• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24

Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24, за рахунок державного та місцевого бюджету

Завершена

33 077 944.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 165 389.72 UAH
Номер: dd284761afc1442183142a4886a63713
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-16-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 16.10.2019 15:34 - 06.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2019 №252 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року. В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2019 № 252 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 3 UA-2019-07-17-001484-a 17.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти, культури і туризму Дергачівської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.07.2019, тендерну пропозицію ТОВ «ТТ 2006», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.07.2019, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2019, договір від 22.08.2019 № 674у, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В додатку 3 до тендерної документації «Відомості обсягів робіт» Замовником зазначено про ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 та фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115. В тендерній документації Замовника відсутній вираз «або еквівалент» до марок ґрунтовки ГФ-021, емалі ПФ-115 та відсутня вимога щодо захисту довкілля, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник, відповідно до підпункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагав від учасника дoвiдку, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння, будiвeльних мaшин тa iншoї мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи, згiднo тeхнiчнoгo зaвдaння тeндepнoї дoкумeнтaцiї тa poзpaхункiв дo дoгoвipнoї цiни, якi учaсник будe викopистoвувaти пpи викoнaннi poбiт. Проте, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ТТ 2006» надано довідку від 29.07.2019 № 15 «Про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання тендерної документації та розрахунків до договірної ціни, які учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі» в якій відсутні автомобілі-самоскиди, передбачені локальним кошторисом на будівельні роботи № 07-01-01 (Додаток А Форма № 1). Замовник в кваліфікаційних критеріях до учасників, відповідно до вимог установлених статтею 16 Закону, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагає від учасника дoвiдку, якa мiстить iнфopмaцiю пpo кepiвникa тa iнжeнepнo-тeхнiчний пepсoнaл, a тaкoж пpaцiвникiв poбoчих пpoфeсiй iз зaзнaчeнням пoсaди, дoсвiду poбoти (у poкaх), oсвiти. У дaнiй дoвiдцi нaвoдяться вiдoмoстi пpo poбiтникiв, фaхiвцiв, спeцiaлiстiв, щo знaхoдяться у штaтi учaсникa (aбo пpaцюють нa iнших зaкoнних зaсaдaх) тa пpo тих, щo будуть зaлучeнi дo викoнaння дoгoвopу, тa мoжуть зaбeзпeчити пoвнe викoнaння дoгoвopу у зaзнaчeнi стpoки. Проте, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ТТ 2006» надано довідку від 29.07.2019 № 31 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій не підтверджено наявність робітників, які буть виконувати роботи зазначені в локальному кошторисі на будівельні роботи № 07-01-01 (Додаток А Форма № 1). В зазначеній довідці відсутні машиністи бульдозеру, екскаватору та автогрейдеру. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТТ 2006» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визначив ТОВ «ТТ 2006» переможцем торгів та уклав договір від 22.08.2019 № 674у на суму 23 657 940,00 гривень.
Період усунення порушень: 07.11.2019 10:51 - 22.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2019 10:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку від 07.11.2019 щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі UA-2019-07-17-001484-a У п. 1 констатуючої частини Північно-східним офісом Держаудитслужби зазначено, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно додатку 3 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт» на закупівлю «Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24 (ДК021-2015: 45454000-4 — Peкoнстpукцiя)» зазначено, зокрема, такі види робіт: «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115» площа 100 м2; «Грунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021» площа 100 м2. Відповідно до ГОСТу 25129-82 Грунтовка ГФ-021 являє собою суспензію пігментів і наповнювачів в алкідному лаку з додаванням розчинників, сикативу і стабілізуючих речовин. Дана грунтовка призначається для грунтування металевих і дерев'яних поверхонь під покриття різними емалями. Відповідно до ГОСТу 6465-76 Емаль ПФ-115 представляє собою суспензію двоокису титану рутильной форми і інших пігментів і