-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул. Пирогова, 109а в м. Вінниці»
Завершена
24 764 415.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 247 644.15 UAH
мін. крок: 1% або 247 644.15 UAH
Номер:
6c9d740977074b40a0e9133027f1ab48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-02-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.03.2020 00:00
Період моніторингу:
03.03.2020 09:31 - 25.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-07-09-000982-b 09.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ПП «Рослана», протоколи засідань тендерного комітету від 01 серпня 2019 року №58 та від 15 серпня 2019 року №62, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 25 вересня 2019 року №17, звіт про результати проведення процедури та пояснення від 17 березня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 13 вересня 2019 року №12934-р/пк-пз.
Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Поряд з цим, установлено, що замовником на запит оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності надано відповідь з перевищенням терміну, визначеного частиною п’ятою статті 7-1 Закону.
Період усунення порушень:
26.03.2020 10:31 - 10.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2020 10:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту:
01.04.2020 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
d4587ee5e6cf4f02a4f4d9ed3112c7de
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.03.2020 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул.Пирогова, 109а в м.Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-09-000982-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ПП «Рослана», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2019 №62), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351);
- пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
3302d8c7e4314ca98d5c0868d7c624c8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.03.2020 16:00
Опис:
1. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Відповідно до п.2 Додатку Тендерної Документації вимагалось:
- довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
З урахуванням суті і змісту вказаної вимоги, інформація, яка вимагалась у вказаному пункті тендерної документації не потребувала певної табличної форми відображення, і фактично повинна подаватись у довільній формі.
На виконання вказаного пункту Учасник ПП "Рослана" надало довідки:
№ 350 від 22.07.2019 наступного змісту
Як бачимо, довідка містить інформацію про кваліфікацію(стовпчик 4), досвід працівників робочих професій (стовпчик 5, стовпчик 6) зі зазначенням посади(стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти(стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 6).
та № 351 від 22.07.2019 наступного змісту
Як бачимо вказана довідка містити інформацію про кваліфікацію (стовпчик 4), досвід керівника(ів) та ІТП (стовпчик 5), зі зазначенням посади (стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти (стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 5, стовпчик 6).
Відповідно до абз. 3 ч.3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Отже оформлення табличних форм, таким чином як це зробив Учасник ПП "Рослана", не вплинуло на зміст пропозиції.
Відповідно до роз’яснення щодо формальних (несуттєвих) помилок , такими помилками є:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Постачальником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Постачальником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника;
інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, тощо.
Інформація, яка вимагалась в п.2 Додатку 4 Тендерної Документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b, міститься також і в інших документах, завантажених Учасником ПП "Рослана" :
файл "Штатний розпис.pdf" (відомості про штатних працівників підприємства);
файл "Довідка про відповідність.pdf" (відомості про підтвердження відповідності ТП);
файл "Довідка про аналогічні обєкти.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження кваліфікації і досвіду працівників підприємства);
файл "Довідка про наявність механізмів та обладнання.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження навиків робочого персоналу використовувати механізми і обладання);
файл " Тендерна пропозиція.pdf" (відомості про можливість виконати вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції та які відповідають умовам тендерної документації);
файли "Лист відгук Дитяча pdf", "Лист відгук Садок_31 pdf", "Лист відгук Школа_5.pdf" (відомості у т.ч про кваліфікацію та професіоналізм працівників Учасника);
файли "Трудові книжки.pdf", "Трудові книжки ч.1. pdf" (відомості у т.ч. про наявність працівників, їх посади, досвіду роботи на аналогічній посаді, спеціальність тощо).
Отже, на підставі вищевикладеного, з урахуванням у сукупності вищевказаних документів, наданих Учасником ПП "Рослана", зазначений Учасник виконав вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
Номер:
b7cb3598e48545ac84e7435ffa58306b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.03.2020 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул.Пирогова, 109а в м.Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-09-000982-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ПП «Рослана», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2019 №62), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351);
- пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
11b41155cbc8407592f1f35af80e101b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.03.2020 16:02
Опис:
2. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351)
Вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації оголошують надати:
довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників ІТР.
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій.
копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.
Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 машиніст автомобільного крану Ступак А.Я. не відноситься до категорії "Професіонали" (ІТП), а відноситься до категорії "робітники". А тому надання копії диплома ІТП Ступака А.Я. для роботи на автомобільному крані Тендерною документацією у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не вимагалось.
В свою чергу, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350, зазначений Ступак А.Я., як машиніст автомобільного крану. Водночас, Учасник ПП "Рослана" завантажив у Тендерній пропозиції архівом "Довідки.rar" іншу інформацію, у т.ч. завірену копію посвідчення № 021412, виданого ТОВ "Бекас", на право обслуговування автокрана КС-3577-4.
Як вже вище і зазначалось, в умовах тендерної документації Замовник ставив вимогу надавати копії дипломів тільки для інженерно-технічного персоналу, а до копій дипломів робітників, така вимога не ставилась. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, ст. 19 Конституції України, передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 посада Краєвського О.В. (виконавчий директор) та посада Кучеренко В.А. (головний бухгалтер) відноситься до категорії "Керівники", що не є робітничими професіями, а отже подання посвідчень про перевірку їх знань з питань охорони праці як працівників робітничих професій Тендерною документацією не вимагалось.
Варто зазначити, що Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці встановлений Законом України «Про охорону праці» (ст. 18. «Навчання з питань охорони праці»). Виконання вимог Закону України «Про охорону праці» в частині проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці здійснюється відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці 26 січня 2005 р. № 15 (далі — Типове положення 15-2005). Вказаним наказом також затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого не входить роботи за посадами виконавчого директора і головного бухгалтера.
В свою чергу, з усної відповіді Учасника ПП "Рослана" на поставлене вище питання, випливає, що відповідно до п. 3.3 Типового положення 15-2005, організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці з працівниками Краєвським О.В. та Кучеренко В.А., у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи (головним інженером ПП "Рослана" Погодою В.П.) У такому разі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників не видаються, а сам процес перевірки фіксується у внутрішніх формах ПП "Рослана" з питань охорони праці.
Також вказаним Типовим положенням 15-2005 не передбачено обов’язкове проходження виконавчого директора та головного бухгалтера навчання з питань охорони праці у спеціальних навчальних закладах із отриманням посвідчення про проходження такого навчання чи такої перевірки.
Дозволимо нагади ще раз, що Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
3. Щодо пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF
Відповідно до п.2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції " вимагалось:
Всі документи, які завантажуються при поданні тендерної пропозиції, мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника, відскановані та збережені у форматі PDF.
Шляхом ретельної перевірки кожного документа, завантаженого учасниками вказаної процедури закупівлі, тендерним комітетом Замовника встановлено, що на виконання вказаної вимоги, Учасник ПП "Рослана" підготовив належним чином відповідні документи, відсканував їх, зберіг у форматі PDF (Portable Document Format) і завантажив на авторизований електронний майданчик.
Тендерна документація не містить заборону учаснику завантажувати окремі документи формату PDF у вигляді файлового архіву RAR. А тому Учасник ПП "Рослана" поділив окремі групи документів у форматі PDF за тематикою, згрупував їх, і вочевидь для зручності завантаження на авторизований електронний майданчик, в подальшому здійснив їх архівування, і завантаження у вигляді архіву з розширенням RAR. Однак, первісні файли у вказаному архіві збережені у форматі PDF.
Крім того, відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", на окремі файли були накладено цифровий підпис, що в сенсі вимог вказаної Тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не є документом, який має бути у форматі PDF.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.