• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький

Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький

Завершена

8 236 985.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 184.93 UAH
Номер: b77dd64c67c2414ba4c7180d63bd985d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-22-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 23.07.2019 11:22 - 14.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.07.2019 № 31 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області – начальник відділу контролю органів влади, оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 22.07.2019 № 31 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-07-15-001266-a дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15.07.2019 Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 9 частини другої статті 22 Закону. В порушення частини другої статті 22 Закону порядок змін умов договору про закупівлю, не відповідає нормам частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) від 15.07.2019 №92, зміни до тендерної документації від 29.07.2019 №931, пояснення від 27.07.2019, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Під час моніторингу встановлено, що форма річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2019-07-15-002458-a не містить кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357 (далі – Наказ №490). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки тендерних пропозицій, зазначений Замовником у тендерній документації, не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Станом на 02.08.2019 (дата закінчення моніторингу) зазначене порушення усунуто Замовником в ході моніторингу. В порушення частини другої статті 22 Закону порядок змін умов договору про закупівлю, зазначений у пункті 4 Розділу VI тендерної документації, не відповідає нормам частини четвертої статті 36 Закону. Станом на 02.08.2019 (дата закінчення моніторингу) зазначене порушення усунуто Замовником в ході моніторингу. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 02.08.2019 15:09 - 17.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2019 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради розглянуто запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-22-000006. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником річний план закупівлі оприлюднено у встановлений Законом строк. Згідно абзацу 2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, зі змінами, після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Разом з тим, зазначеною нормою не визначено строки накладення кваліфікованого електронного підпису. У зв’язку із чим, замовником на даний час усунуто зазначене порушення. По-друге, Вимоги щодо оформлення тендерних документацій чітко регламентовані ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Окрім того, повідомляємо, що Наказ 680 від 13.04.2016 є підзаконним нормативно-правовим актом. При цьому, основним законом, який регулює засади здійснення закупівель, в тому числі вимоги до тендерної документації, є Закон України «Про публічні закупівлі», який вищу юридичну силу аніж підзаконний нормативно-правовий акт. Крім того, Наказ 680 від 13.04.2016, на даний час, всупереч вимогам Указу Президента України N 493/92 від 3 жовтня 1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», не зареєстрований в Міністерстві юстиції України. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. Таким чином, в замовника відсутній обов’язок оприлюднювати тендерну документацію із додатками окремими файлами, а оприлюднена Замовником тендерна документація відповідає вимогам Закону.
Дата публікації звіту: 08.08.2019 17:12

Запити/Пояснення