• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги центрів і будинків відпочинку

Завершена

365 400.00 UAH без ПДВ
Номер: 295c6367c8d9485687aa20f72012ee1f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.07.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 26.07.2019 16:05 - 17.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.07.2019 Одеса № 269 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.07.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 26.07.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 26.07.2019 № 269 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-07-08-000454-b 08.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, an_not@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю. За результатами моніторингу на стадії визначення предмета закупівлі, планування, відображення у річному плані (додатку), публікації оголошення про проведення закупівлі та укладання договору встановлено, що Відділом освіти та молодіжної політики Кілійської районної державної адміністрації (далі – Замовник) 08 липня 2019 року оприлюднено оголошення про закупівлю продуктів харчування за ДК 021:2015: 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку за переговорною процедурою з очікуваною вартістю 365 400,00 грн. з ПДВ. Проте, на порушення статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не опубліковано інформацію щодо вказаної процедури закупівлі у річному плані на 2019 рік. Також Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) формі повідомлення про намір укласти договір не відображено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 02.08.2019 16:36 - 17.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2019 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Членами тендерного комітету відділу освіти розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області за результатами проведеного моніторингу закупівлі за номером UA-2019-07-08-000454-b , який надійшов через електронну систему закупівель 02.08.2019 р. Відповідно до висновку виявлено порушення: встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. В зв’язку з неможливістю усунути дане порушення відділом освіти та молодіжної політики Кілійської РДА було вирішено розірвати Договір №169 від 19.07.2019р. за згодою. В подальшій своїй роботі тендерний комітет відділу освіти та молодіжної політики Кілійської РДА зобов’язується чітко дотримуватись вимог наказу Мінекономрозвитку № 490.
Дата публікації звіту: 13.08.2019 08:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • documentsForm: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.08.2019 11:23

Запити/Пояснення