-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Номер:
62baddd812a8440e876c74207abeee81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2019 00:00
Період моніторингу:
08.10.2019 17:35 - 31.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2019
№ 52
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.10.2019 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-07-09-001719-b від 09.07.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ДП «Зарічанське лісове господарство», яка не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції учасників КП «ТЕТЕРІВ 2017» Тетерівської сільської ради, ТОВ «ІНТЕР-КОН РЕСАЙКЛІНГ» та інформація щодо їх відхилення, тендерна пропозиція переможця ДП «Зарічанське лісове господарство», протокол засідання тендерного комітету від 27.09.2019 року № 94, повідомлення про намір укласти договір та укладений договір від 09.10.2019 № 160.
За результатами аналізу дотримання Тетерівською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, відповідно до вимог пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, на відповідність кваліфікаційним критеріям, імперативно вимагалось надання довідки, складеної в довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а також надання копії аналогічного договору та позитивного відгуку від Замовника за договором на підтвердження інформації наданій у довідці.
Так, у складі тендерної пропозиції переможця ДП «Зарічанське лісове господарство» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 08.08.2019 року № 343 з інформацією про виконання аналогічних договорів від 18.06.2019 року № 101/1, укладеного з Андрушівською РДА та від 25.06.2019 року № 100, укладеного з Станишівською сільською радою, а також надано копії вказаних договорів.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця надано копії аналогічних договорів від 18 червня 2019 року № 101/1 без Додатку № 1 (специфікація на товар) та Додатку № 2 (перелік закладів загальної середньої освіти, до яких поставляється паливна деревина) та від 25 червня 2018 року № 100 без Додатку № 1 (специфікація), які відповідно до пунктів 12 та 12.1 вказаних договорів відповідно, є їх невід’ємними частинами, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ДП «Зарічанське лісове господарство» та уклав з ним договір від 09 жовтня 2019 року № 160.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
30.10.2019 17:41 - 14.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2019 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку.
Дата публікації звіту:
21.11.2019 11:47
Номер:
e1cd22ca14d6460688fff3e834de8352
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2019 00:00
Період моніторингу:
10.09.2019 15:24 - 02.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2019
№ 49
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2019 № 49.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-07-09-001719-b від 09.07.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що Замовником не дотримано вимоги частини 4 статті 28 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕД», яка не відповідала умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТЕД», протокол засідання тендерного комітету від 21.08.2019 року № 91, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами аналізу питання дотримання Тетерівською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922 передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕД» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при відсутності повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, що не відповідає нормам частини 4 статті 28 Закону № 922.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922, визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Разом з тим, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель
Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 (Джерело фінансування закупівлі) форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490.
Також, аналізом встановлено, що відповідно до пункту 8 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документального підтвердження відповідності вимогам рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно врахування вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644.
Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕД» відсутнє документальне підтвердження відповідності вимогам рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно врахування вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644, що не відповідає умовам пункту 8 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ТЕД».
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
12.09.2019 17:12 - 27.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2019 17:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області де були виявленні порушення, були здійсненні заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, переможця електронних торгів ТОВ «ТЕД», було дискваліфіковано згідно протоколу № 82 від 16.09.2019р.
Дата публікації звіту:
19.09.2019 13:45