-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах)
Бензин А 95 (в талонах), дизельне паливо ( в талонах)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер:
fed165550f8e424897c40a6432ad795f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2019 00:00
Період моніторингу:
21.08.2019 14:38 - 14.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2019 №158
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-07-10-002812-b 10.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог ч. 2 ст. 32, ч. 1 ст. 37 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 10.07.2019 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.07.2019, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», ПП «ОККО КОНТРАКТ» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2019 №№ 25, 26, повідомлення про намір укласти договір від 01.08.2019, договір від 27.08.2019 № 61.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що додатком 1 до ТД вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі щодо АЗС учасника, розташованих в м. Києві та Київській області, а також наявні АЗС на воді, із зазначенням адрес АЗС та підстави користування АЗС: власна (власні) мережі АЗС.
Переможцем у складі пропозиції надано довідку щодо АЗС з підставою користування - власні.
Поряд з цим, у складі пропозиції Переможця наявний договір про надання послуг від 21.05.2018 № ОК/2-2-18/1, в якому зазначено, що власником АЗС є TOB «ОККО-Рітей» та відпуск товару можливий по талонам ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Тобто, пропозиція Переможця не відповідає вимогам додатку 1 до ТД, оскільки не підтверджено наявність власної (власних) мережі АЗС.
Крім цього, п. 5.10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагалося надання Переможцем оригіналу чи нотаріально завіреної копії документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (10.07.2019). Однак, Переможець надав довідку МВС, яка датована 02.07.2019, що є порушенням п. 5.10 Розділу ІІІ ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав договір від 27.08.2019 № 61 загальною сумою 396 174,00 гривень.
Також, Замовнику через електронну систему закупівель, 27.08.2019 надіслано запит про надання пояснень щодо дати укладання договору та його підписання уповноваженими особами. Відповідно до пояснень Замовника від 04.09.2019: «Договір помилково опублікований без підпису та печатки, існує підписаний договір з відбитками печатки № 61 від 27.08.2019р.».
Поряд з цим, перевіркою встановлено, що договір про закупівлю укладений на 26 день, що є порушенням ч. 2 ст. 32 Закону.
Таким чином, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону договір про закупівлю від 27.08.2019 № 61 укладений з порушенням вимог ч. 2 ст. 32 Закону та є нікчемним.
До того ж договір від 27.08.2019 № 61 опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 04.09.2019, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
06.09.2019 16:11 - 21.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2019 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
7de8244f866647acb9432a7daae0db2d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2019 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу на закупівлю бензину А 95 (в талонах), дизельного палива (в талонах) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-10-002812-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Якою датою укладено договір на закупівлю товарів?
2. Чому договір не підписано уповноваженою особою Замовника та Постачальника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.