• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства”).

ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства”).

Завершена

1 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 000.00 UAH
Номер: 2ea00401575b487cbbd8d1c7848480a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.09.2019 14:31 - 11.10.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2019 № 175 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.09.2019 № 175 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2019-07-18-002720-b 18.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення п. 13 ч. 2 ст. 22, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), протоколи розгляду тендерних пропозиційвід 12.08.2019 № 120819/1, від 13.08.2019 № 130819/1, від 14.08.2019 № 140819/1, тендерні пропозиції ТОВ «Форт-К», ТОВ «ТЕПЛО СТАНДАРТ», ТОВ «БУДАКТИВГРУП», ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2019, договір від 27.08.2019 № 27-01/08-19. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що у пропозиції Переможця надано довідку про виконання аналогічних договорів б/н б/д в якій не зазначено інформацію про обсяг (у кількісному виразі) предмета закупівлі. Крім того, у пропозиції переможця містяться оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від Замовників в яких також не зазначено кількість предмету закупівлі, чим порушено вимоги Додатку 6 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
Період усунення порушень: 04.10.2019 16:25 - 23.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2019 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведеного ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ моніторингу закупівлі за ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства” (ID: UA-2019-07-18-002720-b) (НАКАЗ № 175 від 17.09.2019 року) КП ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» (далі - Замовник), надає наступні пояснення щодо виявлених моніторингом порушень законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 та п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п. 1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючу ту обставин, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, переносяться, а тому, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, то у випадку переносу, така дата буде не актуальною та не вірною, Таким чином, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель, що є ефективним способом економії часу для здійснення процедури закупівлі. 2. На виконання п. 5 розділу III тендерної документації, ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано довідки у довільній формі згідно Додатку 6, де не вказано що вони повинні бути з датою та з вихідним номером учасника, у довідці зазначався період виконання договору, дата їх укладання та закінчення, термін яких для замовника є актуальним та задовільнив вимоги замовника. Заявник, обираючи переможця, досліджував усі документи, які були подані в пропозиції учасника, де було надано не лише довідки у довільній формі згідно Додатку 6 а і скан-копії належним чином засвідчених аналогічних договорів з додатками та Кошторисом, де зазначена інформація про предмет закупівлі та обсяг у кількісному виразі, тобто замовник отримав інформацію про обсяг у кількісному виразі предмета закупівлі за аналогічними договорами Учасника. Щодо відгуків які містяться у складі тендерної пропозиції, в яких також не зазначено кількість предмету закупівлі, чим порушено вимогу Додатку 6 ТД згідно виявленого порушення, то хочемо зазначити, що відгуки надані тими організаціями які учасник вказав в довідці про виконання аналогічних договорів, та надав копії цих договорів з інформацією щодо предмету закупівлі. Також, слід зазначити, що переможця замовник обирав ураховуючи увесь обсяг наданої іншими учасниками тендерної документації. Переможцем було обрано Учасника, оскільки він надав найкращу пропозицію, а також його документація до Тендерної пропозиції в найбільшій мірі відповідає вимогам Тендерної документації Замовника Отже, КП ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» не погоджується з висновками моніторингу ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ і вважає їх безпідставними та не обґрунтованими, оскільки наведені у них обставини не підтверджуються наявними у Тендерній документації Заявника доказами, а навпаки спростовуються і підтверджують, що під час аудиту не повною мірою була досліджена тендерна документація як Замовника, так і Учасника. Оскільки наведені за результатами аудиту висновки не підтверджуються доказами, то вони є припущеннями, а припущення не можуть бути засобом доказування протиправності поведінки Замовника. За наведених обставин, вважаємо, що орган державної влади не навів будь-яких аргументованих доводів, а тому поведінка Замовника є правомірною, а відповідно і Тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону.
Дата публікації звіту: 09.10.2019 17:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис: -
Дата публікації: 11.10.2019 12:18