-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт ліній електропостачання Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради
повторно
Завершена
2 456 968.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 130.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 130.00 UAH
Номер:
0d21fca54b7843e28f2781ac2a985154
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-20-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2019 00:00
Період моніторингу:
20.09.2019 15:05 - 12.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.09.2019 №50
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.09.2019 №50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-07-17-001013-b 17.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації на вебпорталі Уповноваженого органу установлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Вінницького району Вінницької обласної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ІТЦ "Енергооблік» (лот №1, лот №2), ТОВ «Подільські будови» (лот №1, лот №2), ПМП «Сковод» (лот №2), тендерні пропозиції переможця торгів ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1, лот №2), протоколи засідань тендерного комітету від 16 серпня 2019 року №18, №19, від 22 серпня 2019 року №20, №21, від 03 вересня 2019 року №б/н, від 10 вересня 2019 року №26 та №27, повідомлення про намір укласти договір, договори підряду від 23 вересня 2019 року №110, від 27 вересня 2019 року №111, звіти про результати проведення процедур закупівель та пояснення від 28 вересня 2019 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» і «10². Джерело фінансування закупівлі» та у формі повідомлення про намір укласти договір не відображено інформацію у пунктах: «81. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» і «11. Джерело фінансування закупівлі».
Відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1), якого визначено переможцем торгів, розглядалась з 27 серпня 2019 року по 03 вересня 2019 року, тобто 6 робочих днів та тендерна пропозиція учасника ПМП «Сковод» (лот №2) розглядалась з 27 серпня 2019 року по 11 вересня 2019 року, тобто 12 робочих днів, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
Крім того, установлено невідповідність тендерних пропозицій учасника ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1, лот №2), якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям в частині відсутності підтверджуючих документів (договору оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Енергобудмонтаж» (лот №1, лот №2) як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договори підряду від 23 вересня 2019 року №110 на суму 1200000,00 грн (лот №1) та від 27 вересня 2019 року №111 суму 599999,99 грн (лот №2).
Відповідно до вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю замовник самостійно та безоплатно оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на вебпорталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання.
Водночас договір підряду від 23 вересня 2019 року №110 в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено в дводенний строк з дня настання підстав для його оприлюднення, чим порушено вимоги абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
Так, договір підряду від 23 вересня 2019 року №110 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 27 вересня 2019 року, тобто на четвертий день з дня його укладання.
Період усунення порушень:
04.10.2019 15:13 - 23.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2019 15:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо Вас про усунення порушень, згідно висновку про моніторинг закупівлі
Дата публікації звіту:
10.10.2019 17:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 23.09.2019 №110 додатковою угодою від 08.10.2019 №1 та договору від 27.09.2019 №111 додатковою угодою від 08.10.2019 №1
Дата публікації:
11.10.2019 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
a9acbabc7ecd44d3865610c17d29bda9
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2019 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ліній електропостачання Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-001013-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з таких питань:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір (лот №1 та лот №2) не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування?
2. Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ПМП «Сковод» (лот №2) протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
3. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Енергобудмонтаж», якого відповідно до рішень тендерного комітету (протокол від 03.09.2019 №б/н – лот №1, від 10.10.09.2019 №27 – лот №2) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації замовника, а саме: надав підтверджуючі документи (договір оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ?
4. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1, лот №2)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
37ae61d39f81442f92a613656366d257
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.09.2019 12:24
Опис:
У відповідь на Ваш запит з приводу надання пояснень з приводу рішення про моніторинг, повідомляємо наступне:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір (лот №1 та лот №2) не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування?
На момент початку процедури закупівлі за державні кошти на майданчику ДЗО-онлайн було заповнено всі активні пункти, відповідна інформація передбачена в Додатку 6 «Проект договору підряду» до тендерної документації: аванс в розмірі 20%, та графік виконання робіт.
2. Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ПМП «Сковод» (лот №2) протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Прибузькою школою-інтернат було перевищено термін розгляду тендерної пропозиції учасника.
3. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Енергобудмонтаж», якого відповідно до рішень тендерного комітету (протокол від 03.09.2019 №б/н – лот №1, від 10.10.09.2019 №27 – лот №2) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації замовника, а саме: надав підтверджуючі документи (договір оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ?
Переможець процедури закупівлі ТОВ «Енергобудмонтаж» разом з документами, які він подав відповідно до статті 16 Закону (додатку № 1 тендерної документації Прибузької школи-інтернат) надав скан-копію з оригіналу договору автотранспортних послуг №34 від 08.02.2019 р. з ДП «Вінницька мехколона ПрАТ «Київсільелектро», в якому передбачено аренда автокрану СМК 101 на базі МАЗ 5334 дер. № АВ 0342 та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з арендою автокрану КС – 4561 на базі КРАЗ-257 держ. № 050-30 ВІ. Стосовно спецмеханізму СМК 101 на базі МАЗ 5334 дер. № АВ 0342 було надано усне пояснення, що спецмеханізм знаходився на технічному опосвідченні після проведеного капітального ремонту, тому 22 липня поточного року було укладено додаткову угоду на використання автокрану на базі КРАЗ (Додаткова угода додається).
4. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1, лот №2)?
З метою підтвердження вимоги частини 4 статті 36 Закону переможець процедури закупівлі ТОВ «Енергобудмонтаж» разом з документами, які він подав відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 (додатків № 2 та 6 тендерної документації Прибузької школи-інтернат) у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подав тендерну пропозицію за формою відповідно до Додатку № 5 тендерної документації Прибузької школи-інтернат, а саме:
Лот №1 – 05.09.2019р. (16-28 год., 16-51 год.) та 06.09.2019р. (12-31 год., 12-32 год.), згідно Протоколу рішення тендерного комітету Прибузької школи-інтернат від 03.09.2019р. з наміром про укладання договору від 03.09.2019р. 16-58 год. з фактичною реєстрацією та підписанням – договір підряду № 110 від 23.09.2019р. та
Лот №2 – 12.09.2019р. (10-33 год., 10-34 год.), згідно Протоколу №27 рішення тендерного комітету Прибузької школи-інтернат від 10.09.2019р. з наміром про укладання договору від 11.09.2019р. 12-05 год. з фактичною реєтрацією та підписанням – договір підряду № 111 від 27.09.2019р.