-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Угілецької філії комунального закладу «Бугринський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – агротехнічний ліцей» Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області с. Угільці, вул. Шевченка, 12 »
Завершена
3 643 869.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 438.69 UAH
мін. крок: 1% або 36 438.69 UAH
Номер:
e079ccee67d242c89f9262a5ca870d8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-22-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2019 00:00
Період моніторингу:
22.08.2019 17:37 - 17.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2019 № 42
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.08.2019 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-19-001555-b 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані порушено норми частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 19.07.2019 року, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ», повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2019, Договір про закупівлю № 230 від 28.08.2019, пояснення замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.09.2019.
За результатами моніторингу встановлено, в річному плані на 2019 рік (додаток до річного плану) Замовником заплановано проведення закупівлі за предметом Капітальний ремонт Угілецької філії комунального закладу «Бугринський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – агротехнічний ліцей» Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області с. Угільці,
вул. Шевченка, 12 » ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 3772787,00 гривень. При цьому, в інформаційно-аналітичній системі Prozorro Замовником оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по вищезазначеній закупівлі, очікуваною вартістю 3643869,00 грн., чим порушено норми частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця торгів умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин.
Згідно з вимогами Додатку № 4 до тендерної документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником необхідно зазначити перелік обладнання та машин, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, та повинен бути достатнім для виконання всіх робіт з наданням копій документів, що підтверджують право користування або залучення невласних активів (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Для підтвердження наявності будівельних машин та автомобілів, мають бути надані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію, що підтверджують приналежність техніки Учаснику, Орендодавцю, тощо). При цьому в складі тендерної пропозиції на 3 одиниці власного обладнання відсутні підтверджуючі документи. Не на всі орендовані будівельні машини та автомобілі надано копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію.
З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ», якого визнано переможцем торгів, не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та умовам тендерної документації.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 28.08.2019 про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації. Пояснення, надане Замовником (03.09.2019), не обґрунтовує прийняте рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» такою, що відповідає всім вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації.
При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно п. 1 та п. 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен відхилити таку пропозицію.
Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ».
Аналізом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що згідно з частиною першою статті 10 Закону замовник протягом двох днів з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює його на веб-порталі Уповноваженого органу. В електронній системі закупівель 29.08.2019 оприлюднений договір підряду від 28.08.2019
№ 230 укладений з переможцем торгів ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ». Згідно з розділом 3. ВАРТІСТЬ РОБІТ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ в п.3.1 зазначено, що загальна вартість доручених робіт за договором встановлюється згідно з тендерною пропозицією та Договірною ціною (додаток № 2). Також, у розділі 2. УМОВИ ДОГОВОРУ в п.2.7 зазначено, що терміни виконання окремих обсягів робіт передбачені календарним планом (додаток №1), який є невід’ємною частиною цього Договору, у розділі 4. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ в п 4.1 зазначено, що строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний план виконання робіт. Однак, додатки до договору за вказаною закупівлею, (додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «Календарний план виконання робіт»), на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені, що є порушенням норм частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
12.09.2019 15:06 - 27.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2019 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
885b7fe8be2a4fc0b5bdf504f211c710
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2019 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт Угілецької філії комунального закладу «Бугринський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – агротехнічний ліцей» Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області с. Угільці, вул. Шевченка, 12» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001555-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено (розміщено) закупівлю за предметом закупівлі «Капітальний ремонт Угілецької філії комунального закладу «Бугринський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – агротехнічний ліцей» Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області с. Угільці,
вул. Шевченка, 12», очікуваною вартістю 3643869,00 гривень.
У річному плані закупівель на 2019 рік (додатку до річного плану), який оприлюднений 18 липня 2019 за номером UA-P-2019-07-18-003701-b , в системі передбачено закупівлю по коду ДК021-2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, назва предмета закупівлі - Капітальний ремонт Угілецької філії комунального закладу «Бугринський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – агротехнічний ліцей» Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області с. Угільці, вул. Шевченка, 12.», сума 3772787,00 грн. Чому сума закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro відрізняється від суми, яка зазначена у річному плані закупівель на 2019 рік (додатку до річного плану)?
2. Поясніть невідповідність між сумами забезпечення тендерної пропозиції, які зазначені в тендерній документації – 18863,93 грн.; в оголошенні – 18219,35 грн.; в переліку змін до тендерної документації – 18906,70 гривень?
3. Поясніть причину не оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro?
4.Чому обрано переможцем учасника яким, у відповідності до тендерної документації не надано копій підтверджуючих документів, а саме:
- згідно додатку 4 до Тендерної документації пункту 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази на власне обладнання відсутні підтверджуючі документи, а саме:
- Апарат для газового зварювання та різання Welding 5;
- Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб ПЕ 100;
- Установка для ручного дугового зварювання Патон ВД 6.
Також, на орендовані будівельні машини та автомобілі не надано копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію.
