• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент - 630 т. (детальніше в додатку 6 ТД)

вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент - 630 т. (детальніше в додатку 6 ТД)

Завершена

2 948 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 742.00 UAH
Номер: b761e9411fcc4154a86372ff6466fc4f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-03-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.03.2020 16:45 - 25.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.03.2020 № 54 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 №54 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2019-07-16-000684-c 16.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено. За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено недотримання норм планування закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення норми частини сьомої статті 2, частини четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини шостої статті 28, пункту чотири частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту другого Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.07.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «Паливторг» та ТОВ «НВП «БІЗНЕС – АЛЬЯНС», протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.08.2019 № 210820194254881, протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2019 № 140820194254881, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2019, договір про закупівлю від 05.09.2019 № ПР/Т-19534/НЮ та додаткову угоду до нього, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.03.2020. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, згідно з даними протоколу розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2019 № 140820194254881 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НВП «БІЗНЕС – АЛЬЯНС» через невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «НВП «БІЗНЕС – АЛЬЯНС» встановлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією у відповідності до вимог статті 30 Закону. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником опубліковано річний план закупівель UA-P-2019-07-16-000437-b за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, очікуваною вартістю закупівлі на суму 7 438 000,00 гривень. Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент – 630 т за номером ID: UA-2019-07-16-000684-с, очікуваною вартістю 2 948 400,00 грн без внесення змін в річний план закупівлі щодо суми очікуваної вартості закупівлі, що не відповідає нормам планування, визначеними частиною першою статті 4 Закону. Згідно з частиною першою статті 2 Закону цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень. При цьому, частиною четвертою статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Частиною сьомою статті 2 Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником оголошено в один і той же день 16.07.2019 та проведено дві закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, а саме: вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент – 630 т (детальніше в додатку 6 ТД) ID:UA-2019-07-16-000684-с, очікуваною вартістю 2 948 400,00 грн та вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент – 510 т (детальніше в додатку 6 ТД) ID:UA-2019-07-16-000626-а, очікуваною вартістю 2 386 800,00 грн, за результатами яких укладено договори про закупівлю вугілля марки ДГ (13-100). Загальна очікувана вартість за двома закупівлями вугілля марки ДГ (13-100) складає 5 335 200,00 грн, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 183 925,21 євро (курс на 16.07.2019 – 29,007443 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною четвертою статті 10 Закону. Таким чином Замовником проведено дві закупівлі вугілля марки ДГ (13-100), очікуваною вартістю 5 335 200,00 грн, яка вище граничної суми, визначеної частиною четвертою статті 10 Закону та здійснено поділ предмета закупівлі, чим порушено норму частини сьомої статті 2 Закону. Також за результатами моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «Паливторг» міститься банківська гарантія, видана Акціонерним банком «Південний» від 07.08.2019 № 016-001-31124-2019. Зазначена банківська гарантія не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», якими визначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Проте строк дії вищевказаної банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції (по 15.12.2019) відповідно до дати розкриття тендерних пропозицій (08.08.2019) складає 129 днів. При цьому пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція, що не супроводжуються вищезазначеним забезпеченням, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється Замовником. Крім того моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «Паливторг» міститься Довідка від 21.08.2019 № 40955/10/52.17-16 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Зазначену Довідку видано ТОВ «Паливторг» ГУ ДФС у Львівській області для надання до Відділу освіти Самбірської РДА, що суперечить пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації. При цьому відповідно до пункту 2.1 розділу «Загальні положення» тендерної документації повне найменування Замовника – Акціонерне товариство «Українська залізниця» регіональна філія «Придніпровська залізниця АТ «Укрзалізниця». Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Паливторг», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та не відмінив торги у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що не відповідає частині 1 статті 31 Закону. За результатами проведених торгів Замовником укладено з ТОВ «Паливторг» договір на закупівлю вугілля марки ДГ (13-100) від 05.09.2019 № ПР/Т-19534/НЮ на суму 2 078 685,00 гривень. Відповідно до частини четвертої статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так, п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.11 (інші умови договору) в тендерній пропозиції переможця торгів – відсутні, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ ТОВ «Паливторг» та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 21.08.2019 № 210820194254881 тендерну пропозицію ТОВ «Паливторг» Замовником визнано такою, що має найбільш економічно вигідну ціну, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Частиною шостою статті 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Проте на порушення вимог частини шостої статті 28 Закону в електронній системі закупівель рішення про визнання ТОВ «Паливторг» переможцем торгів відсутнє. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів (п. 10-2 Форми) та повідомлення про намір укласти договір (п. 11 Форми) не містить інформації про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 11.03.2020 17:51 - 26.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2020 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-16-000684-с ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент) очікуваною вартістю 2 948 400,00 повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-07-16-000437-b на закупівлю 09110000-3 — Тверде паливо ( Вугілля кам’яне) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 7438000,00 грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми були оголошені процедури закупівлі №№ UA-2019-07-16-000626-а очікуваною вартістю 2 386 800,00 грн та UA-2019-07-16-000684-с очікуваною вартістю 2 948 400,00 грн ( в сумі загальна вартість закупівель склала 5335200,00 грн, що не перевищує планові вартісні показники). Вартість закупівлі не перевищує заплановану , закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100), замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 2. Стосовно банківської гарантії, виданої Акціонерним банком «Південний» від 07.08.2019 № 016-001-31124-2019, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛИВТОРГ» ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 129 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів ,іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 3. Стосовно довідки від 21.08.2019 № 40955/10/52.17-16 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що умовно міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛИВТОРГ», варто зазначити наступне. Згадана вище довідка завантажена учасником на виконання вимог п.4.1 додатку 2 тендерної документації, в той час, як умовами даного пункту надання вказаного документу вимагалося в паперовому вигляді ( в паперовому вигляді згадана довідка, видана для Акціонерного товариства «Українська залізниця», була надана Замовнику в строк, встановлений Законом). Слід зауважити, що на виконання пункту 2.1. додатку 2 учасник-переможець ТОВ «ПАЛИВТОРГ» надав у складі тендерної пропозиції всю необхідну інформацію чітко у відповідності до вимог тендерної документації ( довідка № 50 від 31.07.2019). Таким чином , пропозиція ТОВ «ПАЛИВТОРГ» відповідала умовам тендерної документації. 4. Стовно начебто розбіжностей між змістом тендерної пропозиції та умовами договору пояснюємо таке. Згідно зі ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст.36 Закону. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) в розділі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» чітко визначено : Істотними умовами договору про закупівлю є: - ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ( найменування, номенклатура, асортимент); - ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ; - СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ; - ЦІНА (загальна сума договору); - ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ; - ПЕРЕДАЧА I ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ; - ПРАВА та ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН; - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН; - ВИРІШЕННЯ СПОРІВ; - ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ; - ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ З огляду на викладене, решта розділів проекту договору , зокрема п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.8 (інші умови договору) – не належать до істотних умов договору, та, водночас, можуть бути заповнені безпосередньо при укладанні договору. У складі своєї тендерної пропозиції учасник-переможець представив проект договору чітко у відповідності до вимог додатку 5 тендерної документації, таким чином, пропозиція ТОВ «ПАЛИВТОРГ» повністю відповідала вимогам тендерної документації. 5. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛИВТОРГ», чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ ПАЛИВТОРГ», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ «ПАЛИВТОРГ» № ПР/Т-19534/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 6. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 16.07.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-07-16-000684-с ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
Дата публікації звіту: 18.03.2020 15:13

Запити/Пояснення