-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги центрів і будинків відпочинку
Завершена
365 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
295c6367c8d9485687aa20f72012ee1f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2019 00:00
Період моніторингу:
26.07.2019 16:05 - 17.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2019 Одеса № 269
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.07.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 26.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2019 № 269
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-07-08-000454-b 08.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю.
За результатами моніторингу на стадії визначення предмета закупівлі, планування, відображення у річному плані (додатку), публікації оголошення про проведення закупівлі та укладання договору встановлено, що Відділом освіти та молодіжної політики Кілійської районної державної адміністрації (далі – Замовник) 08 липня 2019 року оприлюднено оголошення про закупівлю продуктів харчування за ДК 021:2015: 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку за переговорною процедурою з очікуваною вартістю 365 400,00 грн. з ПДВ.
Проте, на порушення статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не опубліковано інформацію щодо вказаної процедури закупівлі у річному плані на 2019 рік.
Також Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) формі повідомлення про намір укласти договір не відображено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом.
При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
02.08.2019 16:36 - 17.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2019 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Членами тендерного комітету відділу освіти розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області за результатами проведеного моніторингу закупівлі за номером UA-2019-07-08-000454-b , який надійшов через електронну систему закупівель 02.08.2019 р. Відповідно до висновку виявлено порушення: встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. В зв’язку з неможливістю усунути дане порушення відділом освіти та молодіжної політики Кілійської РДА було вирішено розірвати Договір №169 від 19.07.2019р. за згодою.
В подальшій своїй роботі тендерний комітет відділу освіти та молодіжної політики Кілійської РДА зобов’язується чітко дотримуватись вимог наказу Мінекономрозвитку № 490.
Дата публікації звіту:
13.08.2019 08:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
13.08.2019 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
f3641324b4bc4a71930755e1d60e17dc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2019 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури за предметом закупівлі: «Послуги центрів і будинків відпочинку» за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку, яка проводиться Відділом освіти та молодіжної політики Кілійської районної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-08-000454-b, дата оприлюднення 08.07.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про проведення закупівлі по переговорній процедурі за предметом закупівлі: «Послуги центрів і будинків відпочинку» за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку, коли інформація про таку закупівлю не оприлюднена у річному плані на 2019 рік відповідно до статті 4 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.