• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам’яне марки Г 13-100 або еквівалент та вугілля кам’яне марки Г (0-200) або еквівалент

процедура проводиться для задоволення потреби протягом 2019 року та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-05-15-000295-b та UA-2019-06-18-001399-b

Завершена

3 696 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 600.00 UAH
Номер: b5efe73548c94c2ab24b2b6a594befa3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-02-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 02.06.2020 15:51 - 24.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2020 № 98 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020 № 98. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-17-000907-a 17.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону, а також включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та опублікування Замовником (після прийняття рішення органом державного фінансового контролю про проведення моніторингу) звіту про виконання договору, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Турківської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; тендерну пропозицію ТОВ «Паливторг» (в частині правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «Вуглеторфзбагачення»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2019 №6; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 28.11.2019 № 215 та додаткову угоду від 28.11.2019 № 1 до вказаного договору; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення тендерного комітету та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації по закупівлі UA-2019-07-17-000907-а, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Орган оскарження) здійснено розгляд скарги ТОВ «Вуглеторфзбагачення» від 27.09.2019 № UA-2019-07-17-000907-a.b3, за результатамичого прийнято та опубліковано відповідне рішення від 18.11.2019 № 16852-р/пк-пз. Моніторинг відповідних питань щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження при розгляді скарги № UA-2019-07-17-000907-a.b3, не здійснювався. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації (пункт 2.3 частини 1 розділу 1) не вказано прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. У частині 3 розділу 6 тендерної документації зазначено, що проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі, договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Водночас, в тій же частині 3 розділу 6 тендерної документації та примітці до Проекту договору про закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації) вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Вуглеторфзбагачення», з яким 28.11.2019 укладено договір про закупівлю № 215 (далі – Договір № 215) на суму 3 516 475,50 гривень. Також укладеною додатковою угодою від 28.11.2019 № 1 до даного договору зменшено обсягу закупівлі товару, ціна Договору № 215 склала 2 568 700,00 гривень. Відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі інші зміни до Договору № 215 не вносилися, строк дії Договору № 215 не продовжувався (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Відповідно до умов п.10.1 укладеного Договору № 215 строк дії договору – до 25.12.2019 або до повного його виконання сторонами своїх зобов’язань, за п.5.2 договору – термін поставки товару – протягом 5 діб після отримання постачальником письмового замовлення на товар, за п.4.1 договору – розрахунки проводяться шляхом оплати покупцем та підписання сторонами видаткової накладаної та/або акту приймання-передачі товару. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-07-17-000907-а, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 26.12.2019 здійснено оплату за Договором № 215 на користь ТОВ «Вуглеторфзбагачення» в сумі 2 568 700,00 грн за поставлений товар, підставою для оплати зазначено накладну від 24.12.2019 № 138. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, поставки товару за Договором № 215 та його оплати в повному обсязі станом на 26.12.2019 та завершення строку дії вказаного договору, Замовником звіт про виконання договору у встановлений Законом строк (протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору) не оприлюднено, звіт про виконання договору про закупівлю Замовником оприлюднено лише під час моніторингу (дата формування звіту - 02.06.2020).
Період усунення порушень: 12.06.2020 16:38 - 27.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2020 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Турківської РДА повідомляє, що недоліки було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору. Відділом освіти Турківської РДА буде вжито всіх заходів щодо недопущення таких недоліків у майбутньому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 12.06.2020 16:49