-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент - 44 т.
масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент - 44 т. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Завершена
3 433 164.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 165.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 165.82 UAH
Номер:
4f52fd7c5bfd41fdb029018641a872c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-28-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2020 00:00
Період моніторингу:
28.02.2020 16:38 - 21.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
27.02.2020 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 27.02.2020 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2019-07-17-000592-c 17.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог ч.1 ст.4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини 7 статті 2 та частини четвертої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частин 6 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (далі – Замовник) від 17.07.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.08.2019 № 220820194260065, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 27.09.2019 з додатковими угодами. рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 18.09.2019 № 13215-р/пк-пз.
Моніторингом відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону, а саме: «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження». Замовником проведено закупівлю товару за ДК021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби без оприлюднення річного плану, додатку до річного плану на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель, що не відповідає вимогам частини 1 статті 4 Закону.
Натомість, Замовником було оголошено дві закупівлі за вказаним вище предметом закупівлі за відсутності відповідних строчок в річному плані, чим допущено порушення планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону.
Згідно частини 1 статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
При цьому, згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно частини 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Процедура закупівлі UA-2019-07-17-000592-с розглядається в контексті з процедурою UA-2019-07-17-000530-с, під час проведення яких замовник не дотримався вимог статей: 4, 7 та 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, Замовником було оголошено дві закупівлі за вказаним вище предметом закупівлі (за відсутності відповідних строчок в річному плані) на загальну суму очікуваної вартості закупівель 6 944 354,94 грн, (що вище граничної суми, зазначеної в статті 10 Закону), а також здійснено поділ предмета закупівлі.
Питання, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно даної закупівлі щодо рішень про визначення переможця процедури закупівлі, в ході моніторингу не досліджувалися.
Водночас, за результатами моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», яка визнана Замовником такою, що має найбільш економічно вигідну ціну і відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, міститься банківська гарантія, видана АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 30.07.2019 № 14466/19-ТГ, яка не відповідає умовам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме, в гарантії відсутнє посилання «…застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику». При цьому пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція, що не супроводжуються вищезазначеним забезпеченням, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється Замовником. Крім того, строк дії вищевказаної банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції відповідно до дати розкриття тендерних пропозицій (05.08.2019) складає 97 днів, що не відповідає умовам пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника, саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та на порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відмінив торги у зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. та уклав з ним договір від 27.09.2019 №ПР/Т-19633/НЮ на суму 2 670 360,00 гривень.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, розкриття тендерних пропозицій відбулося 05.08.2019. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 12.08.2019 розгляд тендерних пропозицій було продовжено до 03.09.2019.
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 22.08.2019 № 220820194260065 тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» визнано такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини шостої статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Проте, на порушення вимог частини шостої статті 28 Закону в електронній системі закупівель відсутнє рішення Замовника про визначення переможця торгів та про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так, п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.8 (інші умови договору) в тендерній пропозиції переможця торгів - відсутні, п.4.1 - відрізняється умовами щодо строку поставки товару. Крім того, в специфікації до договору про закупівлю від 27.09.2019 №ПР/Т-19633/НЮ відсутнє посилання на строк поставки товарів – ІІІ-ІV квартали 2019 року, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
10.03.2020 18:16 - 25.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2020 18:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
НАЧАЛЬНИКУ
СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ВАСИЛЬЄВУ О.В.
Шановний Олександре Володимировичу!
Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-17-000592-с ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) очікуваною вартістю 3 433 164,24 грн повідомляю таке.
1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану, який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація :
За ID номером в системі - UA-P-2019-05-29-002207-c на закупівлю 09210000-4 — Мастильні засоби ( олива моторна) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 30 965 000,00 грн.
Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми були оголошені процедури закупівлі №№ UA-2019-07-17-000530-с очікуваною вартістю 3511190,70 грн та UA-2019-07-16-000592-с очікуваною вартістю 3 433 164,24 ( в сумі загальна вартість закупівель склала 6 944 354,94 грн , що не перевищує планові вартісні показники) . Вартість закупівлі не перевищує заплановану та проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування.
2. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) зазначений Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури.
З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент), замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро.
Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону.
3. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 30.07.2019 № 14469/19-ТГ, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН»( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до положень Цивільного Кодексу України та Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ( із змінами від 09.02.2017) гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Таким чином, представлена у складі пропозиції ГАРАНТІЯ , видана 30.07.2019 , була чинною на момент подачі її замовнику , тобто на 01.08.2019, що і класифікується як наявність застереження про те, що гарантія чинна на момент подачі , іншими словами - відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 97 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів , іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації.
4. Відповідно до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.
Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН»», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції вважається протоколом про визначення переможця відкритих торгів.
Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій ( протоколу визначення переможця) протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq ( скріншот додається).
Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система на підставі оприлюднення протоколу розгляду – протоколу визначення переможця . Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, 27.09.2019 було укладено договір поставки з ТОВ «НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» № ПР/Т-19633/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні.
5. Стовно начебто розбіжностей між змістом тендерної пропозиції та умовами договору пояснюємо таке.
Згідно зі ст..36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст.36 Закону. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) в розділі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» чітко визначено : Істотними умовами договору про закупівлю є:
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ( найменування, номенклатура, асортимент)
- ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ
- СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
- ЦІНА (загальна сума договору)
- ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
- ПЕРЕДАЧА I ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ
- ПРАВА та ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
- ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ
- ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
З огляду на викладене, решта розділів проекту договору , зокрема п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.8 (інші умови договору) – не належать до істотних умов договору, та, водночас, можуть бути заповнені безпосередньо при укладанні договору. Крім того, додаток 6 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) не є складовою частиною додатка 5 Тендерної документації , тобто проекту договору . Окрім того, в тендерній документації в самому додатку 6 наголошується що цей додаток( додаток 6) окремо у складі пропозиції не надається. Відповідно до умов додатка 6 тендерної документації:
« ДОДАТОК 6
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ АБО СПЕЦИФІКАЦІЯ
( представлена для можливості заповнення учасником форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»)»,
Таким чином, інформація, представлена у складі тендерної пропозиції учасника торгів, та в подальшому, у договорі поставки повинна співпадати з даними, зазначеними у цьому додатку до тендерної документації. Отже, посилання на строк поставки товарів – ІІІ-ІV квартали 2019 року, яке міститься у додатку 6 Тендерної документації , відображено у договорі поставки від 27.09.2019 №ПР/Т-19633/НЮ з ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» в розділі 4 п.4.6. , що повністю відповідає умовам тендерної документації.
Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський
Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
Дата публікації звіту:
17.03.2020 12:19