У наданій відомості ресурсів учасник-переможець зазначив машини: автогрейдер, автомобілі бортові, екскаватори, машини бурильно-кранові на автомобілі. В тендерній пропозиції відсутні копії документів (технічні паспорти або свідоцтв про реєстрацію), що підтверджують приналежність техніки учаснику-переможцю, орендодавцю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1f59cda4792e4422868a469a0895ed7d
Назва:
Відповідь на Запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
Дата опублікування:
03.09.2019 12:16
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі UA-P-2019-07-18-003701-b Бугринська сільська рада повідомляє наступне:
1. 18 липня 2019 за номером UA-P-2019-07-18-003701-b , закупівлю по коду ДК021-2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, назва предмета закупівлі - Капітальний ремонт Угілецької філії комунального закладу «Бугринський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – агротехнічний ліцей» Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області с. Угільці, вул. Шевченка, 12.», була вказана помилково загальна сума проектно-кошторисної документації 3772787,00 грн. Самостійно виявивши помилку, було проведено засідання тендерного комітету на якому внесено зміни до тендерної документації , а саме затверджена сума будівельних робіт в розмірі 3643869,00 гривень .
2. У звязку з тим, що зменшилася сума з 3772787,00 грн до 3643869,00 грн. забепечення тендерної пропозиції зменшилось з 18863,93 грн до 18219,35 грн.
3. Протокол підтвердження тендерної пропозиції оприлюднений , розширений протокол розгляду тендерних пропозицій надаємо (сканкопія додається).
4. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція була надана ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ».
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації передбачено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
Учасником-переможцем ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» надано у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «14 довідка про наявність обладнання та матеріально-технічнох бази.pdf») та 7 договорів оренди, оборотно-сальдову відомість та інвентарні картки обліку основних засобів на підтвердження наявності власного майна, копії технічних паспортів та свідоцтв про реєстрацію, що підтверджують приналежність техніки Учаснику та Орендодавцям (файл «15 підтвердження наявності техніки.rar»).
Зокрема, оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 цього учасника містить зазначення: Апарат для газового зварювання та різання Welding 5 (перший пункт); Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб ПЕ 100 (другий пункт); Установка для ручного дугового зварювання Патон ВД 6 (останній пункт) (файл «основні засоби.pdf» у файлі «15 підтвердження наявності техніки.rar»). Також наявність зазначеної техніки у власності в учасника підтверджується інвентарними картками обліку основних засобів (ст. 29-34 файл «інвентарні картки.pdf» у файлі «15 підтвердження наявності техніки.rar»).
Учасником-переможцем ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» надано у складі пропозиції технічні паспорти на кран КС- 5363БМ, орендованого у ФОП Дубас Ю.М. (ст. 5-6 файл «Кран КС ДУБАС.pdf» у файлі «15 підтвердження наявності техніки.rar») та на кран РДК-250-2 (ст. 5-6 файл «Кран РДК ДУБАС.pdf» у файлі «15 підтвердження наявності техніки.rar»). Учасником надано у складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Спеціалізований вантажний фургон Mercedes-Benz Sprinter 313 (файл «Техпаспорт Mercedes.PDF» у файлі «15 підтвердження наявності техніки.rar»).
Таким чином учасником-переможцем ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» підтверджено наявність будівельних машин та автомобілів, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, та яких достатньо для виконання робіт.
Зважаючи на вищенаведене повідомляємо, що Бугринська сільська рада Гощанського району Рівненської області у своїй діяльності керується нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими чинними нормативними актами, та неухильно дотримується їх приписів.
За результатами вивчення зазначених у висновку зауважень тендерний комітет висловлює Вам свою вдячність та повідомляє, що під час прийняття рішення про проведення зазначеної вище зазначеної закупівлі тендерний комітет Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області жодним чином не мав на меті порушити норми чинного законодавства, однак станом на сьогоднішній день, тендерний комітет жодним чином не має можливості усунути дані недоліки, оскільки дана процедура завершена.
При цьому, інформуємо Вас про те, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
Голова тендерного комітету І.С. Гавлитюк
Номер:
a35137127f6248e585e1308af8983f56
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2019 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт Угілецької філії комунального закладу «Бугринський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – агротехнічний ліцей» Бугринської сільської ради Гощанського району Рівненської області с. Угільці, вул. Шевченка, 12» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001555-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено (розміщено) укладений договір підряду від 28.08.2019 № 230 з ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» (переможець). У розділі 3. ВАРТІСТЬ РОБІТ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ в п.3.1 зазначено, що загальна вартість доручених робіт за договором встановлюється згідно з тендерною пропозицією та Договірною ціною (додаток № 2). Також, у розділі 2. УМОВИ ДОГОВОРУ в п.2.1 зазначено, що терміни виконання окремих обсягів робіт передбачені календарним планом (додаток №1), який є невід’ємною частиною цього Договору, у розділі 4. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ в п 4.1 зазначено, що строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний план виконання робіт
Чому в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro до укладеного договору підряду не оприлюднено (не розміщено) додаток 1 – Календарний план виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору та додаток 2 - Договірна ціна.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.