• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини високовольтного обладнання пасажирського вагона (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

3 758 109.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 800.00 UAH
Номер: 7a2e886f61b34a28b9f63f4038b93603
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-10-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.12.2020 09:16 - 05.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 459 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 459 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. 1 2 3 4 13 UA-2019-07-19-001855-b 19.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі). За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закон – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.07.2019 б/н, нову редакцію тендерної документації, затверджену рішення тендерного комітету Замовника від 06.08.2020 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «СЕАЛ» та товариства з обмеженою відповідальністю «НТП «ТРАНСІНВЕСТ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 20.08.2019 № 55-37/08/19, від 03.09.2019 № 59-40/09/19, від 03.09.2019 № 59-40-1/09/19, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 04.09.2019, укладений договір про закупівлю від 18.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19682/Ю, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.10.2019 та 28.12.2019, додаткові угоди до про закупівлю від 18.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19682/Ю від 21.10.2019 № 1 та від 27.12.2019 № 2. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 12.1 розділу ХІІ договору про закупівлю від 18.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19682/Ю зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами. Замовником укладено Додаткову угоду від 27.12.2019 № 2 до договору про закупівлю від 18.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19682/Ю в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, та продовжено дію договору про закупівлю від 18.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19682/Ю до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами. З метою дослідження питання оприлюднення інформації про закупівлю, а саме звіту про виконання договору, Південним офісом Держаудитслужби 15.12.2020 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень щодо зазначеного питання. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі) Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.12.2020 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту є 18.12.2020. Станом на 18.12.2020 Замовником не надано відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.12.2020 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі). Також в ході моніторингу встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «СЕАЛ» 26.07.2019 було оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу про надання роз’яснення щодо тендерної документації (номер вимоги: UA-2019-07-19-001855-b.a1 та UA-2019-07-19-001855-b.b2). Так, відповідно до частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником надано роз’яснення на вказані звернення 07.08.2019, тобто протягом 12 днів з дня їх оприлюднення, чим порушено вимогу частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 24.12.2020 14:33 - 14.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2020 14:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1) Надати аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) Щодо пропущеного строку та не надання відповіді на «запит замовнику на пояснення», повідомляємо: Функціонал майданчику https://smarttender.biz/ в якому працює Замовник надавав інформацію про початок моніторингу закупівлі при активізації відповідного фільтру шляхом відображення інформації списком про всі закупівлі де проведено, іде та закінчено моніторинг за накопичувальним принципом шляхом відображення закупівель з новим моніторингом в початку вказаного списку, проте з грудня 2020 принцип відображення на майданчику змінився і закупівля, 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини високовольтного обладнання пасажирського вагона), UA-2019-07-19-001855-b, опинилася в середині переліку вищевказаних закупівель. В зв’язку з зазначеним Замовник своєчасно не помітив розпочатий моніторинг та запит по ньому та пропустив строк для надання відповіді. Замовник вживає додаткові заходи з метою недопущення таких порушень у подальшому. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації, а саме: «Також в ході моніторингу встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «СЕАЛ» 26.07.2019 було оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу про надання роз’яснення щодо тендерної документації (номер вимоги: UA-2019-07-19-001855-b.a1 та UA-2019-07-19-001855-b.b2). Так, відповідно до частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником надано роз’яснення на вказані звернення 07.08.2019, тобто протягом 12 днів з дня їх оприлюднення, чим порушено вимогу частини першої статті 23 Закону.». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2019-07-19-001855-b, учасниками було виставлені вимоги UA-2019-07-19-001855-b.a1 та UA-2019-07-19-001855-b.b2. На дане запитання замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол Протокол № 50-___/08/19 від 06.08.2019 та оприлюднив прийняте рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 07.08.2019, стосовно даного повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено –«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на вимоги від 19.07.2019 та 19.07.2019 вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «14.08.2019 18:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону. Слід зауважити, що електронна система самостійно не змінює кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а переводить закупівлю в стан «призупинено», що означає, що пропозиції не буде відкрито системою та не відбудеться аукціон по настанні дати кінцевого строку подання пропозиції, до моменту поки замовник не надасть відповіді учаснику та не продовжить кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону. П. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» тендерної документації містить дату та час кінцевого строку подання пропозицій. З огляду на це Замовник на виконання абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону належно вчинив три дії: 1) прийняв рішення про надання відповіді та надав таку відповідь - чим розблокував закупівлю; 2) продовжив кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону – чим розблокував закупівлю; 3) вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині коригування п. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» ТД з метою синхронізації інформації щодо нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій з електронною системою. Вчинивши зазначені дії замовник відповідно положень абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону вчинив належні дії щодо усунення порушення в частині пропущення строку надання відповіді, у передбачений абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону спосіб. На підтвердження зазначеного надаємо витяг з протоколу № 50-___/08/19 від 06.08.2019. Стосовно підтвердження дії замовника щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів в електронній системі слід зазначити, що таке підтвердження міститься безпосередньо в електронній системі. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. Також додатково повідомляємо, що філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснила заходи щодо недопущення, мінімізації, вищезазначених порушень у подальшому, шляхом направлення телеграми внутрішнім замовникам філії/ внутрішнім ініціаторам (замовникам товарів, робіт, послуг, що закуповує тендерний комітет філії), щодо оперативного надання інформації стосовно опрацювання звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимог про усунення порушень до тендерного комітету філії на підставі якої останній приймає рішення по надання роз’яснень. З огляду викладене порушення вказані в висновку були усунуті 07.08.2019. ІІІ) щодо виконання договору по закупівлі та оприлюднення звіту про виконання договору: Відповідно абз. 10 ч. 1 ст. 10 Закону – «звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання» тобто закон зазначає три випадки при настанні яких необхідно оприлюднити звіт про виконання договору. Абз. 11 ч. 1 ст. 10 Закону наголошує на необхідності оприлюднення повної та достовірної інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Договором по закупівлі, зокрема передбачено «Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання …Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань…». З метою недопущення порушень Закону, зокрема в частині оприлюднення відповідної інформації в тому числі її повноти та достовірності Замовником розроблено та введено в дію положення про порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг філіє «Пасажирська компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», затверджене наказом філії «Пасажирська компанія» від 20.08.2018 № 251 (далі - Положення). Відповідно Положення, в частині звіту про виконання договору, передбачено «У разі виконання договору відповідальний структурний підрозділ Філії-ініціатор закупівлі, протягом одного робочого дня з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання надають голові тендерного комітету Філії (в копії тендерному відділу апарату Філії) звіт про виконання договору у паперовому та електронному вигляді засобами СКЕДО, для оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу.». Ініціатор закупівлі на виконання Положення та Закону станом на 21.01.2021 не надав голові тендерного комітету інформації про настання підстав для оприлюднення звіту про виконання договору, зокрема інформації по виконанню договору в частині виконання сторонами зобов’язань та розміру такого виконання. Філія постійно проводить роботу стосовно виконання Положення та Закону, зокрема в частині своєчасного оприлюднення звітів про виконання договору. Додатково повідомляємо, що філією буде проведена робота щодо контролю над оприлюдненням звіту про виконання договору по закупівлі UA-2019-07-19-001855-b. За данними ініціатора на сьогодні виникла заборгованість в зв’язку з чим повністю не виконанні сторонами зобов’язання по договору.
Дата публікації звіту: 21.01.2021 17:13

Запити/Пояснення