-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №8)
Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №8)
Завершена
643 632.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 218.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 218.17 UAH
Номер:
b37a79bcc73b4b0abb50cd0aafebc75b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2019 00:00
Період моніторингу:
14.08.2019 16:26 - 07.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
14.08.2019 №120
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 14.08.2019 № 120
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2019-07-22-000602-a, Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради, ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень(покіс трави на дільниці №8), виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-БУД» встановлено порушення вимог пунктів 4 частини 1 статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 22 липня 2019р. №286; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АВТО-БУД».
Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-БУД» (далі – Учасник) встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів.
Так, згідно пункту 10 Додатку № 4 тендерної документації Замовника від Учасників процедури закупівлі вимагається надати інформацію про те, що юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону).
На дану вище вимогу Учасник прикріпив до своєї тендерної пропозиції Довідку від 06.08.2019р. № 29/д8 (далі – Довідка).
Даною Довідкою зазначено відсутність антикорупційної програми, чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у службової (посадової) особи, Афоніна Олександра Юрійовича (далі – Службова особа). Слід зауважити, що Службова особа не є юридичною особою та учасником процедури, яким являється ТОВ «АВТО-БУД».
Крім того, згідно пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в складі тендерної пропозиції Учасником в окремому файлі подається гарантійний лист щодо згоди з істотними умовами договору про закупівлю.
Проте, даний гарантійний лист не прикріплений до тендерної пропозиції Учасника окремим файлом.
Таким чином, тендерна пропозиція підлягала відхиленню відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
15.08.2019 11:20 - 03.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2019 11:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок про результат моніторингу
На висновок про результат моніторингу закупівлі Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області ( ідентифікаційний номер рішення про початок моніторингу UA-2019-08-14-000014) щодо закупівлі послуги код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень(покіс трави на дільниці №8), оприлюдненому в електронній системі 15 серпня 2019 в 11:20 КП «Зпоріжремсервіс» повідомляє наступне.
Щодо надання учасником довідки про відсутність антикорупційної програми, чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
На виконання пункту 10 Додатку № 4 тендерної документації Замовника ТОВ «АВТО-БУД» у складі пропозиції було прикріплено довідку від 06.08.2019р. № 29/д8, у якій зазначено про відсутність антикорупційної програми, чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у службової (посадової) особи Афоніна Олександра Юрійовича (далі – Службова особа).
Проте, в пункті 10 Додатку № 4 тендерної документації Замовника зазначається, що інформацію необхідно надати про наявність або відсутність антикорупційної програми, чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Тобто, інформація подається Учасником або від імені юридичної особи, або надається інформація про уповноважену особу з реалізації антикорупційної програми.
Учасником ТОВ «АВТО-БУД» у довідці від 06.08.2019р. № 29/д8 було надано інформацію щодо уповноваженої особи Афоніна Олександра Юрійовича (службової особи).
Тендерним комітетом підприємства під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-БУД» на відповідність вимогам тендерної документації окремо було розглянуто ситуацію щодо надання вказаним учасником довідки про антикорупційну програму за формою, що встановлена в тендерній документації.
У п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника та не впливають на зміст пропозиції.
Учасником допущено помилку - замість "юридична" він вказав назву "фізична". Помилку "зазначення неправильної назви особи" в документі що підготовлений безпосередньо учасником, тендерний комітет визнав, що вона є помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції учасника, не нівелює технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника та може бути визначена як формальна (несуттєва), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції.
Також, з огляду на те, що пункт 10 Додатку № 4 тендерної документації містить уточнення, а саме: «якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень», ненадання інформації ТОВ «АВТО-БУД» щодо наявності або відсутності антикорупційної програми чи уповноваженої особи не впливає на зміст його пропозиції, так як очікувана вартість закупівлі становить 643632,98 грн. з ПДВ, що не перевищує 20 мільйонів гривень, та не завдає матеріальних збитків бюджету.
У відповідності до пункту 10 Закону вимоги щодо наявності антикорупційної програми або уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми стосуються виключно процедур закупівлі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Тобто незалежно від статусу особи (фізична або юридична) надання такої довідки ніяк не впливає на зміст цінової пропозиції та не передбачає відмови в участі у процедурі закупівлі для учасника.
Рішенням тендерного комітету ненадання інформації ТОВ «АВТО-БУД» щодо наявності або відсутності антикорупційної програми чи уповноваженої особи віднесено до формальних помилок. Таким чином, тендерний комітет підприємства визначив свою позицію щодо віднесення або не віднесення помилки до формальних помилок, що відображено в протоколі від 08.08.2019 №298/2
Враховуючи, що у відповідності до пункту 3 ст.22 Закону тендерна документація Замовника містить інформацію щодо визначення формальних (несуттєвих) помилок: «формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій», рішенням тендерного комітету тендерна пропозиція ТОВ «АВТО-БУД» не підлягає відхиленню відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Щодо ненадання учасником в окремому файлі гарантійного листа щодо згоди з істотними умовами договору про закупівлю
Відповідно до пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «АВТО-БУД» у складі пропозиції надано гарантійний лист щодо згоди з істотними умовами договору про закупівлю за №11/д8 від 06.08.2019р. (аркуш 17 файлу pdf Тендерна пропозиція).
Однак, даний гарантійний лист не прикріплений до пропозиції Учасника окремим файлом.
Тендерним комітетом підприємства під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-БУД» на відповідність вимогам тендерної документації окремо було розглянуто ситуацію щодо надання вказаним учасником гарантійного листу щодо згоди з істотними умовами договору в електронній формі не окремого файлу.
У пункті 2 Інша інформація Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника та не впливають на зміст пропозиції.
Ненадання учасником в окремому файлі гарантійного листа щодо згоди з істотними умовами договору про закупівлю не нівелює технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника та не впливає на зміст його пропозиції, тому вважається формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції.
У відповідності до пункту 3 ст.22 Закону тендерна документація Замовника містить інформацію щодо визначення формальних (несуттєвих) помилок: «формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій», тому рішенням тендерного комітету дання ТОВ «АВТО-БУД» до пропозиції Учасника окремим файлом віднесено до формальних помилок.
Ненадання ТОВ «АВТО-БУД» гарантійного листа щодо згоди з істотними умовами договору про закупівлю в окремому файлі рішенням тендерного комітету віднесено до формальних помилок. Таким чином, тендерний комітет підприємства визначив свою позицію щодо віднесення або не віднесення помилки до формальних помилок, що відображено в протоколі від 08.08.2019 №298/2.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «АВТО-БУД» не підлягає відхиленню відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
У відповідності до ст. 7 1п.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з незгодою з інформацією, викладеною у висновку, КП «Запоріжремсервіс» має намір оскаржити й його до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Директор КП «Запоріжремсервіс» С.В.Ращепкін
Дата публікації звіту:
20.08.2019 16:24