-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
автомобіль SCODA KODIAQ
джерело фінансування закупівлі - власні кошти
Торги відмінено
1 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 250.00 UAH
Номер:
99ff2045fa534c2ea00d410aa6b16d8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-19-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2019 00:00
Період моніторингу:
19.08.2019 17:25 - 12.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
19.08.2019 № 126
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-19-002050-b, ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, яка проводиться Державним підприємством "Пологівське лісомисливське господарство".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс" встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів в результаті чого вона підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства "Пологівське лісомисливське господарство" (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 18.07.2019 № 17, протокол засідання тендерного комітету від 08.08.2019 №18, повідомлення про намір укласти договір, тендерна пропозиція учасника - переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеравто-Плюс" (далі ТОВ "Інтеравто-Плюс").
В ході моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 06 серпня 2019 року, автоматичною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, проведено оцінку тендерних пропозицій учасників торгів, за результатами якої визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Після оцінки пропозицій Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс" на її відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення (протокол від 08.08.2019 №18) про визначення її переможцем торгів.
Проте, дослідженням тендерної пропозиції ТОВ "Інтеравто-Плюс" встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника торгів та законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, по-перше, частиною 5 розділу ІІІ ТД Замовника торгів передбачено надання в складі тендерних пропозицій учасників переліку СТО на яких можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування на території Запорізької області (вказати адресу, графік роботи, телефони).
Слід зазначити, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій, відповідно до оголошення про закупівлю, 05 серпня 2019 року о 10-00 годині, проте, на вказану дату учасником ТОВ "Інтеравто-Плюс" в складі тендерної пропозиції вказаної інформації про перелік СТО на яких можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування на території Запорізької області (вказати адресу, графік роботи, телефони), що не відповідає вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД.
Але учасником торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс" вказану вище довідку про перелік СТО завантажено в електронну систему закупівель 19.08.2019, тобто після закінчення терміну подання тендерних пропозицій визначеного електронною системою закупівель.
Крім того, у наданій учасником довідки про наявність СТО не зазначено інформацію про графік роботи та телефони, що не відповідає вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД.
По-друге, Додатком 2 до ТД передбачено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (відповідно до предмету закупівлі), що підтверджує досвід Учасника у постачанні аналогічних товарів за останні два роки.
Проте, учасником торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс", станом на кінцевий термін подання тендерних пропозицій, копії аналогічного договору в складі тендерної надано не було, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до ТД.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Інтеравто-Плюс" не відповідає умовам частини 5 розділу ІІІ ТД, Додатку 2 до ТД та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
21.08.2019 16:22 - 07.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2019 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені шляхом відміни торгів
Дата публікації звіту:
22.08.2019 15:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
23.08.2019 09:17