• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

КТП кіоскового типу (комплект)

Торги відмінено

11 546 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 463.30 UAH
Номер: 8558a3f07e184822abec40698d3dc623
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 01.11.2019 12:52 - 23.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.11.2019 № 204 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-19-000741-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 липня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про проведення закупівлі; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Акціонерного товариства «Миколаївобленерго» (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету АТ «Миколаївобленерго» від 19.07.2019 № 256/1), зі змінами, затвердженими протоколами засідання тендерного комітету АТ «Миколаївобленерго» від 24.07.2019 № 250, від 09.08.2019 № 270, від 20.08.2019 № 286, від 28.08.2019 № 317, від 06.09.2019 № 328; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Тріон енергохолдинг», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо – торговельна фірма «ЕЛІЗ» (далі - ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАМАК» (далі - ТОВ «АЛАМАК»); протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 23.10.2019 (далі – протокол розгляду); протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2019 № 424 (далі – протокол № 424); повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.11.2019. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), при заповненні форми оголошення про проведення відкритих торгів та форми повідомлення про намір укласти договір не зазначив джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено, що Замовник на порушення вимог частини першої статті 23 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення не надав відповідь на нього, а саме: звернення про надання роз’яснення оприлюднено 12 серпня 2019 року, роз’яснення Замовник надав 20 серпня 2019 року. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ» та ТОВ «АЛАМАК» встановлено, що вони не відповідають умовам тендерної документації. Так, відповідно до вимог Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 021:2015-31170000-8 (КТП кіоскового типу (комплект))» тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати діючу на момент розкриття тендерних пропозицій та завірену учасником копію дозволу Держгірпромнагляду України, видану виробнику, на застосування устаткування підвищеної небезпеки - комплектні трансформаторні підстанції напругою 0,4; 0,6; 10,0 кВ потужністю 25-2500 кВА типу КТП. ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «9.Дозвола та сертифікати.pdf» надав Дозвіл від 23.07.2013 № 519.13.23, виданий Територіальним управлінням державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Запорізькій області, яким дозволяється застосовувати устаткування підвищеної небезпеки - комплектні трансформаторні підстанції напругою 0,4; 6,0; 10,0 кВ потужністю 25-2500 кВА типу КТП, що не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «АЛАМАК» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «9.Дозвола та сертифікати-.pdf» також надав Дозвіл від 23.07.2013 № 519.13.23, виданий Територіальним управлінням державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Запорізькій області, яким дозволяється застосовувати устаткування підвищеної небезпеки - комплектні трансформаторні підстанції напругою 0,4; 6,0; 10,0 кВ потужністю 25-2500 кВА типу КТП, що не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ» та ТОВ «АЛАМАК», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, та допустив їх до оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Водночас, Замовник згідно з протоколом від 05.11.2019 № 424 визнав ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ» переможцем та 05.11.2019 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 21.11.2019 14:44 - 06.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2019 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI відміняються відкриті торги на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 - 31170000-8 (КТП кіоскового типу (комплект)) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-19-000741-c)
Дата публікації звіту: 27.11.2019 15:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.11.2019 16:04

Запити/Пояснення