-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH без ПДВ
Номер:
0eaec9f3fb1d4af5bc14df2acfd5d4f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-01-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2019 00:00
Період моніторингу:
01.10.2019 15:14 - 25.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2019 Одеса № 345
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.09.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 30.09.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 30.09.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2019 № 345
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
1. UA-2019-07-16-000472-a 16.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Елемент-2018» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Азово-Чорноморського регіонального управління Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 22, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Елемент-2018», протокол засідання тендерного комітету від 23.08.2019 № 30, повідомлення про намір укласти договір, договір будівельного підряду від 17.09.2019 № 16-19, пояснення, отримане від Замовника через електронний кабінет Південного офісу Держаудитслужби в електронній системі закупівель 10.10.2019 року.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів.
Також установлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Елемент-2018» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, розділом 3 частини 5 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про:
- види наявного обладнання, його кількість, приналежність (власне чи орендоване);
- наявність транспорту, його види, кількість, рік випуску та приналежність (власний чи орендований).
На порушення вимог розділу 3 частини 5 тендерної документації довідка про наявність обладнання та техніки, надана у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Елемент-2018», не містить інформацію про рік випуску транспортних засобів, а саме: вантажного автомобіля самоскид КРАЗ, екскаватора гусеничного JCB, екскаватора гусеничного Komatsu PF, 55 г. В пояснені Замовника встановлено, що відсутність інформації про рік випуску техніки є технічною помилкою, але ані Законом, ані тендерною документацією не передбачено визначення зазначеного, як технічна помилка.
Крім того, розділом 3 частини 5 тендерної документації, встановлено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про чисельність працівників, посади працівників, освіту та кваліфікацію працівників, стаж роботи за фахом працівників.
На порушення вимог розділу 3 частини 5 тендерної документації у довідці про наявність працівників від 14.08.2019 № 14/08-21, наданої у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Елемент-2018» не зазначено інформацію про освіту, кваліфікацію та стаж роботи за фахом працівників.
Відповідно до розділу 3 частини 6 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії документів, а саме: копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до технічного завдання у складі тендерної пропозиції.
На порушення вимог розділу 3 частини 6 тендерної документації у складі тендерної пропозиції вищезазначеного учасника відсутній дозвіл на газополум`яні роботи та зварювальні роботи, а також експлуатацію балонів, що працюють під тиском. Варто зазначити, що у довідці від 14.08.2019 № 14/08-2 зазначено, що всі роботи будуть виконанні власними силами без залучення субпідрядників.
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Приватного підприємства «Елемент-2018», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
21.10.2019 16:00 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2019 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
протокол від 24.10.2019 року №38
Дата публікації звіту:
24.10.2019 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
869dc8fac216490daa64c78726a7219c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2019 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка (інв. № 10320068) (завершальні роботи), яка проводиться Азово-Чорноморським регіональним управлінням державної прикордонної служби України (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-16-000472-a), очікуваною вартістю 18 350 000,00 гривень, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли у складі тендерної пропозиції учасником в довідці про наявність обладнання та техніки не зазначено рік випуску транспортних засобів, а саме: вантажний автомобіль самоскид КРАЗ, екскаватор гусеничний JCB, екскаватор гусеничний Komatsu PF, 55г, що передбачено розділом 3 частиною 5 Тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли у складі тендерної пропозиції учасником в довідці про робітники не вказано інформацію про освіту та кваліфікацію працівника, стаж роботи за фахом працівників, що передбачено в розділі 3 частині 5 Тендерної документації ?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли розділ 3 частина 5 Тендерної документації передбачає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, що відповідає предмету закупівлі з додатками, що підтверджують його виконання. Якщо договір є чинним, то необхідно зазначити відсотки виконання аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання зазначених відсотків. Учасником переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл з назвою «довідка-досвід», вих. №14/08-16 від 14.08.2019 року з переліком об’єктів, адресою та найменуванням замовника. Відповідно до вимог Тендерної документації у разі, якщо договір є чинним учасник повинен указати відсоток виконання аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання зазначених відсотків. Дана інформація взагалі відсутня у документах учасника – переможця?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли учасник переможець не відповідає технічним умовам тендерної документації, а саме додатком 2 до тендерної документації «Технічне завдання, відомість обсягів робіт» розділом «Реконструкція існуючого вигрібу» позицією 302 передбачено «Автоцистерна ( відкачування води) маш-год 5,0». Дана позиція відсутня у локальних кошторисах учасника переможця?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли відповідно до розділу 3 частини 6 тендерної документації вимагається копія чинних дозволів на роботи відповідно до технічного завдання. Учасником переможцем у файлі «дозвіл» надано дозвіл №432.16.32 технічним завданням передбаченні газополумяні роботи та зварювальні роботи, а також експлуатація балонів, що працюють під тиском. Оскільки учасник-переможець довідкою вих. №14/08-2 від 14.08.2019 року повідомляє, що всі роботи будуть виконанні власними силами без залучення субпідрядників, що не відповідає умовам тендерної документації?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2defb207676e426da5356a5d8a6bc919
