-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Експозиційна вітрина повного огляду
Завершена
267 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 335.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 335.00 UAH
Номер:
6fad901151534c4f8af5acedd8b6e05a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.03.2020 00:00
Період моніторингу:
23.03.2020 16:38 - 14.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.03.2020 № 57
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.03.2020 № 57.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-22-002212-b 22.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 2, статті 22 Закону.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальний заклад Львівської обласної ради «Історико-краєзнавчий музей» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест»; (далі – ТОВ «Медіа-Вест»); протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 27.08.2019 № 1 (далі – Договір № 1), додатковий договір від 27.08.2019 №1.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника (пункт 2.3. частини 2 розділ І. «Загальні положення») не містить інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, що не відповідає вимогам пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медіа-Вест» встановлено, що в недотримання вимог підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації Замовника, вказаним учасником у складі тендерної пропозиції не надана довідка про виконання аналогічних договорів з інформацією за формою таблиці «а». Учасником надано копію аналогічного договору з додатками, однак інформація щодо стану належного виконання вказаного договору, що вимагалася за формою таблиці «а», у документах тендерної пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» відсутня.
Отже, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медіа-Вест», який не підтвердив кваліфікаційні критерії, визначені Замовником в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а визнано вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір від 27.08.2019 № 1 на суму 266 310,0 гривень.
Проведеним моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Медіа-Вест», з яким 27.08.2019 укладено Договір № 1 (на суму 266 310,00 грн з ПДВ. Також, Замовником та ТОВ «Медіа-Вест» 27.08.2019 укладено додатковий договір №1, яким зменшено суму договору та відповідно ціна договору №1 становить 169 290,00 грн з ПДВ.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю строк поставки товарів, виконання робіт та Договору № 1 до 01.09.2019. Товар поставляється Покупцю у відповідності до потреби, згідно замовлень до дaного Договору №1. Строк дії договору з моменту його підписання та діє до 31.12.2019 або до повного виконання договірних зобовязань (пункт 4.1, 4.4. та 9.1. Договору №1).
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-07-22-002212-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 15.10.2019 здійснено повну оплату за Договором № 1 на користь ТОВ «Медіа-Вест» в сумі 169 290,00 грн за експозиційну вітрину повного огляду, підставою для оплати зазначено накладну від 09.10.2019 № РТУДК0000384. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 1 (з врахуванням змін внесених додаткововим договором).
Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівель інформації та документів строк дії Договору № 1 не продовжувався (відповідні додаткові угоди щодо продовження строку дії договору не оприлюднено).
Отже, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після повного виконання зобов’язань за Договором № 1 здійснення поставки комп’ютерного обладнання та його оплати в повному обсязі станом на 16.10.2019, а також після закінчення строку його дії 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору в електронній системі опублікував на 161 день (24.03.2020 підчас проведення моніторингу закупівлі).
Період усунення порушень:
27.03.2020 15:26 - 11.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2020 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1.Згідно положень тендерної документації, а саме п.2.3. «- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками» визначено, -«З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися через електронну систему закупівель». В той же час, в електронній системі закупівель міститься інформація, що «Контактна особа замовника: Тимець Ігор Васильович 380974932079, musem.vynnyky@gmail.com». Так, учасники не були обмежені в можливості здійснювати зв’язок з даною визначено замовником уповноваженою особою, інформація щодо контактних даних яких у відкритому доступі., посилання на що зроблено в умовах тендерної документації. Відтак, порушень вимог Закону не допущено.
2.Щодо інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Медіа-Вест" містить документ «Інформаційна довідка щодо виконання аналогічного договору»Форма поданого документа збережена і не відступає від вимог тендерної документації. Довідка містить інформацію про належне виконання договору щодо якості і строків, а саме - учасник зазначає, що договір виконано вчасно та якісно у терміни, вказані у договорі. В той же час, дану інформацію можна з’ясувати з поданої копії аналогічного договору та листа-відгука. Отже, учасник повністю підтвердив вимогу документації. Додатково зазначаємо, що документація містила вимогу щодо зазначення інформації про стан належного виконання договору, тобто договір міг бути як повністю належно виконаним, так і належно виконуватись (тобто частково виконаним). Отже, порушень щодо кваліфікації пропозиції учасника не допущено.
3.Щодо виконання договору: Замовником торгів на усунення порушення, розміщується звіт про виконання договору в електронній системі закупівель. Попри дату розміщення звіту, договір був виконаний у строки та порядку, передбаченому договором, порушень зобов’язань не виявлено. Також зазначаємо, що нерозміщення звіту жодним чином не вплинула на взяті сторонами на себе зобов’язання та не спричинила жодних негативних наслідків для держави та її бюджету. Інформація щодо кількості закуповуваних послуг, їх кількості та вартості розміщена в оголошенні про проведення процедури, що не перешкоджає зацікавленим особам встановити її. Отже, враховуючи вищезазначене, можемо підтвердити виправлення допущеної помилки при розміщенні звіту про виконання договору та усунення порушення визначеного у висновку про результати моніторингу закупівлі та зобов’язуємося в подальшому уважніше контролювати строки виконання передбачених законом дій.
Дата публікації звіту:
31.03.2020 14:59