-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району
Завершена
5 315 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 575.00 UAH
Номер:
cfa114f305b4424b862082228d0a5cb5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-08-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2019 00:00
Період моніторингу:
08.11.2019 15:41 - 30.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2019 № 43
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Михайло ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 08.11.2019 № 43
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-10-002688-b 07.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-11-04-001242-b 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-08-08-000198-b 08.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-08-06-000191-a 06.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, внесення змін до тендерної документації, відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Карпатська Будівельно – транспортна компанія", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коритнянської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Коритнянської сільської ради від 10.07.2019 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників, а саме: ТОВ «СЕМ Білдінг»; ПП "Євроімекс-Інвест"; ТОВ«Коватехбуд»; протоколи засідання уповноваженої особи про відхилення учасників від 02.08.2019, від 09.08.2019, від 16.08.2019; протокол засідання уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ "Карпатська Будівельно – Транспортна Компанія" від 23.08.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір від 06.09.2019 № 22 та додаткову угоду від 20.11.2019 №1.
В межах проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудислужби в Закарпатській області в електронній системі закупівель було направлено запит Замовнику на пояснення щодо відсутності обсягів робіт (кількості), які необхідно виконати учасникам в межах виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району (додаток № 8 «Технічне завдання» тендерної документації - пункт 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 3» та в пункті 2 «Демонтаж сталевих водопровiдних труб, дiаметр труб 600 мм» Роздiлу 1 «Штучні споруди». (Дата: 2019-11-20 15:20:45).
Отже, беручи до уваги пояснення Замовника, які надані через електронну систему закупівель (Дата: 2019-11-22 14:23:19) та за відсутності інформації, отриманої у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), яка б підтверджувала зворотне, встановлено, що в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить інформації про кількісні характеристики предмету закупівлі (додаток № 8 «Технічне завдання» тендерної документації - пункт 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 3» та в пункті 2 «Демонтаж сталевих водопровiдних труб, дiаметр труб 600 мм» Роздiлу 1 «Штучні споруди»).
Період усунення порушень:
27.11.2019 15:02 - 12.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2019 15:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
10 липня 2019 року в електронній системі закупівель оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району» (код за ДК 021:2015 - 45233142-6 - Ремонт доріг), (оголошення UA-2019-07-10-002688-b) та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерну документацію та, в тому числі, додаток № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації. Протягом періоду уточнень та оскарження вимог тендерної документації жодних запитань чи звернень від потенційних учасників не надходило.
26 липня 2019 року відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників. В аукціоні прийняли участь 4 учасника. За результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників 23 серпня 2019 року було визначено переможцем торгів учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Карпатська будівельно-транспортна компанія» (ТОВ «КБТК») код за ЄДРПОУ: 41798141 та прийнято рішення про намір укласти із вказаним учасником договір про закупівлю. Протягом терміну оскарження жодних вимог та скарг на рішення замовника не надходило.
06 вересня 2019 року, за результатами проведених відкритих торгів, Замовником було укладено з переможцем торгів Договір на закупівлю та завершено процедуру закупівель. На даний момент Товариство з обмеженою відповідальністю «Карпатська будівельно-транспортна компанія» виконує роботи відповідно до умов укладеного договору та переданої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до Висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 27 листопада 2019 року за результатами проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-10-002688-b) було встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї - тендерна документація не містить інформації про кількісні характеристики предмету закупівлі (додаток № 8 «Технічне завдання» тендерної документації - пункт 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 3» та в пункті 2 «Демонтаж сталевих водопровідних труб, діаметр труб 600 мм» Розділу 1 «Штучні споруди»).
За результатами опрацювання Висновку про результати моніторингу закупівлі було здійснено аналіз додатку № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації розміщеного в системі електронних закупівель при проведенні закупівлі. В ході аналізу виявлено допущення механічної помилки при формуванні Технічного завдання з даних проектно-кошторисної документації, а саме в пункті 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 3» та в пункті 2 «Демонтаж сталевих водопровідних труб, діаметр труб 600 мм» Розділу 1 «Штучні споруди», додатку № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації, не вказано обсяги робіт, які необхідно виконати учасникам в межах виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району. При виявлені зазначеної механічної помилки в період подання тендерних пропозицій, було можливе внесення змін в Технічне завдання. Однак, на сьогоднішній день процедура закупівель завершена та виконуються роботи відповідно до укладеного договору.
Слід зазначити, що, виходячи з змісту інших робіт, зокрема пунктів 3, 4 та 5 Розділу 1 «Штучні споруди», додатку № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації є можливість встановити необхідні обсяги по пунктам 1, 2, не зазначеним через механічну помилку та врахувати їх при розрахунку ціни тендерної пропозиції. Також необхідно звернути увагу, що в загальній вартості об’єкту, відповідно до кошторисної документації ці роботи складають 564 та 545 гривень відповідно або 0,021% від оголошеної вартості робіт.
