-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
вивіз сміття
Завершена
197 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
d0d3ce3aca8a48e8b0c6690042f1d4b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-04-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2019 00:00
Період моніторингу:
04.10.2019 12:38 - 29.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2019 № 42
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 04.10.2019 року № 42
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-07-22-000364-a від 22.07.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік КП «Історико-культурний заповідник «Кладовища по вул. Зеленій» (далі – Замовник), протокол переговорів Замовника та ФОП Гаврилюк Г.Г., повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 22.07.2019, договір від 29.07.2019 №11 із ФОП Гаврилюк Г.Г., звіт про результати проведення процедури закупівлі від 31.07.2019, звіт про виконання договору про закупівлю від 08.10.2019, пояснення Замовника, отримане 08.10.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір умовою застосування переговорної процедури зазначив пункт 3 частини другої статті 35 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
При цьому, в пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність відповідних обставин, а саме: настання надзвичайної ситуації та необхідність ліквідації її наслідків.
Отже, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі послуг з вивозу сміття без наявних підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 35 Закону, оскільки на веб порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про настання надзвичайної ситуації та необхідність ліквідації її наслідків.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено, що Замовник на порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону оприлюднив звіт про виконання договору 08.10.2019, тобто на 31-й день з дня його виконання, виходячи з наступного.
Так, за результатами аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовник з ФОП Гаврилюк Г.Г. уклав договір про закупівлю від 29.07.2019 №11 на суму 197 200,00 гривень.
Згідно з пунктом 9.1 зазначеного договору, строк дії договору до 30.09.2019.
За даними єдиного веб порталу використання публічних коштів E-DATA Замовником 06.09.2019 здійснено оплату за договором від 29.07.2019 №11 в сумі 197 200,00 грн. згідно акту надання послуг вiд 02.09.19 №1. Отже, зазначений договір виконано в повному обсязі.
У поясненні, наданому через електронну систему закупівель 08.10.2019, Замовник зазначив, що помилково вчасно не оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
11.10.2019 14:28 - 29.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
11.10.2019 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
05006e725cb445dcad71a65a9438f3f0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2019 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг вивозу сміття за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-22-000364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чи виконано умови договору від 27.07.2019 №11, укладеного з ФОП Гаврилюк Г.Г., у повному обсязі?
2. З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.