-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
РОЗРОБЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНИХ ПЛАНІВ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ С. ЧУДЕЙ, С.ЇЖІВЦІ С.НОВА КРАСНОШОРА ЧУДЕЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Торги відмінено
926 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 778.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 778.00 UAH
Номер:
4cad788343bf4b4590b0527038622ca1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-15-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2019 00:00
Період моніторингу:
15.07.2019 15:36 - 06.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2019 № 33
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 липня 2019 року №33
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-07-10-003057-b від 10.07.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норми частини третьої статті 17, статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів Чудейською сільською радою (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №53 від 10.07.2019); зміни до тендерної документації (протокол №56 від 16.07.2019), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.07.2019.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у тендерній документації Замовника не зазначена вимога щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17, статті 22 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
18.07.2019 14:49 - 02.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2019 14:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив відмінити процедуру відкритих торгів на підставі абзацу 2 та абзацу 3 ч.1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
18.07.2019 17:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
19.07.2019 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
5a4727a13efe4a9a92a4c1d70e79d7f7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2019 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «РОЗРОБЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНИХ ПЛАНІВ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ С. ЧУДЕЙ, С.ЇЖІВЦІ С.НОВА КРАСНОШОРА ЧУДЕЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ» за кодом ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-10-003057-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі», «12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності)»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
a81a0662d00e47e49ca6144fb4b4a61f
Назва:
Пояснення до виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата опублікування:
16.07.2019 17:52
Опис:
доводимо до вашого відома протокол тендерного комітету
Номер:
e520a624bf6c4bc79d59d76b0591a695
Назва:
Пояснення до виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата опублікування:
16.07.2019 17:40
Опис:
Доводимо до вашого відома протокол тендерного комітету