-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)
Закупівля палива для потреб Волинської філармонії, по талонам. Детально викладено в Тендерній документації та її додатках.
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 380.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 380.00 UAH
Номер:
8aa6dc13158f40669577ff00dd315240
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-04-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 11:42 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-07-17-000074-c від 17.07.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства і недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення закупівлі (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, пояснення, отримані від замовника через електронний кабінет Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в електронній системі закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Волинської обласної філармонії (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.07.2019 №16/07/19/01 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ»), протокол засідань тендерного комітету від 07.08.2019 №07/08/2019/02, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2019, договір про закупівлю від 27.08.2019 №22/08/19/02, відповідь Замовника від 16.06.2020 на запит на пояснення.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником проведено закупівлю за ID: UA-2019-07-17-000074-с, яка не передбачена річним планом (додаток до річного плану) Замовника на 2019 рік, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.
Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що відповідно до пункту 12.1 Договору дія його триває до 31.12.2019, в частині розрахунків до повного виконання взятих на себе обов’язків.
Також Замовник не оприлюднив додаткових угод, які б продовжували строк дії Договору.
Крім того, за даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) установлено, що станом на 11.09.2019 зобов’язання ПП «ОККО КОНТРАКТ» за договором від 27.08.2019 №22/08/19/02 виконані в повному обсязі (311 849,00грн).
Згідно з інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу в порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовником оприлюднено звіт про виконання договору 15 червня 2020, а не протягом трьох днів з дня закінчення строку дії Договору та його виконання.
Період усунення порушень:
17.06.2020 13:48 - 02.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2020 13:48
Запити/Пояснення
Номер:
6aef95229b6c40acbbed038a950e491a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.06.2020 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000074-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ce80471e2629446daef11a1f9f7318ba
Назва:
код за ДК 021:2015-09130000-9- Нафта і дистиляти(бензин А-95,дизельне паливо).Закупівля №4256932
Дата опублікування:
16.06.2020 11:00
Опис:
Пояснення
Неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконаний договір з вини Панасюк Г.А. на котру окрім соїх посадових обовязків покладені обовязки за створення, розміщення ,оприлюднення інформації в електронній системі публічних закупівель ( Наказ директора Волинської обласної філармонії №8 о/д від 02.01.2019 року).Виконання не в повному обсязі всіх необхідних (передбачених нормативними актами) дій зумовлене недостатнім досвідом у проведенні публічних закупівель. Відсутній умисел на порушення норм , що регулюють публічні закупівлі. Звіт про виконання договору по закупівлі №4256932 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.