-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя"
Завершена
85 265 129.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 426 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 426 325.00 UAH
Номер:
27b3184631f548b7817704d1331b0703
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2019 00:00
Період моніторингу:
03.10.2019 17:15 - 28.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2019 № 287
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-07-16-001507-b 16.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України) установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу шостого частини першої
статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.07.2019 № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Елман плюс», товариства з обмеженою відповідальністю «Трансагро», товариства з обмеженою відповідальністю «ІК Східгазбуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Будмонтаж» (далі – ТОВ «Сервіс-Будмонтаж»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 05.08.2019 № 3, від 07.08.2019 № 4, від 09.08.2019 № 5,
від 14.08.2019 № 6, від 18.09.2019 № 8, від 19.09.2019 № 9, від 20.09.2019 № 10, від 23.09.2019 № 11, повідомлення про намір укласти договір, договір
від 08.10.2019 № 160/2019.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом.
Окрім цього, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстави визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону.
Також, за результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Сервіс-Будмонтаж» не дотримав вимоги пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки не надав у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію, розраховану за Державними Стандартами України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Сервіс-Будмонтаж», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
24.10.2019 22:22 - 07.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2019 22:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
По зауваженням моніторингу щодо закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя», UA-2019-07-16-001507-b, повідомляємо наступне.
За результатами моніторингу установлено, що порушено пункт 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом. Але функціоналом системи закупівель вищезазначені пункти досі не передбачені. При формуванні оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя», всі обов'язкові поля були заповнені. Проект договору, який був завантажений при оголошенні закупівлі, містить інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Наступним зауваженням Державної аудиторської служби, Замовник не зазначив вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстави визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону. Замовником було помилково пропущений зазначений пункт, але Переможцем закупівлі ТОВ «Сервіс-Будмонтаж», зазначена інформація була надана на паперовому носії при укладанні договору.
Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовника передбачено, що Документи п.п.1-22 Додатку 1 завантажуються учасником протягом строку подання тендерної пропозиції.
Документи, передбачені п. 23 Додатку 1, завантажуються учасником, тендерна пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох днів з дня проведення аукціону. У разі відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасник, пропозиція якого розглядається наступною, завантажує вищезазначені документи протягом двох днів з дня опублікування Замовником рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Всі вимоги учасником закупівлі ТОВ «Сервіс-Будмонтаж» було дотримано, тому пропозиція учасника була прийнята.
В подальшому, при наступних оголошеннях тендерних закупівель, зобов'язуємося враховувати в тендерній документації всі зауваження Державної аудиторської служби, які були викладені при моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту:
31.10.2019 12:00