• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автогрейдер

Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.

Завершена

2 642 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 420.00 UAH
Номер: 5a8969ada3f04289bc937cea321c40d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-26-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 26.05.2020 15:22 - 17.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.05.2020 № 87 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.05.2020 № 87. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-12-001711-b 12.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, yarema.zakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2019-07-12-001266-c) КП Ходорівського УКГ (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 24.07.2019 р.; протокол розкриття тендерної пропозиції від 02.08.2019; тендерна пропозиція ТОВ «Спецзапчастина Центр»; повідомлення про намір укласти договір; договір про постачання продукції № 1 від 30.08.2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі - Наказ Мінекономрозвитку № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом «10-2 Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Спецзапчастина Центр», з яким 30.08.2019 укладено договір про постачання продукції № 1 (далі – Договір №1) на суму 2 219 500,00 грн з ПДВ. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2.2 Договору №1 поставка товару здійснюється з моменту підписання договору до 31.12.2019, за погодженим графіком, відповідно до заявок покупця. Згідно з пунктом 8.1 Договору №1 договір діє до 31.12.2019 та до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору № 1 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-07-12-001711-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у грудні 2019 року (04.12.2019) здійснено оплату за Договором № 1 на користь ТОВ «Спецзапчастина Центр» в сумі 2 219 500,00 грн за автогрейдер, підставою для оплати зазначено накладну від 02.12.2019 № 12. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 1. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору (поставки товару та його оплати в повному обсязі станом на 04.12.2019 та закінчення строку дії договору станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору у встановлений Законом строк (протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору) та станом на час завершення моніторингу (28.05.2020) не оприлюднено. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень: 29.05.2020 12:17 - 13.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2020 12:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що інформацію про джерело фінансування зазначено в оголошенні, Відповідно до можливостей системи, більше зазначити таку інформацію немає де, згідно з листом МЕРТ від 28.05.2019 року. Звіт про виконання договору розміщено в системі.
Дата публікації звіту: 31.08.2020 11:49