наповнювачів в пентафталевому лаку з додаванням сикативу і розчинників. Емаль ПФ-115 призначається для фарбування металевих, дерев'яних та інших поверхонь, що піддаються атмосферним впливам, і для забарвлення усередині приміщень. Таким чином, вказані у тендерній документації Грунтовка ГФ-021 та Емаль ПФ-115 не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а є видом Ґрунтовки та Емалі, які відрізняються від інших видів за своїми фізико - хімічними характеристиками та сферою застосування. Враховуючи викладене, органом державного фінансового контролю невірно визначено, що Замовником під час проведення закупівлі порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, не відповідає дійсності твердження органу державного фінансового контролю щодо відсутності у тендерній документації вимог про необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так, згідно з п.6 тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виконання робіт по робочому проекту робіт з Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район, с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24 не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля. Відповідно до чого, учасником ТОВ «ТТ 2006» було надано довідку за № 6 від 29.07.2019р. про заходи із захисту довкілля, зі змісту якої вбачається, що учасник ТОВ «ТТ-2006» даною довідкою повідомляє про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосуватись заходи із захисту довкілля. Також, орган державного фінансового контролю зазначає, що всупереч тому, що Замовник для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до підпункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагав від учасника дoвiдку, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння, будiвeльних мaшин тa iншoї мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи, згiднo тeхнiчнoгo зaвдaння ТД тa poзpaхункiв дo дoгoвipнoї цiни, якi учaсник будe викopистoвувaти пpи викoнaннi poбiт, Учасник ТОВ «ТТ 2006» не надав відомості щодо автомобілів-самоскидів, які передбачені локальним кошторисом на будівельні роботи №07-01-01 (додаток А форма 1). Повідомляємо, що Учасником ТОВ «ТТ 2006» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 29.07.2019 № 15 «Про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання тендерної документації та розрахунків до договірної ціни, які учасник буде використовувати при виконанні робіт., що є предметом закупівлі. В даній довідці дійсно відсутні автомобілі-самоскиди, але передбачені ескалатори одноковшеві, які призначені для механізації земляних робіт та навантажувально-розвантажувальних робіт, наявність гакової підвіски дозволяє підіймати, опускати та переміщати різноманітні вантажі. Оскільки при виконанні робіт, які є предметом закупівлі, немає необхідності переміщенні вантажів на великі відстані, то ескалатори одноковшеві за допомогою гакової підвіски зможуть забезпечити виконання робіт з переміщення вантажів на відстань +/- 5 м та таким чином замінюють автомобілі-самоскиди. Вказане підтверджується також тим, що відповідно до локального кошторису на будівельні роботи розцінка Е1-17-8 не включає самі самоскиди як перевізники, оскільки у таких перевізниках фактично немає потреби. Також, серед порушень, орган державного фінансового контролю зазначає те, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ТТ 2006» надано довідку від 29.07.2019 № 31 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій не підтверджено наявність робітників, які буть виконувати роботи зазначені в локальному кошторисі на будівельні роботи № 07-01-01 (Додаток А Форма № 1), а саме: в зазначеній довідці відсутні машиністи бульдозеру, екскаватору та автогрейдеру. На підставі вказаних порушень, як вважає, орган державного фінансового контролю тендерна пропозиція ТОВ «ТТ 2006» повинна бути відхилена. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТТ 2006» надано договір №21/05-2019 оренди машин та механізмів від 02.05.2019. Відповідно до пункт 2.2.2 договору №21/05-2019 оренди машин та механізмів від 02.05.2019 року Орендавець за вимогою Орендаря надає водія відповідної кваліфікації для управління орендованим транспортом. Таким чином, фахівці - машиністи бульдозеру, екскаватору та автогрейдеру можуть бути залучені учасником ТОВ «ТТ 2006» на підставі вказаного договору та зможуть зaбeзпeчити пoвнe викoнaння дoгoвopу у зaзнaчeнi стpoки. Таким чином, Замовником при проведенні вказаної закупівлі не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», відтак вважаємо висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2019 щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі UA-2019-07-17-001484-a незаконним та необґрунтованим.
Дата публікації звіту: 26.11.2019 18:19