-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені
Торги відмінено
2 124 372.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 622.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 622.00 UAH
Номер:
28ea0d517ac84ad79546d7146e9bb7a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2019 00:00
Період моніторингу:
14.08.2019 15:32 - 07.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 № 142
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-18-000127-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані та відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що під час проведення моніторингу, Замовником відмінено торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, зобов’язуємо в подальшому не допускати вищезазначених порушень та дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 15.07.2019 № 66); протокол засідання тендерного комітету від 08.08.2019 № 90 (далі – Протокол від 08.08.2019); пояснення Замовника від 21.08.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Крім того, аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлені наступні розбіжності щодо кількості товару.
Відповідно до інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів кількість товарів складає «Хлібопродукти – 112 802,20 кг; Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
Разом з тим, в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначена наступна кількість товарів «Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
В ході проведення моніторингу Замовнику через електронну систему закупівель запропоновано пояснити вищезазначені розбіжності. Відповідно до оприлюдненої 21.08.2019 відповіді Замовник не пояснив встановлені розбіжності.
За результатами проведеного аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД» встановлено наступне.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу для учасника, пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, надати в строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня завершення торгів, документ за формою, наведеною в Додатку 5 тендерної документації (далі – Цінова пропозиція).
Разом з тим, згідно з Протоколом від 08.08.2019 учасник ТОВ «ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД» не виконав вищезазначену вимогу і його пропозиція була відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи положення статті 25 Закону Цінова пропозиція не є частиною тендерної пропозиції учасника. Отже, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД» з порушенням вимог частини 4 статті 28 Закону і, як наслідок, необґрунтовано визначив підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника.
За результатами проведеного аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» встановлено наступне.
На порушення вимог, викладених в Додатку 1 тендерної документації Замовника, учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» в тендерній пропозиції не надав копії актів про додержання учасником-оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (дійсний на момент подання пропозиції) та копії свідоцтва про реєстрацію всіх одиниць транспортних засобів, які заплановано залучати для перевезення предмету закупівлі.
Також на порушення вимог, викладених в Додатку 3 тендерної документації Замовника, учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» в тендерній пропозиції не надав акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності – складські приміщення, із обов’язковим зазначенням в акті реєстраційного номеру потужності.
Крім того, на порушення вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» в тендерній пропозиції не надав копію паспорту уповноваженої особи для підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Також за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» встановлено наступне.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником листа від власника виробничого або складського приміщення у разі його оренди про те, що учасник дійсно отримав це приміщення в оренду (виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів).
Проте, учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1», на порушення цих вимог, в складі тендерної пропозиції надав лист ПрАТ «Миколаївхліб» від 23.01.2019 № 01.1-19/06, в той час як оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено 18.07.2019.
Крім того, на порушення умов, визначених в Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» в файлах «раб1.zip» та «раб2.zip» надав копії особистих медичних книжок працівників з відповідними простроченими позначками про обстеження.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» не відповідала умовам тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
27.08.2019 11:46 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2019 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Погодитись з результатами моніторингу закупівлі проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
З метою уникнення порушень законодавства, які в подальшому призведуть до негативних наслідків та відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
27.08.2019 12:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
29.08.2019 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
18b0123c74304a74bcab58d9229df27f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2019 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хлібопродукти; Хліб пшеничний з борошна І ґатунку; Хліб житньо-пшеничний) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів кількість товарів складає «Хлібопродукти – 112 802,20 кг; Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
Разом з тим, в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначена наступна кількість товарів «Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
Просимо пояснити розбіжність в інформації щодо кількості товару.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності – складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов’язковим зазначенням в акті реєстраційного номеру потужності.
У зв’язку з цим пропонуємо вказати, в якому файлі Учасник надав інформацію щодо вищезазначеної умови тендерної документації?
3. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання «копії актів про додержання учасником-оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (дійсний на момент подання пропозиції)».
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасник надав зазначений документ?
4. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання копії актів прийому-передачі виробничого або складського приміщення у разі його оренди та «лист від власника цього приміщення про те, що учасник дійсно отримав це приміщення в оренду (виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів)».
Учасник в складі тендерної пропозиції надав лист ПрАТ «Миколаївхліб» від 23.01.2019 № 01.1-19/06.
У зв’язку з наведеним пропонуємо пояснити, яким чином наданий лист відповідає вищезазначеній умові тендерної документації?
5. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати копії свідоцтва про реєстрацію всіх одиниць транспортних засобів, які заплановано залучати для перевезення предмету закупівлі.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасник надав зазначені документи?
6. Відповідно до умов, визначених в Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надає копій особистих медичних книжок на працівників, які задіяні при виробництві та будуть здійснювати поставку предмета закупівлі «із відповідними непростроченими позначками про обстеження», які чинні на момент подачі тендерної пропозиції.
Учасник в складі тендерної пропозиції в файлах «раб1.zip» та «раб2.zip» надав копії особистих медичних книжок. При цьому у всіх наданих медичних книжках дата наступного медичного огляду на дату подання тендерної пропозиції є простроченою.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином Учасник виконав вищезазначену умову тендерної документації?
8. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати довідку, копію договору, копію документу, що підтверджує його виконання та відгук.
Учасник в складі тендерної пропозиції в файлі «Аналог.zip» надав довідку від 26.07.2019 № 01.4.01-17/461, в якій зазначено три договори, а саме: Договір від 21.12.2017 №63 вартістю 586 415,80 грн з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР; Договір від 30.03.2017 №164 вартістю 252 483,73 грн з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР та Договір від 20.02.2017 №43 вартістю 175 058,97 грн з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4.
Крім того, Учасник в складі тендерної пропозиції в файлі «Аналог.zip» надав копії трьох договорів, а саме: Договір від 21.02.2017 №63/2230 на суму 718 311,30 грн з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР; Договір від 30.03.2017 №164 на суму 321 993,68 грн з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР та Договір від 20.02.2017 №43 на суму 190 471,05 грн з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4.
Крім того, надані Учасником в складі тендерної пропозиції копії товарно-транспортних накладних (далі – ТТН) не підтверджують виконання відповідних договорів в повному обсязі, а саме: за договором з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР надані ТТН на суму 4 544,40 грн; за договором з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР надані ТТН на суму 1 062,06 грн та за договором з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4 надані ТТН на суму 2 672,13 гривень.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити: 1) яким чином інформація, надана Учасником на підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» відповідає умовам тендерної документації? 2) яким чином договір від 21.02.2017 № 63/2230 підтверджує інформацію наведену у довідці від 26.07.2019 № 01.4.01-17/461?
9. Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, для підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції надає копію паспорту уповноваженої особи.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» представлена копія паспорту директора Ракової Альони Анатоліївни?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d5bcab1ef18d48c192006f7fb79dc2bf
Назва:
протокол № 94
Дата опублікування:
21.08.2019 12:09
Опис:
Результаи моніторингу закупівлі проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області прийнято до уваги. З метою уникнення порушень законодавства, які в подальшому призведуть до негативних наслідків та відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону торгі відмінено.