• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH без ПДВ
Номер: 0eaec9f3fb1d4af5bc14df2acfd5d4f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-01-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.10.2019 15:14 - 25.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.09.2019 Одеса № 345 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.09.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 30.09.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 30.09.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 30.09.2019 № 345 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель 1. UA-2019-07-16-000472-a 16.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, anchik1206@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Елемент-2018» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Азово-Чорноморського регіонального управління Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 22, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Елемент-2018», протокол засідання тендерного комітету від 23.08.2019 № 30, повідомлення про намір укласти договір, договір будівельного підряду від 17.09.2019 № 16-19, пояснення, отримане від Замовника через електронний кабінет Південного офісу Держаудитслужби в електронній системі закупівель 10.10.2019 року. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів. Також установлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Елемент-2018» не відповідає умовам тендерної документації. Так, розділом 3 частини 5 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: - види наявного обладнання, його кількість, приналежність (власне чи орендоване); - наявність транспорту, його види, кількість, рік випуску та приналежність (власний чи орендований). На порушення вимог розділу 3 частини 5 тендерної документації довідка про наявність обладнання та техніки, надана у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Елемент-2018», не містить інформацію про рік випуску транспортних засобів, а саме: вантажного автомобіля самоскид КРАЗ, екскаватора гусеничного JCB, екскаватора гусеничного Komatsu PF, 55 г. В пояснені Замовника встановлено, що відсутність інформації про рік випуску техніки є технічною помилкою, але ані Законом, ані тендерною документацією не передбачено визначення зазначеного, як технічна помилка. Крім того, розділом 3 частини 5 тендерної документації, встановлено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про чисельність працівників, посади працівників, освіту та кваліфікацію працівників, стаж роботи за фахом працівників. На порушення вимог розділу 3 частини 5 тендерної документації у довідці про наявність працівників від 14.08.2019 № 14/08-21, наданої у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Елемент-2018» не зазначено інформацію про освіту, кваліфікацію та стаж роботи за фахом працівників. Відповідно до розділу 3 частини 6 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії документів, а саме: копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до технічного завдання у складі тендерної пропозиції. На порушення вимог розділу 3 частини 6 тендерної документації у складі тендерної пропозиції вищезазначеного учасника відсутній дозвіл на газополум`яні роботи та зварювальні роботи, а також експлуатацію балонів, що працюють під тиском. Варто зазначити, що у довідці від 14.08.2019 № 14/08-2 зазначено, що всі роботи будуть виконанні власними силами без залучення субпідрядників. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Приватного підприємства «Елемент-2018», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 21.10.2019 16:00 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2019 16:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: протокол від 24.10.2019 року №38
Дата публікації звіту: 24.10.2019 16:46

Запити/Пояснення