тендерній документації вживається вираз «документація конкурсних торгів» (стор.17). При цьому, поняття «документація конкурсних торгів» визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Щодо описаної обставини повідомляємо, що абзац 1 частини третьої статті 22 Закону - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерним комітетом в тендерній документації було додатково зазначено даний вираз, що жодним чином не впливає на проведення закупівлі.
3.)- в тендерній документації (пункт 5 розділу III) посилаючись на статті 16, 17 Закону передбачив подання учасниками документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом та інформації про наявність поточного рахунку учасника торгів. Водночас, статті 16 та 17 Закону не передбачають подання учасниками таких документів. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Щодо описаної обставини повідомляємо, що в тендерній документації пункт 5 розділу III «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Тендерний комітет в тендерній документації має змогу вимагати відповідні документи з описаної підстави.
Щодо форми подання тендерної документації.
Повідомляємо, що зміст і форма тендерної документації затвердженої замовником повністю відповідає ст. 22 Закону. Подання тендерної документації з додатками одним файлом ніяк не порушує норми закону та принципи здійснення закупівлі, в тому числі принцип відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тендерна документація логічно сформована та є зрозумілою для всіх зацікавлених осіб.
Документальне підтвердження, описаного рішення, буде оприлюднено в системі електронних закупівель.
Відтак, вжиття згаданих дій унеможливить настання негативних наслідків.
Дата публікації звіту:
06.08.2019 16:50