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.10.2019 16:42
Опис:
Протокол тендерного комітету Азово-Чорноморського регіонального управління від 10.10.2019 №36
Номер:
d9b97f5d82934dc8ac422654bc78677b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2019 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка (інв. № 10320068) (завершальні роботи), яка проводиться Азово-Чорноморським регіональним управлінням державної прикордонної служби України (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-16-000472-a), очікуваною вартістю 18 350 000,00 гривень, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли у складі тендерної пропозиції учасником в довідці про наявність обладнання та техніки не зазначено рік випуску транспортних засобів, а саме: вантажний автомобіль самоскид КРАЗ, екскаватор гусеничний JCB, екскаватор гусеничний Komatsu PF, 55г, що передбачено розділом 3 частиною 5 Тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли у складі тендерної пропозиції учасником в довідці про робітники не вказано інформацію про освіту та кваліфікацію працівника, стаж роботи за фахом працівників, що передбачено в розділі 3 частині 5 Тендерної документації ?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли розділ 3 частина 5 Тендерної документації передбачає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, що відповідає предмету закупівлі з додатками, що підтверджують його виконання. Якщо договір є чинним, то необхідно зазначити відсотки виконання аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання зазначених відсотків. Учасником переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл з назвою «довідка-досвід», вих. №14/08-16 від 14.08.2019 року з переліком об’єктів, адресою та найменуванням замовника. Відповідно до вимог Тендерної документації у разі, якщо договір є чинним учасник повинен указати відсоток виконання аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання зазначених відсотків. Дана інформація взагалі відсутня у документах учасника – переможця?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли учасник переможець не відповідає технічним умовам тендерної документації, а саме додатком 2 до тендерної документації «Технічне завдання, відомість обсягів робіт» розділом «Реконструкція існуючого вигрібу» позицією 302 передбачено «Автоцистерна ( відкачування води) маш-год 5,0». Дана позиція відсутня у локальних кошторисах учасника переможця?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли відповідно до розділу 3 частини 6 тендерної документації вимагається копія чинних дозволів на роботи відповідно до технічного завдання. Учасником переможцем у файлі «дозвіл» надано дозвіл №432.16.32 технічним завданням передбаченні газополумяні роботи та зварювальні роботи, а також експлуатація балонів, що працюють під тиском. Оскільки учасник-переможець довідкою вих. №14/08-2 від 14.08.2019 року повідомляє, що всі роботи будуть виконанні власними силами без залучення субпідрядників, що не відповідає умовам тендерної документації?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
cb55e465701142eda3f4aa008a42cc64
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.10.2019 16:45
Опис:
Протокол тендерного комітету Азово-Чорноморського регіонального управління від 10.10.2019 №36
Номер:
06493369cea24db4aff7f852df97bf44
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2019 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка (інв. № 10320068) (завершальні роботи), яка проводиться Азово-Чорноморським регіональним управлінням державної прикордонної служби України (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-16-000472-a), очікуваною вартістю 18 350 000,00 гривень, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли у складі тендерної пропозиції учасником в довідці про наявність обладнання та техніки не зазначено рік випуску транспортних засобів, а саме: вантажний автомобіль самоскид КРАЗ, екскаватор гусеничний JCB, екскаватор гусеничний Komatsu PF, 55г, що передбачено розділом 3 частиною 5 Тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли у складі тендерної пропозиції учасником в довідці про робітники не вказано інформацію про освіту та кваліфікацію працівника, стаж роботи за фахом працівників, що передбачено в розділі 3 частині 5 Тендерної документації ?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли розділ 3 частина 5 Тендерної документації передбачає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, що відповідає предмету закупівлі з додатками, що підтверджують його виконання. Якщо договір є чинним, то необхідно зазначити відсотки виконання аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання зазначених відсотків. Учасником переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл з назвою «довідка-досвід», вих. №14/08-16 від 14.08.2019 року з переліком об’єктів, адресою та найменуванням замовника. Відповідно до вимог Тендерної документації у разі, якщо договір є чинним учасник повинен указати відсоток виконання аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання зазначених відсотків. Дана інформація взагалі відсутня у документах учасника – переможця?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли учасник переможець не відповідає технічним умовам тендерної документації, а саме додатком 2 до тендерної документації «Технічне завдання, відомість обсягів робіт» розділом «Реконструкція існуючого вигрібу» позицією 302 передбачено «Автоцистерна ( відкачування води) маш-год 5,0». Дана позиція відсутня у локальних кошторисах учасника переможця?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне підприємство «Елемент 2018», коли відповідно до розділу 3 частини 6 тендерної документації вимагається копія чинних дозволів на роботи відповідно до технічного завдання. Учасником переможцем у файлі «дозвіл» надано дозвіл №432.16.32 технічним завданням передбаченні газополумяні роботи та зварювальні роботи, а також експлуатація балонів, що працюють під тиском. Оскільки учасник-переможець довідкою вих. №14/08-2 від 14.08.2019 року повідомляє, що всі роботи будуть виконанні власними силами без залучення субпідрядників, що не відповідає умовам тендерної документації?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5037a3e87265436ab30d29e8ced81717
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.10.2019 16:46
Опис:
Протокол тендерного комітету Азово-Чорноморського регіонального управління від 10.10.2019 №36