-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фрукти та овочі - 2 лота
Фінансування здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету
Торги не відбулися
478 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 097.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 097.50 UAH
Номер:
aec5324d17444b2280299b077f3a6877
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-10-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2019 00:00
Період моніторингу:
10.07.2019 17:03 - 01.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.07.2019 № 28
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області – начальник відділу
контролю органів влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.07.2019 № 28
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 10
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-07-08-000334-c
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
08.07.2019
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 3 та 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання:
Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Хмельницький ліцей ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) від 08.07.2019 протокол №64.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що:
- в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки тендерних пропозицій, зазначений Замовником у тендерній документації, не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
- в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації у технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачена необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
12.07.2019 14:57 - 27.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2019 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо ПДВ та застосування заходів із захисту довкілля: замовником враховані усі зауваження та усунуто порушення.
Щодо додатків до тендерної документації:
Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Примірна тендерна документація містить:
• обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
• інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель;
• додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами.
Окрім того, повідомляємо, що Наказ 680 від 13.04.2016 є підзаконним нормативно-правовим актом. При цьому, основним законом, який регулює засади здійснення закупівель, в тому числі вимоги до тендерної документації, є Закон України «Про публічні закупівлі», який вищу юридичну силу аніж підзаконний нормативно-правовий акт. Крім того, Наказ 680 від 13.04.2016, на даний час, всупереч вимогам Указу Президента України N 493/92 від 3 жовтня 1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», не зареєстрований в Міністерстві юстиції України.
Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України.
Ліцеєм, з дотриманням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі, тендерні документації були оприлюднені із її додатками в одному файлі. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготувати пропозиції Учасниками закупівель.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що Замовником торгів було розроблено та оприлюднене тендерну документацію із урахуванням та у відповідності до положень вимог ст.22 закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
16.07.2019 09:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації:
18.07.2019 10:14