• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Компютерні класи

Завершена

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Номер: 6937703ec81d4c6dad8243dea29a502b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-15-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2019 18:21 - 06.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.07.2019 №37 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.07.2019 №37 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8.UA-2019-07-15-001277-b 15.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону, пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти Чернівецької райдержадміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено, що замовником в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: розмір забезпечення тендерної пропозиції – 21000,00 грн. При цьому, в оголошенні про проведення відкритих торгів у пункті 15 «Вид забезпечення тендерних пропозиції» – відсутній. Таким чином, замовником порушено вимоги частини другої статті 21 Закону, пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 №449/28579 (далі – Наказ №490), а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, тоді як в тендерній документації замовник вимагає його надати. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 16.07.2019 18:23 - 31.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2019 18:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом було усунено Ваші зауваження що до тендерної документації
Дата публікації звіту: 17.07.2019 09:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації: 17.07.2019 11:06