-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Ужгорода
Завершена
1 660 211.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 18 000.00 UAH
Номер:
4b35b3d4a73d4c0193ac6111d1894146
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2019 00:00
Період моніторингу:
05.08.2019 12:15 - 29.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.08.2019 №31
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 05.08.2019 № 31
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-07-02-000616-b 02.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2019-06-19-000511-a 19.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2019-06-19-000465-a 19.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2019-07-09-000415-c 09.07.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
5. UA-2019-03-18-000413- a 18.03.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради (далі – Замовник) від 08.07.2019 № 60-19 та внесених змін до неї від 15.07.2019 № 61-19; реєстр отриманих тендерних пропозицій; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника, в новій редакції, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 61-19, не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.08.2019 13:38 - 31.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2019 13:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
Зміст заперечення міститься у доданому файлі
Дата публікації:
16.08.2019 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
57724652e9c94c85b49e0a2483fadc73
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
15.08.2019 14:25
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.08.2019 №31 Ужгород почала моніторинг закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, а саме:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 05.08.2019 № 31 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-09-000415-c
14.08.2019 13:38 вами був оприлюднений висновок наступного змісту щодо вищезазначеної процедури:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
А саме:
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника, в новій редакції, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 61-19, не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до частини 8 статі 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
З метою підготовки заперечення на висновок та оскарження вашого висновку у суді просимо надати роз’яснення стосовно вашого висновку щодо того, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону:
1. Враховуючи, що стаття 17 Закону містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а не підстави для відхилення, - надайте роз’яснення:
Які правові підстави визначення замовником у тендерній документації підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону?
2. Щодо пункту 2 частини 1 статті 17 Закону:
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06, яким передбачено, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).
Окрім того, відповідно до частини 3 статі 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону?
3. Щодо пункту 3 частини 1 статті 17 Закону
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06, яким передбачено, що відомості про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).
Окрім того, відповідно до частини 3 статі 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 3 частини 1 статті 17 Закону?
4. Щодо пункту 8 частини 1 статті 17 Закону
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06, яким передбачено, що відомості про те, що учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://kap.minjust.gov.ua).
Окрім того, відповідно до частини 3 статі 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 8 частини 1 статті 17 Закону?
5. Щодо пункту 9 частини 1 статті 17 Закону
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06, яким передбачено, що відомості про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)
Окрім того, повідомляємо, що замовник у тендерній документації втановив, серед інших документів, замовник просить надати:
Власну інформаційна довідка із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є Учасником).
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 9 частини 1 статті 17 Закону?
Номер:
d6851f62113441598ec08b8de9573f85
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
16.08.2019 14:01
Опис:
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області проведено моніторинг закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами якого, складено висновок за формою згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 червня 2018 р. за № 654/32106. Відповідно у висновку відображено порушення виявлене в ході здійснення моніторингу з посиланням на нормативно - правові акти, які були порушені Замовником під час проведення процедури закупівлі.