-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Завершена
52 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 100 000.00 UAH
Номер:
da537b2835c94b42b72175efee684326
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-06-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2019 00:00
Період моніторингу:
06.11.2019 16:33 - 28.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2019 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-07-09-000917-b 09.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону, частини четвертої статті 36, частини першої статті 37 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22.11.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 09.07.2019 № 159 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій б/н та б/д (оприлюднені 29.08.2019), тендерні пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта», ТОВ «Компанія Спекл» (далі – Переможець) та ДП «Поліграфічний комбінат Зоря», реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.09.2019 № 4707.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що в порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протокол розгляду тендерних пропозицій, та який відповідно до частини четвертої статті 11 Закону підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання.
Перевіркою документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що укладений договір від 23.09.2019
№ 4707 не містить п.п. 6.3.8. «Забезпечити належну якість товару та дотримання вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві, зокрема гарантування цілісності і конфіденційності даних карток і володільців карток в процесі їх створення, ініціалізації, персоналізації, паркування та доставки товару Покупцю за цим Договором» та 6.3.9 «Забезпечити допуск представників Покупця для здійснення контролю за якістю товару та дотриманням Постачальником вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві», які були передбачені умовами ТД (проект договору Додатку № 5 до ТД) та погодженням учасника з таким проектом чим порушено частину четверту статті 36 Закону, а саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Враховуючи зазначене, договір від 23.09.2019 № 4707 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону.
Період усунення порушень:
26.11.2019 12:28 - 11.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2019 12:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про усунення порушень
Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» була проведена процедура відкритих торгів на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b)
Північним офісом Держаудитслужби відповідно до наказу від 05 листопада 2019 року № 203 «Про початок моніторингу закупівель» у період з 06 листопада 2019 до 26 листопада 2019 року проведено моніторинг вказаної закупівлі та 26 листопада 2019 року у системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведеного моніторингу.
Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26 листопада 2019 року органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b), а саме:
«Перевіркою документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що укладений договір від 23.09.2019 № 4707 не містить п.п. 6.3.8. «Забезпечити належну якість товару та дотримання вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві, зокрема гарантування цілісності і конфіденційності даних карток і володільців карток в процесі їх створення, ініціалізації, персоналізації, паркування та доставки товару Покупцю за цим Договором» та 6.3.9 «Забезпечити допуск представників Покупця для здійснення контролю за якістю товару та дотриманням Постачальником вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві», які були передбачені умовами ТД (проект договору Додатку № 5 до ТД) та погодженням учасника з таким проектом чим порушено частину четверту статті 36 Закону, а саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, договір від 23.09.2019 № 4707 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону., 22 листопада 2019».
У висновку містяться наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Таким чином, керуючись частиною восьмою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
1. В рамках договору поставки товару № 4707 не вчинено жодних дій (не подано заявку, оплати за даним договором не проведено), що виключає завдання збитків Замовнику, територіальній громаді чи третім особам.
2. Оскільки договір поставки товару № 4707 вважається нікчемним, тобто таким, що не породжує жодних правових наслідків та сплив строк на підписання договору в редакції, що відповідала опублікованій в тендерній документації (24 вересня 2019 року), то:
А) усунути виявлену невідповідність шляхом підписання «правильної редакції» договору – неможливо.
Б) відсутні правові підстави для отримання товару (магнітних карток) та їх оплати;
В) у зв’язку з тим, що усунути таке порушення в даній закупівлі неможливо, оскільки не передбачено механізму дій Замовника у випадку нікчемності договору, закупівля повинна бути відмінена через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу.
3. ТОВ «Компанія Спекл» повідомлено, що договір поставки товару № 4707 від 23.09.2019 вважається нікчемним, як такий, що укладений з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не породжує жодних правових наслідків.
Дата публікації звіту:
29.11.2019 16:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
05.12.2019 14:04