• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція штучної водойми з благоустроєм прилеглої території в парковій зоні смт. Володимирець Рівненської області

Реконструкція штучної водойми з благоустроєм прилеглої території в парковій зоні смт. Володимирець Рівненської області згідно з умовами тендерної документації, доданої до закупівлі

Завершена

3 969 419.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 694.19 UAH
Номер: 5a6de8b4db6e4b2581ca646a95183fd4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-28-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 28.10.2019 15:34 - 19.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.10.2019 № 64 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2019 № 64. Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-07-09-002825-b 09.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону, в частині не відхилення пропозиції переможця торгів ФОП Сяський Богдан Сергійович. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету Володимирецької селищної ради № 85 від 09.07.2019 року, зі змінами від 24.07.2019, (далі – Замовник), тендерну пропозицію ФОП Сяський Богдан Сергійович, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.08.2019 № 221, додаткова угода № 1 від 08.11.2019 до договору будівельного підряду від 20.08.2019 № 221, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 04.11.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником Додатком 5 «Документи, які повинен надати учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Сяський Богдан Сергійович не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається у формі, визначеній у Додатку № 4. Згідно Додатку 4 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, учасник надає довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про те, що, зокрема: службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. У складі тендерної пропозиції ФОП Сяський Богдан Сергійович завантажена довідка з інформацією про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, в завантаженій довідці відсутня інформація про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, що не відповідає вимогам встановленими Замовником (пункту 5 Розділу 3 та додатку 4 тендерної документації). З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ФОП Сяський Богдан Сергійович, якого визнано переможцем торгів, не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно частини першої статті 30 Закону замовник повинен відхилити таку пропозицію. Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилена тендерна пропозиція учасника – переможця ФОП Сяський Богдан Сергійович.
Період усунення порушень: 13.11.2019 16:40 - 28.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.11.2019 16:40

Оскарження висновку в суді

Опис: Згідно з п.10 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 21.11.2019 року Володимирецька селищна рада направила до Рівненського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-07-09-002825-b, яка проведена Володимирецькою селищною радою.
Дата публікації: 22.11.2019 14:10

Запити/Пояснення