• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з оздоровлення дітей пільгових категорії Вижницької міської територіальної громади в закладах оздоровлення та відпочинку

Послуги з оздоровлення дітей пільгових категорії Вижницької міської територіальної громади в закладах оздоровлення та відпочинку

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 667faf5810294cb2acc65045d197f20a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-22-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 22.10.2019 17:08 - 12.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.10.2019 № 45 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22 жовтня 2019 року №45 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2019-07-22-000485-c від 22.07.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладеного договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладеного договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вижницької міської ради (далі – Замовник); протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2019 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2019; договір про надання послуг від 02.08.2019 № 730, укладений між Замовником та Пансіонатом з лікуванням матері і дитини «Зелені пагорби» (далі – Учасник); звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02.08.2019. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Так, відповідно до пункту 1.1 розділу І Учасник зобов'язується у серпні 2019 року надати Замовникові послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей пільгових категорії Вижницької міської територіальної громади в закладах оздоровлення та відпочинку). Термін оздоровчої зміни за цим договором становить 21 день. Крім того, відповідно до пункту 10.1 розділу Х договору №730 від 02.08.2019 цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань сторонами. За даними єдиного веб порталу використання публічних коштів Е-DATA Замовником 06.08.2019 здійснено оплату за договором № 730 від 02.08.2019 в сумі 246 750,00 грн згідно накладної № 1 від 05.08.2019. Отже, зазначений вище договір виконано в повному обсязі.
Період усунення порушень: 25.10.2019 09:53 - 08.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2019 09:53

Запити/Пояснення