-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 543+396 – км 550+833, Черкаська область
Торги відмінено
219 844 696.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 198 446.96 UAH
мін. крок: 1% або 2 198 446.96 UAH
Номер:
e046bd8fb7984adf8907bab2aef2625c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2019 00:00
Період моніторингу:
14.08.2019 15:14 - 07.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 № 76
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.08.2019 № 76
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-07-16-002589-b, 16.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі встановлено порушенням вимог розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, шо затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25.03.20165 № 448/28578.
За результатами аналізу надання роз’яснень на звернення встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; надання роз’яснень на звернення; оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-07-16-002589-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Черкаській області (протокол від 16.07.2019 № 1), тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Черкаській області (протокол від 15.08.2019 № 4), перелік змін, що затверджений рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Черкаській області (протокол від 15.08.2019 № 4), пояснення отримані від Служби автомобільних доріг у Черкаській області через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 20.08.2019.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Службою автомобільних доріг у Черкаській області предмет закупівлі визначено за показником восьмої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, що є порушенням вимог розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, шо затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25.03.20165 № 448/28578.
Крім того, встановлено, що Службою автомобільних доріг у Черкаській області не дотримано вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, що опубліковане в електронній системі закупівель 08.08.2019 надана 15.08.2019, тобто у строк, що перевищує три робочих дні з дня оприлюднення запиту.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5-2 не підтверджено.
Період усунення порушень:
21.08.2019 10:10 - 07.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2019 10:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
абз.2, ч.1, ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
22.08.2019 11:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionDescription: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення про відміну торгів
Дата публікації:
22.08.2019 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
4cc1591839b647398ed765df5acd03d7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2019 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 543+396 – км 550+833, Черкаська область the current average repair of the highway M-12 Stryi – Ternopil – Kropivnytsky –Znamyanka ( through the city of Vinnitsa) on the section km 543 + 396 – km 550+833. Cherkasy oblast» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-002589-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 6 000 000,00 грн, що становить 2,73 % очікуваної вартості закупівлі ?
2. Чому предмет закупівлі визначено за показником восьмої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
3. Чому при проведенні закупівлі в порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не надано у визначений законом строк відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, що опубліковане в електронній системі закупівель 08.08.2019 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4a07bfb3082c4a61afde8206a785c1da
Назва:
відповіді на питання по моніторингу
Дата опублікування:
20.08.2019 09:18
Опис:
1. При визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі Замовник керувався умовою абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), згідно якої розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Таким чином, сума 6 000 000,00 грн, що становить 2,73 % очікуваної вартості закупівлі встановлена в межах 3%, що визначено Законом.
2. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначено відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автодоріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Код класифікатора 021:2015 «45233142-6» визначає ремонт доріг). Замовником забезпечено дотримання однієї з головних вимог Закону, згідно якої Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини для того, щоб уникнути проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону (ч. 7 ст. 2 Закону).
3. За інформацією з системі Prozorro технічний збій, що мав місце 13.08.2019 року з 09:20 по 13:10 призвів до відсутності можливості завантажувати документи в/та з системи. При цьому термін завантаження відповіді на питання по вказаній закупівлі закінчився 13.08.2019 року о 10:50 (повідомлення про технічний збій додається).