-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
538a927eb1ca4382a65b174e3cb7d5a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-23-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2019 00:00
Період моніторингу:
23.08.2019 15:29 - 18.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2019 Одеса №305
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.08.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 23.08.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 23.08.2019 № 305
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-07-19-000423-b 19.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладення договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Військової частини А3082 (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 19.07.2019 № 53, тендерну пропозицію, протоколи засідання тендерного комітету від 07.08.2019 № 59 та від 13.08.2019 № 62, повідомлення про намір укладення договору від 13.08.2019, оприлюднення інформації про укладений договір (03.09.2019), укладений договір від 30.08.2019 № 24, пояснення на запити Замовнику від 30.08.2019 та від 06.09.2019.
За результатами аукціону ціна пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Альтеко груп» (далі – ТОВ «Альтеко груп») є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.08.2019 № 59 пропозиція ТОВ «Альтеко груп» відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцем відкритих торгів.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 13.08.2019 № 62 прийнято рішення дискваліфікувати переможця відкритих торгів ТОВ «Альтеко груп» з підстав визначених пунктом 3 статті 17 Закону та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Приватного акціонерного товариства «Дніпрополімермаш» (далі – ПрАТ «Дніпрополімермаш»).
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» тендерним комітетом прийнято рішення щодо її відповідності кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцем відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 13.08.2019 року та укладено договір від 30.08.2019 № 24.
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне:
- відповідно до вимогам частини 2 додаткових вимог Додатку 2 до ТД якість товару, що поставляється, повинна відповідати діючим ДСТУ, ГОСТ, ISO, технічним умовам виробника (що підтверджується відміткою відділу технічного контролю виробника в паспорті або формулярі на виріб).
Також, у Додатку 8 до ТД визначено орієнтовний перелік документів, що надаються учасником у сканованому вигляді у форматі «pdf» разом з тендерною пропозицією. Відповідно до пункту 5 Додатку 8 до ТД у складі зазначеного переліку передбачено документ підтверджуючий якість товару з посиланням на вимоги, що передбачені додатковими вимогами Додатку 2 до ТД.
На порушення вищезазначених вимог ТД учасником у складі тендерної пропозиції не надано паспорт або формуляр на вироби (інвертор ATLAS plus 5KW-48-VM та акумуляторну батарею типу Trojan T105 (6B-225A) з відміткою відділу технічного контролю виробника щодо відповідності діючим ДСТУ, ГОСТ, ISO, технічних умов виробника.
Відповідно до абзацу 7 додаткових вимог Додатку 2 до ТД невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції учасника призводить до її відхилення.
Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 27.08.2019.
Надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 30.08.2019 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» вимогам ТД.
Згідно вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПрАТ «Дніпрополімермаш» як таку, що не відповідає умовам ТД.
Крім того, згідно частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
На порушення вимог частини 1 статті 10 Закону Замовником оприлюдено на веб-порталі Уповноваженого органу укладений договір про закупівлю 03.09.2019, тобто на 4 день з дня його укладення (договір про закупівлю від 30.08.2019 № 24).
З питань порушення вимог Закону щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору про закупівлю було надано запит Замовнику на пояснення від 04.09.2019.
У відповіді на запит замовнику на пояснення від 06.09.2019 Замовник обґрунтовує рішення щодо не оприлюдення договору про закупівлю у встановлений Законом строк тим самим, що Замовник орієнтувався на два робочих дні.
Період усунення порушень:
09.09.2019 17:19 - 24.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2019 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
20.09.2019 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
ef7e7dc77d344ab6920bb7f783578785
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.08.2019 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2019 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 23.08.2019 № 305 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ««ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок», яка проводиться Військовою частиною А3082 (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-19-000423-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі баластів для розрядних ламп чи трубок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-000423-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 додаткових вимог Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано паспорт або формуляр на виріб (інвертор ATLAS plus 5KW-48-VM) з відміткою відділу технічного контролю виробника щодо відповідності діючим ДСТУ, ГОСТ, ISO, технічних умов виробника?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 додаткових вимог Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано паспорт або формуляр на виріб (акумуляторна батарея типу Trojan T105 (6B-225A) з відміткою відділу технічного контролю виробника щодо відповідності діючим ДСТУ, ГОСТ, ISO, технічних умов виробника?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ПрАТ «Дніпрополімермаш» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 13.08.2019 № 62) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 13.08.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a679fe1da5494af48c8d76e7aff10fef
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.09.2019 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2019 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 23.08.2019 № 305 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ««ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок», яка проводиться Військовою частиною А3082 (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-19-000423-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі баластів для розрядних ламп чи трубок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-000423-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо оприлюдення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу про укладений договір про закупівлю на 4 день з дня його укладення (договір про закупівлю від 30.08.2019 № 24), тоді як згідно частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про укладений договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо відповідності дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1914b8db3b7a45bfa3c50bc6adee5e7a
Назва:
Оприлюднення інформації про закупівлю
Дата опублікування:
06.09.2019 09:36
Опис:
Відповідно до ст.10 Закону України "Про Публічні закупівлі", Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Враховуючи вищесказанне, ми як Замовник орієнтувалися на два робочих дні, а саме: договір підписали 30.08.2019 року в п'ятницю, а оприлюднили 03.09.2019 року на другий робочий день.