• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Тест-смужки для вимірювання рівня холестерину та рівня глюкози в крові, 2 лоти

Строк поставки товарів: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Завершена

8 965 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 594.75 UAH
Номер: 93e544f6b34f4395a526021eed9c7d9b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.10.2019 16:08 - 11.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.10.2019 № 195 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.10.2019 № 195 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-07-15-002046-b 15.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 що, призвело до порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами моніторингу встановлено порушення частини четвертої статті 11 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:8 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 15.07.2019 № 228 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 № 401, тендерні пропозиції ТОВ «БІЛІМЕД», «МК МЕДГРУПП» ТОВ, ПрАТ «По виробництву інсулінів «ІНДАР», ТОВ «БАДМ-Б», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2019 № 13904-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2019, договір від 29.10.2019 № 134, додаткова угода до договору №134 від 29.10.2019 № 1, договір від 31.10.2019 № 140, додаткова угода до договору №140 від 31.10.2019 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом документів по лоту 1, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що згідно з п.3 Додатку 1 ТД Учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). В той же час, в тендерній пропозиції ТОВ «БІЛІМЕД» надано довідку у довільній формі, в якій не зазначено контактних осіб замовників, їх прізвище та контактний телефон, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційному критерію, встановленему Замовником. Враховуючи зазначене, ТОВ «БІЛІМЕД» документально не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановленим Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Поряд з цим, за результатами закупівлі по лоту № 1 Замовником укладено договір купівлі-продажу медичних матеріалів договір від 29.10.2019 № 134 на загальну суму 6 444 665,64 грн з ТОВ «БІЛІМЕД». Аналізом документів по лоту 2, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що згідно з п.3 Додатку 1 ТД Учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). В той же час, в тендерних пропозиціях ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «БІЛІМЕД» надано довідку у довільній формі, в якій не зазначено контактних осіб замовників, їх прізвище та контактний телефон, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником. Враховуючи зазначене, ТОВ « БАДМ-Б » документально не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановленим Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Поряд з цим, за результатами закупівлі по лоту № 2 Замовником укладено договір купівлі-продажу медичних матеріалів договір від 31.10.2019 № 140 на загальну суму 499 999,00 грн з ТОВ «БАДМ-Б». Перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 №410 не підписаний всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання, що є порушенням частини четвертої статті 11 Закону.
Період усунення порушень: 12.11.2019 15:27 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2019 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо наступні аргументовані заперечення: Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас, Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. При цьому формами документів у сфері закупівель не передбачено зазначення результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету. У свою чергу, наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», яким замовникам рекомендовано керуватись під час розроблення положення про тендерний комітет, визначено, що формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. При цьому перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. Так, у відповідності до статті 28 Закону, електронною системою автоматично сформовано ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, за результатом унесеної Департаментом інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи. У висновку про результати моніторингу зазначено, що «Перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 № 410 не підписаний всіма членами комітету, присутніми на його засіданні». Однак, у системі електронних торгів щодо цієї процедури відсутній будь-який ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ від 11.10.2019 № 410. Разом з тим, Департаментом внесено додаткову інформацію про закупівлю, зокрема, Протокол від 11.10.2019 № 401, щодо розгляду пропозицій учасників закупівлі. Додатково інформуємо, що в Протоколі розгляду пропозицій учасників від 11.10.2019 № 401 вказано, що «Після детального розгляду та обговорення інформації, наданої на розгляд тендерного комітету, за результатами голосування тендерним комітетом ОДНОГОЛОСНО прийнято відповідне рішення». На вказаний документ теж накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи (додається). Це також підтверджено Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у відповіді на запит за номером 1141/2017 (додається). Тобто, Департаментом дотримано вимоги Закону. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Так, вимогами ТД затверджено інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1). Вимогами додатку 1 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати в електронному вигляді довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії виконаних договорів на поставку лікарських засобів та виробів медичного призначення за 2017?2019 роки (у разі наявності). Документація не містить окремих вимог щодо порядку оформлення довідки у довільній формі та не містить зразка документу. Учасниками ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «БІЛІМЕД» в складі тендерної пропозиції, в електронному вигляді, надано довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з копіями договорів, в яких зазначено ЗАМОВНИКІВ ЗАКУПІВЛІ із зазначенням прізвищ відповідальних осіб та контактних телефонів, чим підтверджено відповідність вимогам додатку 1 до ТД. Зокрема, у ТОВ «БІЛІМЕД» в наданих документах зазначено, що ЗАМОВНИКОМ виступала: - Національний військово-медичний клінічний центр «Головний військовий клінічний госпіталь», тел. (044) 529-00-94, контактна особа ЗАМОВНИКА Казмірчук А. П. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). - КУ «База спеціального медичного постачання Житомирської обласної ради», тел. (0412) 34-54-25, контактна особа ЗАМОВНИКА Павлусенко А.В. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). Зокрема, у ТОВ «БАДМ-Б» в наданих документах зазначено, що ЗАМОВНИКОМ виступала: - КЗОЗ БРР «Бакалійська клінічна районна лікарня», тел. (05749) 5-37-37, контактна особа ЗАМОВНИКА РУДЕНКО М. О. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). - КЗ «Ріпкинська центральна районна лікарня», тел. (04641) 2-17-67 контактна особа ЗАМОВНИКА Моспанко П. П. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). Вимоги Закону не порушено.
Дата публікації звіту: 18.11.2019 16:55