Крім того, згідно з умовами договору, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Карпатська будівельно-транспортна компанія» (ТОВ «КБТК»), виконання робіт проводиться відповідно до кошторисної документації, яка включає обсяги пункту 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 3» та пункту 2 «Демонтаж сталевих водопровідних труб, діаметр труб 600 мм» Розділу 1 «Штучні споруди», які відображено в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-2. Отже, роботи передбачені кошторисною документацією, на основі якої було розроблено Технічне завдання, будуть виконані в повному обсязі.
Отже, виявлену механічну помилку, допущену при оприлюдненні інформації про закупівлю в системі електронних закупівель на даний момент неможливо усунути, однак вказана помилка не вплинула на досягнення кінцевої мети закупівлі – виконання робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району» відповідно до проектно-кошторисної документації.
За результатами опрацювання Висновку про результати моніторингу закупівлі прийнято рішення врахувати інформацію, викладену у Висновку та вжити заходів щодо недопущення подібних недоліків та порушень при проведенні процедур закупівель. Поінформувати через електронну систему закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про неможливість усунення порушень через допущену механічну помилку при оприлюдненні інформації про закупівлю в системі електронних закупівель, яка не вплинула на досягнення кінцевої мети закупівлі – виконання робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району» відповідно до проектно-кошторисної документації та дотримання принципів публічних закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Дата публікації звіту:
03.12.2019 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
9806d802ef394f23b0a55012f33e0076
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.11.2019 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-10-002688-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення:
Чому в пункті 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 3» та в пункті 2 «Демонтаж сталевих водопровiдних труб, дiаметр труб 600 мм» Роздiлу 1 «Штучні споруди», додатку № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації, не вказано обсяги робіт, які необхідно виконати учасникам в межах виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району, а зазначені тільки одиниці виміру без визначення їх кількості?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
5236aede8ec8469ca3846075221a0971
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
22.11.2019 14:23
Опис:
10 липня 2019 року в електронній системі закупівель оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району» (код за ДК 021:2015 - 45233142-6 - Ремонт доріг), (оголошення UA-2019-07-10-002688-b) та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерну документацію та, в тому числі, додаток № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації. Протягом періоду уточнень та оскарження вимог тендерної документації жодних запитань чи звернень від потенційних учасників не надходило.
26 липня 2019 року відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників. В аукціоні прийняли участь 4 учасника. За результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників 23 серпня 2019 року було визначено переможцем торгів учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Карпатська будівельно-транспортна компанія» (ТОВ «КБТК») код за ЄДРПОУ: 41798141 та прийнято рішення про намір укласти із вказаним учасником договір про закупівлю. Протягом терміну оскарження жодних вимог та скарг на рішення замовника не надходило.
06 вересня 2019 року, за результатами проведених відкритих торгів, Замовником було укладено з переможцем торгів Договір на закупівлю та завершено процедуру закупівель. На даний момент Товариство з обмеженою відповідальністю «Карпатська будівельно-транспортна компанія» виконує роботи відповідно до умов укладеного договору та переданої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до Запиту замовнику на пояснення, що надійшов через електронну систему закупівель 20.11.2019 року у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-10-002688-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018 було здійснено аналіз додатку № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації розміщеного в системі електронних закупівель при проведенні закупівлі.
В ході аналізу виявлено допущення механічної помилки при формуванні Технічного завдання з даних проектно-кошторисної документації, а саме в пункті 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 3» та в пункті 2 «Демонтаж сталевих водопровiдних труб, дiаметр труб 600 мм» Роздiлу 1 «Штучні споруди», додатку № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації, не вказано обсяги робіт, які необхідно виконати учасникам в межах виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району. При виявлені зазначеної механічної помилки в період подання тендерних пропозицій, було можливе внесення змін в Технічне завдання. Однак, на сьогоднішній день процедура закупівель завершена та виконуються роботи відповідно до укладеного договору.
Слід зазначити, що, виходячи з змісту інших робіт, зокрема пунктів 3, 4 та 5 Роздiлу 1 «Штучні споруди», додатку № 8 «Технічне завдання» до тендерної документації є можливість встановити необхідні обсяги по пунктам 1, 2, не зазначеним через механічну помилку та врахувати їх при розрахунку ціни тендерної пропозиції. Також необхідно звернути увагу, що в загальній вартості об’єкту, відповідно до кошторисної документації ці роботи складають 564 та 545 гривень відповідно або 0,021% від оголошеної вартості робіт.
Крім того, згідно з умовами договору, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Карпатська будівельно-транспортна компанія» (ТОВ «КБТК»), виконання робіт проводиться відповідно до кошторисної документації, яка включає обсяги пункту 1 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 3» та пункту 2 «Демонтаж сталевих водопровiдних труб, дiаметр труб 600 мм» Роздiлу 1 «Штучні споруди», які відображено в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-2. Отже, роботи передбачені кошторисною документацією, на основі якої було розроблено Технічне завдання, будуть виконані в повному обсязі.
Отже, виявлену механічну помилку, допущену при оприлюдненні інформації про закупівлю в системі електронних закупівель на даний момент неможливо усунути, однак вказана помилка не вплинула на досягнення кінцевої мети закупівлі – виконання робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району» відповідно до проектно-кошторисної документації.