-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю
Завершена
16 199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 995.00 UAH
Номер:
d842f0de8d3c48489963f9636ac4a30e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2019 00:00
Період моніторингу:
29.08.2019 13:30 - 20.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
28.08.2019 № 158
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2019 № 158
витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12
UA-2019-07-18-003132-b
18.07.2019 Комунальне підприємство «Центр екологічного моніторингу» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №490 в частині заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону про закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації –порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ ВТФ «Елегія», ТОВ «Каскад», повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель.
На порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) оголошення про проведення відкритих торгів, не містить інформації щодо джерела фінансування предмета закупівлі.
Крім того установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
10.09.2019 18:08 - 25.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2019 18:08
Запити/Пояснення
Номер:
6d7f6366cbd0486e838b7a86464a7bdf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2019 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-003132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету КП «Центр екологічного моніторингу» ДОР від 18.07.2019 №61 Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 80 995,00 гривень.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам наведених у цьому Розділі – відхиляються Замовником відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 1.2 договору про надання банківської гарантії №71.00.012422 від 15.08.2019, виданої банком АТ «АКБ «Конкорд» зазначено, що гарантія надається на номерному бланку Банка. Гарантія видана в рамках даного договору надається з номером бланку - №71.013892. Гарантія надана в рамках даного договору не на номерному бланку банка або з іншим номером бланку ніж зазначений в даному пункті цього договору є недійсною та за такою Гарантією відсутні будь-які зобов’язання Банку.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Каскад» надана банківська гарантія №71.00.012422, за якою відсутні будь-які зобов’язання Банку. Таким чином, учасником не надане забезпечення тендерної пропозиції.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Каскад» через її невідповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
87d3600e515b4ab19691a8c264efc3b4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.09.2019 13:01
Опис:
У межах проведення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34110000-1 “Легкові автомобілі” “Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю” (ID: UA-2019-07-18-003132-b) надаємо наступні пояснення на поставлене запитання.
1. Банківська гарантія учасника ТОВ “Каскад” надана на фірмовому бланку №71.013892, який зазначено в Договорі про надання банківської гарантії №71.00.012422 від 15.08.2019 (п. 1.2 Договору). Номер фірмового бланку зазначений в лівому нижньому куту бланку та не повинен співпадати з номером самої банківської гарантії та Договору. Оскільки номер бланку, на якому фактично надано банківську гарантію, та номер бланку, що зазначений в п. 1.2. Договору про надання банківської гарантії №71.00.012422 від 15.08.2019, є ідентичними, відсутні будь-які підстави вважати, що ТОВ “Каскад” у складі тендерної пропозиції надало банківську гарантію, за якою відсутні зобов’язання банку (копія листа-роз’яснення від банку-гаранта додається).
2. Замовником під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ “Каскад” на відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної документації було перевірено накладання електронного цифрового підпису Уповноваженої посадової особи банку-гаранта, що видав відповідну гарантію, на сайті Міністерства юстиції України та отримано підтвердження цілісності даних електронного документу.
3. Відповідно до пункту 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної документації” тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції учасника повинно відповідати вимогам, наведеним у цьому розділі, зокрема банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах”. Серед вимог, зазначених у вказаному розділі тендерної документації, а також у постанові Правління НБУ немає вимог щодо надання гарантії на номерному бланку. Отже, надання банківської гарантії не на номерному бланку не може вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Інші вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, зазначені у пункті 2 розділу III тендерної документації, також виконані учасником ТОВ “Каскад”. На основі цього пропозицію учасника було прийнято та допущено до участі в аукціоні.
Номер:
9fc9e59a3e584e4bb045bfcd2de0d8dc
Назва:
Щодо виявлених порушень
Дата опублікування:
14.09.2019 13:32
Опис:
Щодо порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, повідомляємо, що на дату оголошення закупівлі (18 липня 2018 р.) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не відображалося та не було доступним для заповнення поле “Джерело фінансування закупівлі”, а лист Мінекономрозвитку №304-04/22177-06 від 28.05.2019 “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” не встановлює норм права та носить рекомендаційний та інформативний характер. В той же час, учасники закупівлі були проінформовані про джерело фінансування предмету закупівлі, зазначене у пункті 4.3 розділу IV Додатку № 4 до тендерної документації “Проект договору”. Оскільки процедура закупівлі на дату публікації висновку моніторингу завершена, не існує технічної можливості вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі.
Щодо відсутності у тендерній документації вимоги надання учасниками торгів в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не зобов’язаний у тендерній документації встановлювати спосіб документального підтвердження, оскільки зазначена у пункті 9 частини першої статті 17 Закону інформація міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який веде Міністерство юстиції України. Відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” відомості, що містяться у Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних). Від переможця торгів не передбачено вимагати підтвердження відсутності такої підстави для відмови.
Таким чином, Законом встановлена імперативна норма щодо подання переможцем документів, визначених статтею 17 Закону. Вимоги щодо обов’язковості подання учасниками або переможцем торгів довідки в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, не передбачено.