• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул.Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області

Завершена

163 191 611.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 815 958.06 UAH
Номер: 9cb5793d4cf44525ba820e2e7bfcdfa0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-13-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.08.2019 15:58 - 06.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 12.08.2019 № 236 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 12.08.2019 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2019-07-10-000738-a 10.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, pinchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.07.2019 № 37, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (далі – ПрАТ «БКБМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Трест Бориспільсільбуд» (далі – ТОВ «Трест Бориспільсільбуд»). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав визначених у пунктах 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (пункти 1 та 2 додатку 2 до тендерної документації). Зважаючи на зазначене, Замовник порушив норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Згідно з частиною першою статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Моніторингом установлено, що учасник ПрАТ «БКБМ» у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт по об’єкту «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області (ДК 021:2015 «45210000-2 Будівництво будівель», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (файли «Графік до договору.pdf» та «Календарний графік.pdf») на суму 162 844 193,44 гривень. Крім того за результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» у складі тендерної пропозиції надав Протокол погодження договірної ціни (файл «Протокол погодження ДЦ.pdf») на суму 163 191 173,07 гривень. Таким чином інформація щодо ціни пропозицій учасників ПрАТ «БКБМ» та ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» стала доступною до оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до змісту частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» установлено її невідповідність умовам пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме у складі тендерної пропозиції не має: довідки у довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше; довідки у довільній формі, в якій зазначається чи розповсюджується на учасника, зокрема, дія Указу Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Трест Бориспільсільбуд», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив його до оцінки. Відповідно до абзацу третього частини п’ятої статті 28 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників.
Період усунення порушень: 31.08.2019 20:45 - 16.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2019 20:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1) На порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. 1.Наказ № 490 МЕРТУ визначає форми документів в яки заповнюються поля замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Варто зазначити, що оголошення про відкриті торги створюється через авторизовані майданчики, однак станом на 03.09.2019 на майданчиках відсутня можливість заповнення окремих полів визначених в Наказі №490 МЕРТУ, а саме джерело фінансування закупівлі В свою чергу поле "умови оплати" не є обов'язковим (і поки ще тестується). Також наголошуємо що всі умови оплати викладені в Додатку №9 до тендерної документації і оприлюднені відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформуємо, що повідомлення про намір укласти договір Замовником ще не прийняте, тому відповідна форма ще незаповнювалася, що свідчитть про відсутність порушення. 2) Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; 2. Інформація по вищезгаданим пунктам міститься в Додатку №2 до тенедрної документації та оприлюднена у відповідності до вимог ст.10 Закону, тому порушення віідсутнє. 3) Моніторингом установлено, що учасник ПрАТ «БКБМ» у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт по об’єкту «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області (ДК 021:2015 «45210000-2 Будівництво будівель», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (файли «Графік до договору.pdf» та «Календарний графік.pdf») на суму 162 844 193,44 гривень. Крім того за результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» у складі тендерної пропозиції надав Протокол погодження договірної ціни (файл «Протокол погодження ДЦ.pdf») на суму 163 191 173,07 гривень. 3. Згідно з частиною першою статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Так Учасниками на виконання вимог тендерної документації були надані для оцінки тендерного комітету була надана частина тенедрної пропозиції, при цьому ціна пропозиції та форма цінової пропозиції була прихована. Таким чином Учасником дотримано вимог тендерної документації. Також повідомляємо, що в Замовника відсутня можливість відхилити пропозицію згідно ст.31 Закону, оскільки Закон не містить подібних заборон, тому порушення відсутнє.
Дата публікації звіту: 04.09.2019 09:48