-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)
Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту)
Торги відмінено
296 793 131.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 613 418.61 UAH
мін. крок: 0.2% або 613 418.61 UAH
Номер:
f6feb156afa04dcc8401c8ba91f4d0cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2019 00:00
Період моніторингу:
08.10.2019 16:53 - 31.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2019 № 44
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 08.10.2019 року № 44
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-07-09-003336-b від 09.07.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Служби автомобільних доріг в Чернівецькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.07.2019 №147, протоколи засідань тендерного комітету про допущення учасників до аукціону від 14.08.2019 №№181-185, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, пропозиції учасників: ТОВ «Мостобудівельний загін №112», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «ПБС», ТОВ «Південьтрансбуд» та ТОВ «ЄвроІнтерБуд», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.09.2019 №12434-р/пк-пз, рішення Замовника від 23.09.2019 №226 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 23 вересня 2019 року.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
Відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, договірна ціна повинна бути розрахована на обсяги Технічного завдання (додаток № 4 по лотам до цієї тендерної документації) з урахуванням наступного, зокрема:
- підпункту 2.1.5. пункту 2 – поточні ціни на матеріали приймаються за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу поточних цін на ринку матеріалів згідно з п.6.3.3 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. При розрахунку тендерної пропозиції вартість матеріалів приймається за найнижчою ціною за результатами проведеного аналізу з урахуванням якості матеріалів, що застосовуються та транспортної складової. Аналіз ринку цін на основні матеріали врахувати з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо) (Додаток № 5 до цієї тендерної документації).
Проте, у складі тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ПБС» відсутнє документальне обґрунтування вартості таких основних матеріалів як металоконструкції прогонової будови моста (660,0 т), металоконструкції індивідуальні (113,68 т), металеві упори гнучкі (11700 шт.), окремі конструктивні елементи будівель та споруд (колони, балки, ферми, зв’язки, ригелі, стояки, тощо) (11,06 т), деформаційні шви марки MAURER DS 160, муфти FSC DN 300 (212 шт.), чим не дотримано вимоги підпункту 2.1.5. пункту 2 розділу V та Додатку № 5 тендерної документації.
Також, ТОВ ПБС не надано калькуляції на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1.11. пункту 2 розділу V тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПБС», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
16.10.2019 11:53 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2019 11:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області відміняє торги відповідно до висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у Чернівецькій області від 16.10.2019 року «Про результати проведеного моніторингу» (дата початку моніторингу 08.10.2019 року, ID моніторингу-UA-M-2019-10-08-000026), та згідно з ч.1 п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Дата публікації звіту:
21.10.2019 12:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
.
Дата публікації:
21.10.2019 15:03