-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
8db6dec334554201be9801892ca6e143
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2020 00:00
Період моніторингу:
26.05.2020 15:18 - 17.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2020 № 87
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.05.2020 № 87.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-18-000223-b 18.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Монастироцький психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-07-10-003653-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.08.2019; тендерні пропозиції ТОВ «Євро-Енерго-Альянс», ТОВ «Торговий Дім «Стиль 5», ТОВ «Вуглеторфзбагачення» (в частині правомірного їх відхилення) та тендернк пропозицію ПП «Сузір'я»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю № 244/08-19 від 27.08.2019 року.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (в розділі 4 п.1) не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником переможцем торгів визначено ПП «Сузір'я», з яким 27.08.2019 укладено договір про закупівлю № 244/08-19 (далі – Договір № 244/08-19) на суму 647 400,00 без ПДВ.
Проведеним моніторингом встановлено, що згідно з пунктом 10.1 Договору № 244/08-19 вказаний договір діє до 31.12.2019 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, згідно зпунктом 5.1 - термін постачання товару починається з моменту направлення Замовником заявки на товар, відповідно до пункту 5.2 - термін поставки товарів: протягом 10 діб після письмового замовлення згідно графіку узгодженого із Замовником.
Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору № 244/08-19 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались.
За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-07-18-000223-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у листопаді 2019 року здійснено оплату за Договором № 244/08-19 на користь ПП «Сузір'я» в сумі 647 400,00 грн за вугілля кам’яне, підставою для оплати зазначено накладні від 18.10.2019 № ПН-0004494, ПН-0004495, ПН-0004496, ПН-0004497, від 22.10.2019 № ПН-0004400, ПН-0004399, від 23.10.2019 № ПН-0004403, ПН-0004404 (останню оплату проведено 14.11.2019). Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 244/08-19.
Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, поставки товару за Договором № 244/08-19 та його оплати в повному обсязі станом на 14.11.2019, та завершення строку дії вказаного договору станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору у встановлений строк та станом на час завершення моніторингу (02.06.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень:
02.06.2020 15:51 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2020 15:51