• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт ліній електропостачання Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради

повторно

Завершена

2 456 968.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 130.00 UAH
Номер: 0d21fca54b7843e28f2781ac2a985154
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-20-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.09.2019 15:05 - 12.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.09.2019 №50 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.09.2019 №50 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3.UA-2019-07-17-001013-b 17.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації на вебпорталі Уповноваженого органу установлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Вінницького району Вінницької обласної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ІТЦ "Енергооблік» (лот №1, лот №2), ТОВ «Подільські будови» (лот №1, лот №2), ПМП «Сковод» (лот №2), тендерні пропозиції переможця торгів ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1, лот №2), протоколи засідань тендерного комітету від 16 серпня 2019 року №18, №19, від 22 серпня 2019 року №20, №21, від 03 вересня 2019 року №б/н, від 10 вересня 2019 року №26 та №27, повідомлення про намір укласти договір, договори підряду від 23 вересня 2019 року №110, від 27 вересня 2019 року №111, звіти про результати проведення процедур закупівель та пояснення від 28 вересня 2019 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» і «10². Джерело фінансування закупівлі» та у формі повідомлення про намір укласти договір не відображено інформацію у пунктах: «81. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» і «11. Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1), якого визначено переможцем торгів, розглядалась з 27 серпня 2019 року по 03 вересня 2019 року, тобто 6 робочих днів та тендерна пропозиція учасника ПМП «Сковод» (лот №2) розглядалась з 27 серпня 2019 року по 11 вересня 2019 року, тобто 12 робочих днів, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону. Крім того, установлено невідповідність тендерних пропозицій учасника ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1, лот №2), якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям в частині відсутності підтверджуючих документів (договору оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1, лот №2) як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договори підряду від 23 вересня 2019 року №110 на суму 1200000,00 грн (лот №1) та від 27 вересня 2019 року №111 суму 599999,99 грн (лот №2). Відповідно до вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю замовник самостійно та безоплатно оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на вебпорталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання. Водночас договір підряду від 23 вересня 2019 року №110 в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено в дводенний строк з дня настання підстав для його оприлюднення, чим порушено вимоги абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. Так, договір підряду від 23 вересня 2019 року №110 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 27 вересня 2019 року, тобто на четвертий день з дня його укладання.
Період усунення порушень: 04.10.2019 15:13 - 23.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2019 15:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вас про усунення порушень, згідно висновку про моніторинг закупівлі
Дата публікації звіту: 10.10.2019 17:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 23.09.2019 №110 додатковою угодою від 08.10.2019 №1 та договору від 27.09.2019 №111 додатковою угодою від 08.10.2019 №1
Дата публікації: 11.10.2019 16:41

Запити/Пояснення