-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
00000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
6137f447967f4b20b617832ab330b9f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2019 00:00
Період моніторингу:
01.11.2019 15:16 - 23.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2019 № 313
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-18-000632-b 18.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Квартирно-експлуатаційного відділу м. Полтава (далі – Замовник) від 16.08.2019. № 2 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотом № 1 та № 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.10.2019№ 15189-р/пк-пз, тендерні пропозиції за лотами № 1 та № 2 товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗІНВЕСТ-ТРЕЙДІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Лубнигаз», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» та приватного підприємства «Фірма «Альпарі ХХІ», протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотами
№ 1 та № 2 оприлюднені 10.09.2019, протоколи засідання тендерного комітету від 20.09.2019 № 4 від 28.10.2019 № 8, повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1 та № 2, договір від 01.10.2019 № 36ПГ-01 та додаткові угоди від 15.10.2019 № 1 та від 01.11.2019 № 2 до договору від 01.10.2019 № 36ПГ-01, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані через електрону систему закупівель 11.12.2019.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та як наслідок в повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Також, установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.11.2019 20:28 - 03.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2019 20:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, була оприлюднена на електронному майданчику – о 20:28 18 листопада 2019 року. Період прийому пропозицій по даній процедурі закінчився – о 18:00 23.08.2019 року, отже тендерний комітет Замовника не має технічної змоги внести відповідні зміни до тендерної документації та публікації процедури.
В той же час, зазначаємо, що вказані Вами зауваження щодо вимог ТД та публікації процедури не призвели до недопущення того чи іншого учасника до аукціону, отже фактично не вплинули на процес проведення процедури закупівлі, та не призвели до порушення принципів здійснення закупівлі (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тендерним комітетом Замовника розглянуто та прийнято до уваги вказані Вами зауваження з метою виправлення, шляхом не допущення їх у подальшому.
Дата публікації звіту:
20.11.2019 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
a0e5cb96debb4c47b823cc152a589677
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2019 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природнього газу (код ДК 021:2015: 09120000-6 – «Газове паливо»), очікуваною вартістю
16 145 280,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-000632-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Фірма «Альпарі ХХІ», як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
722694a750cd49afaec3cdf4974240a0
Назва:
щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "Фірма "Альпарі ХХІ"
Дата опублікування:
12.11.2019 16:13
Опис:
Учасник подав цінову пропозицію у відкритий доступ з порушенням терміну визначеного згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер:
9d3d265b706a4f728adf34ef323ea8ae
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2019 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природнього газу (код ДК 021:2015: 09120000-6 – «Газове паливо»), очікуваною вартістю
16 145 280,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-000632-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Фірма «Альпарі ХХІ», як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
3ad697ccfb8b4f6d89718ece8a60ac4a
Назва:
щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "Фірма "Альпарі ХХІ"
Дата опублікування:
12.11.2019 16:16
Опис:
Учасник подав цінову пропозицію у відкритий доступ з порушенням терміну визначеного згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер:
0c5ee92975bd4264b14a1065594dbb0b
Назва:
Пояснення Замовника за результатами моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата опублікування:
20.11.2019 13:37
Опис:
Ознайомившись з результатами моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-18-000632-b) в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, відповідно до п.8 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава (далі – Замовник) надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, була оприлюднена на електронному майданчику – о 20:28 18 листопада 2019 року. Період прийому пропозицій по даній процедурі закінчився – о 18:00 23.08.2019 року, отже тендерний комітет не має технічної змоги внести відповідні зміни до тендерної документації та публікації процедури.
В той же час, зазначаємо, що вказані Вами зауваження щодо вимог ТД та публікації процедури не призвели до недопущення того чи іншого учасника до аукціону, отже фактично не вплинули на процес проведення процедури закупівлі, та не призвели до порушення принципів здійснення закупівлі (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тендерним комітетом КЕВ м. Полтава розглянуто та прийнято до уваги вказані Вами зауваження з метою виправлення, шляхом не допущення їх у подальшому.